Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Fiets aanhangen aan brommer/meeliften

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9951 - Fiets aanhangen aan brommer/meelift...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 11-6-2003 22:32 Print reply

Posts: 15066
Haha, das gaaf.
Deden wij ook zaterdagavond, geen zin in fietsen.
Vond het alleen vreemd waarom ik zo slingerde
 
DaveTSX 11-6-2003 22:55 Print reply
Posts: 2033
heb vaker mensen die aanhangen, ga meestal 40/50 dan ofzo, maar soms ook 65 ofzo, tis waar ze zelf zin in hebben. Ligt ook sterk aan de fiets. Soms laten ze gewoon stuur los met 50 als ze aanhangen en blijft stuur gewoon stil staan, dus fietsje kan het wel hebben dan.

en als er wat gebeurd is het hun schuld, ik laat ze aanhangen, omdat hun dat wille. Ik dwing ze niet.
 
http://www.2weird4u.com
NSRider 11-6-2003 23:18 Print reply
Posts: 417
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

ik heb pas nico nog geduwd met 60 ofzo (hij op zn nsr zonder kappen/blok enzo.. dus alleen een gammel framepje..) en hij vond het nog gek ook dat ik EISTE dat hij zn helm op zette :S


Hahaha da was leuk eindelijk deed mun nsr het weer ff zonder dat ik hoefde te duwen

jah we ginge 60 en dan is die helm wel logisch maar ik d8 eigelijk nie dawe boven de 40 uit zouden komen
 
Hier_ben_ik - Administrator 16-6-2003 20:45 Print reply

Posts: 8499
kijk nico, hieruit blijkt weer dat jij niet zo heel erg goed bent in denken
 
Members zijn vervelend :-|
SIWWN 16-6-2003 20:56 Print reply
Posts: 7079
Ik heb weleens een brommer opgehaald met me kameraad, ding liep niet en ik had ook geen zin om 15 lm te lopen dus ik op die brommer (voorvork zat nieteens fatsoenlijk vast,geen remmen enzoenzo) en ik ook bij ene kameraad aan de bormmer aanhangen

Achteraf gezien best wel gevaarlijk,.. maarja tis altijd achteraf
 
Mr Pain 16-6-2003 23:03 Print reply
Posts: 4966
ach ja ik heb het ook wel eens een keer gedaan (zou het zo weer doen), zijn spatbord die lag een beetje op zijn band en toen we bij hem thuis kwamen zat zijn hele spatbord onder het rubber

ik zie het probleem niet echt volgens mij zal ik nog wel te jong voor zijn
 
Saknet 17-6-2003 0:58 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull
ik geen zin heb in 2 weken spierpijn omdat er zonodig iemand moest aanhangen

je bent toch niet van suiker
[/niet serieus]

bij mij hangen ze ook aan de camino maar dat hele ding wil zowiezo niet harder als 35.. tis wel gevaarlijk maarja een vriend vannnnnnnnnnn vriend vamme is in ut donker tegen iemand anders aangefietst en toen was ie ook dood. Dus moraal van het verhaal de dood komt voor ons allemaal.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blijhoofd 17-6-2003 9:42 Print reply

Posts: 7378
hang ook altijd met 40-50-60 aan bij een vriend van mij, als me tsx weer is rot is, gaat best,pas had me vriend de benzine van ze gsm op halve wegen ede veenendaal,toen het tie ook ff stukkie aangehange,gaat ook best is wel zwaar in je arme, maar trok hem wel met 50 km/h mee was nog met me ER, maar als je aanhangt met de fiets moet je ook niet remmen gewoon een eind voor de bocht al los laten zodat je maar met 30 door de bocht gaat

Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 17-6-2003 9:45
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Pas 17-6-2003 18:17 Print reply

Posts: 1181
eerst ging iemand aanhangen met een baggerfiets en 'k gaf behoorlijk wat gas, de volgende dag bleek dat de voorvork van z'n fiets helemaal kromgetrokken was :S PoWeR PuCh
 
GSXR600K1

Dit topic is 3547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved