Hans F |
10-6-2003 10:43 |
Posts: 4326 |
Ik heb eens een keer 40 km volgas gereden (ruime 100, wisselend tussen 10 en 11 k rpm), was niks aan het handje.
|
|
|
|
barry |
10-6-2003 12:04 |
Posts: 7387 |
blukaap, je weet nog wel vorige bigmeeting, wat voor een stukken we hebben gereden en wat voor een lange stukken er wel niet tussen zaten. ik continu volgas...
maar met 50cc ben ik veel minder bang op continu 10k oid te draaien dan met 70cc...
|
|
He? |
|
wipe-out |
10-6-2003 12:07 |
Posts: 7672 |
door de dikkere wand --> betere warmte-afvoer oid?
|
|
|
|
Blijhoofd |
10-6-2003 12:49 |
Posts: 7378 |
als ik onder de 9 k rij dan gai k 55 ofzo dus tja
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
DaveTSX |
10-6-2003 12:56 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
als ik onder de 9 k rij dan gai k 55 ofzo dus tja
9K=55
bij mij is 9K 80
en haal op top nu 12K a 107KM/h gisteren constant gewoon 12K in de 5 heel vaag deed ie eerst nooit. 107KM/h ototeller zoiets
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Kouwe Arie |
10-6-2003 12:57 |
Posts: 2065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
door de dikkere wand --> betere warmte-afvoer oid?
Misschien ook in combinatie met dat er minder mengsel in een 50cc kan dus minder ontbranding dus minder warmte
misschien he
|
|
|
|
sjakov |
10-6-2003 12:58 |
Posts: 131 |
met me pizzabrommer ken ik ook heeeel lang vol gas
Met me eigen brom kom ik eigenlijk nooit op wegen waar ik langer dan twee minuten op volle toeren rijd
|
|
ts80x is in tha house |
|
User 927 |
10-6-2003 13:01 |
Posts: 6405 |
Kheb eens 35km lang +/- 10000 toeren gedraait, af en toe ff overschakelen naar 4 (2 mensen op brom met tegenwind, trekt ie niet ) zodat ie wat terugzakt in toeren, en weer terugschakelen... nix aan ut handje
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
10-6-2003 13:08 |
Posts: 4659 |
ik denk als je kijkt hoeveel een ori cil draait, dat ie dat zowiezo vol moet kunnen houden..
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Knoxville |
10-6-2003 13:30 |
Posts: 1454 |
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
JIMMY |
10-6-2003 13:32 |
Posts: 2765 |
ik zit met mijn mt bij zo?n 11,5k op de 90, maar rij ook nooit volgas, meestal iets van 9k, rij ik ongeveer 75/80
|
|
|
|
barry |
10-6-2003 13:34 |
Posts: 7387 |
mwoah, mijn 70malossi liepen toeren gelijk aan snelheid, dus 9k was 90km/h
10k -> 100km/h klopte ook echt precies!
nu met 50snel is het 9k=75km/h
maar ik ben in iedergeval (en gelukkig, slijt alleen maar ) niet zo'n fan van veeeeel toeren draaien...
|
|
He? |
|
Hans F |
10-6-2003 13:36 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
mwoah, mijn 70malossi liepen toeren gelijk aan snelheid, dus 9k was 90km/h
10k -> 100km/h klopte ook echt precies!
nu met 50snel is het 9k=75km/h
maar ik ben in iedergeval (en gelukkig, slijt alleen maar ) niet zo'n fan van veeeeel toeren draaien...
dat kan alleen als je je vertanding hebt aangepast
|
|
|
|
Blukaap |
10-6-2003 13:51 |
Posts: 10006 |
Jah, nou, ik rijd dus met 16-45 (al moet ik eigenlijk een andere ketting + tandwielen).
Dus dan ga je met 8000rpm al zo'n 93 digi.
Denk dat ik gewoon continu 8/9K ga rijden ofzo, paar lange stukken aan die snelheid en het schiet wel op .
|
|
Bastila is lief |
|
Artfull_Devlin |
10-6-2003 13:51 |
Posts: 187 |
Gewoon uit het rode gedeelte van de toerenteller blijven??
Goede olie gebruiken,...
Dan moet het toch goed blijven gaan?
|
|
Yeah baby yeah |
|