Bullet |
10-6-2003 0:35 |
Posts: 12150 |
volgens mij verschilt dat per cilinder
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Blukaap |
10-6-2003 0:38 |
Posts: 10006 |
Mwoh, jah, maar je kunt er volgens mij wel een redelijke benadering van geven.
Mensen die uit hebben geprobeerd hoeveel rpm ie ?NIET vol kon houden ( ) ?
|
|
Bastila is lief |
|
jeroen |
10-6-2003 0:40 |
Posts: 15066 |
met mn mtx in de bagger ging 3/4 min burnen met 11500/12000 toeren.
dat was met imi cil.
toen liep die vast.
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
10-6-2003 1:10 |
Posts: 7007 |
dat toerental zal niet erg hoog liggen, ik denk dat je rond de 9000 wel constant kan draaien....
is bij ori MBX?en ook ... die houden dat ook gewoon echt superlang vol...
|
|
nobody fuck with us!! |
|
SkaBla [Pim] |
10-6-2003 1:18 |
Posts: 4659 |
moet je barry eens vragen, die heeft op de afgelopen meeting met zijn 50cctje een stuk op 30 km volgas gereden en is niet kapot gegaan...moet je dat eens na vragen
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Jan van Elderen |
10-6-2003 8:11 |
Posts: 555 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen-MTX
met mn mtx in de bagger ging 3/4 min burnen met 11500/12000 toeren.
dat was met imi cil.
toen liep die vast.
Luchtkoeling =)
Die zijn gemaakt op door wrijving van de lucht bij het rijden te koelen.
Als je dan 3/4 min gaan burnen zonder luchtwrijving loopt et wel vast
|
|
*blurk* |
|
barry |
10-6-2003 8:14 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
moet je barry eens vragen, die heeft op de afgelopen meeting met zijn 50cctje een stuk op 30 km volgas gereden en is niet kapot gegaan...moet je dat eens na vragen
jah was 50eurocilindro,m moest continu vol gas rijden, 70km/h @ 10.500rpm
en dan waren zeker geen kleine stukjes!
|
|
He? |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
10-6-2003 8:17 |
Posts: 5996 |
getuned of ongetuned?
lijkt me wel vet een keer om te doen,
|
|
ik haat mensen |
|
Blijhoofd |
10-6-2003 8:37 |
Posts: 7378 |
mijn tsx met 50 snel gaat over de 12 k heen
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
ties |
10-6-2003 9:06 |
Posts: 1333 |
gek he met zoon klein slagje, maarre hij vroeg hoelang je het vool kan houden
|
|
|
|
Blijhoofd |
10-6-2003 9:12 |
Posts: 7378 |
zo ver als ik wil...
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
DaveTSX |
10-6-2003 9:44 |
Posts: 2033 |
mijn tsx houd 10000RPM gewoon superrrr lang vol. Had 80KM gereden ofzo, en altijd volgas. Ging niet kapot
maar nu met ander blokkie rij ik meestal altijd 8500RPM zoiets maar dat naait ook nooit vast. Op korte stukjes zoals naar school (20KM) rij ik heel vaak 11000RPM, maar niet heel lang, meestal rij ik daarna 8000RPM in de 5.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Blukaap |
10-6-2003 9:58 |
Posts: 10006 |
Jah, nou, ik vraag het eigenlijk om te kijken hoe hard ik naar Lelystad kan karren aangezien ik sowieso tot Veenendaal alleen moet (he Ralf ).
Kan ik er net zo goed handig gebruik van maken en gewoon continu 100 ofzo gaan rijden en lekker de 80 wegen pakken .
Maar moet ik eerst een redelijke zekerheid hebben wat je langere tijd vol moet kunnen houden.
|
|
Bastila is lief |
|
Rtm |
10-6-2003 10:08 |
Posts: 784 |
hmm ja dit vind ik ook wel interessant om te weten.
Ik doe het namelijk niet graag, langere stukken volgas. Had laatst dat ik 3 km lang hoog in de toeren zat, zat namelijk op 80km weg met zon honda civicje achter me aan. Aan het eind van de weg dacht ik dat mn cyl nu wel een flinke opdoffer gehad zou hebben, maar nee, allemaal prima...
Alleen benzine was op door al dat volgas...
Als ik langere stukken rij, laat ik m niet vaak boven de 9k uitkomen, gewoon zo tussen 8k en 9k vind ik wel prima...
|
|
|
|
Knoxville |
10-6-2003 10:40 |
Posts: 1454 |
Ik moet wel boven de 9k blijven, anders gaat hij niet hard genoeg .
Ik kan gewoon 5 km achter elkaar volgas rijden, niks aan het handje.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|