Ralf |
9-6-2003 12:20 |
Posts: 9073 |
Dan wordt hij te rijk gesmeerd, koelt en loopt slechter en molt bougies...
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
9-6-2003 12:26 |
Posts: 3697 |
hahahaha dan loopt ie echt voor geen fuck gooi der dan maar gewoon euro 95 in fzo .
|
|
|
|
MBBBBBB |
9-6-2003 12:29 |
Posts: 2340 |
Of het pompje afsluiten, dwz slangetje eraf rukken is voldoende.. Of dat tankje leegrijden en niet meer bijvullen
|
|
|
|
nsr_fer |
9-6-2003 12:31 |
Posts: 108 |
is et dan verstandig om heel me tank leeg te rijden en voortaan euro 95 te tanken??
of kan dat nie zomaar in 1 x?
|
|
|
|
Ralf |
9-6-2003 12:33 |
Posts: 9073 |
Men neme een stukje olieslang, draai er een schroef in aan ene kant, zodat het dicht is, en duw het op de olieaansluiting op carb of spruitstuk...
Laat dan je olietankje leeglopen en verder niets aan doen..
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
9-6-2003 12:34 |
Posts: 3697 |
Nja tis net wat je wil. Of mengsmering tanken, of euro 95/98
|
|
|
|
martinus83 |
9-6-2003 12:37 |
Posts: 3718 |
gewoon megsmering dus, wel zelf mengen, das stukke beter..die oliepompjes zijn nie te vertrouwe maar as et werkt is het idd wel makkelijk, uit welk jaaris je brom/blok?
|
|
|
|
nsr_fer |
9-6-2003 12:39 |
Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martinus83
gewoon megsmering dus, wel zelf mengen, das stukke beter..die oliepompjes zijn nie te vertrouwe maar as et werkt is het idd wel makkelijk, uit welk jaaris je brom/blok?
uit '92
|
|
|
|
nsr_fer |
9-6-2003 12:43 |
Posts: 108 |
maar k zou dus nu als k op me reserve ga rijden gewoon euro 95 tanken en dan verder nix doen behalve me oiliepijl in da tankje in de agten houden?
|
|
|
|
MBBBBBB |
9-6-2003 12:52 |
Posts: 2340 |
Waarom op reserve>??
Je zou op euro 95 kunnen rijden en je olietankje steeds bijvullen.
Maar is betrouwbaarder om zelf je mengsmering te mengen.
Helemaal als je opgevoerd rijdt..
|
|
|
|
nsr_fer |
9-6-2003 12:57 |
Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBBBBBB
Waarom op reserve>??
Je zou op euro 95 kunnen rijden en je olietankje steeds bijvullen.
Maar is betrouwbaarder om zelf je mengsmering te mengen.
Helemaal als je opgevoerd rijdt..
k bedoel dan gewoon als k weer moet gaan tanken kan k dan gewoon euro 95 tanken
|
|
|
|
MBBBBBB |
9-6-2003 13:58 |
Posts: 2340 |
Wat is je setup?.. org dan jah, en blijven zorgen dat je olietankje vol zit.
Maar als je snelle 50 of meer rijdt, dan kan je betere het tankje afsluiten en mengsmering blijven rijden ( met evt dopje olie meer )
|
|
|
|
Mol! |
9-6-2003 15:13 |
Posts: 1594 |
Tank dan gewoon lekker 95, en blijf met olietankje rijden. Doe voor het tanken van Euro95 er een slok olie erin, dan weet je in ieder geval dat ie niet te arm smeert... Ik rijf overigens ook gewon met mijn olietankje aangesloten, en tank mengsmering; mijn oliepompje is veeel te arm afgesteld, neem liever geen risico....
|
|
|
|
mr200r |
9-6-2003 15:36 |
Posts: 5122 |
Gewoon euro95 tanken en olie bijvullen en die
olie pompjes zijn wel te vertrouwen mijn mtx
rijdt pas 17 jaar zonder ooit kapot te zijn gegaan.
Maar er zijn altijd mensen die het beter weten
dan de ingineuren van honda die het pompje jarenlang hebben getest.
Trouwens ook veel makkelijker euro 95 tanken.
|
|
mr200r |
|
MBBBBBB |
9-6-2003 16:21 |
Posts: 2340 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Gewoon euro95 tanken en olie bijvullen en die
olie pompjes zijn wel te vertrouwen mijn mtx
rijdt pas 17 jaar zonder ooit kapot te zijn gegaan.
Maar er zijn altijd mensen die het beter weten
dan de ingineuren van honda die het pompje jarenlang hebben getest.
Trouwens ook veel makkelijker euro 95 tanken.
Maar dat pompje staat afgesteld voor een 50 origineel met 12 mm en 65 sproeier en dichte uitlaat.Al verander je er maar iets aan, heb je meteen te weinig smering... dus vastloper.. helemaal als je 50 getuned of 70 rijdt.
Maar als je origineel rijdt is het geen risico
|
|
|
|