Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - reviseren nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1117 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9895 - reviseren nsr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

redd3vil 8-6-2003 12:03 Print topicpost
Posts: 692
Weet iemand wat het zou kosten aan onderdelen om mijn nsr te reviseren??
En wat heb ik nodig.
Ik zou graag alles gewoon ori onderdelen willen, mijn pa reviseert het blok wel dus da is geen probleem
Het is toch pijn om goed rijdend naar de bm 2k3 te gaan :P
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl

Blukaap 8-6-2003 12:32 Print reply

Posts: 10006
Uhhm, hoe ver wil je 'm reviseren ?
Het kan verschillen van 30 euro to 400 euro of nog meer bij wijze van spreken.
Dus wat wil je vervangen ?
Krukaslagers+keerringen+pakkingen is een euro of 40/50.
 
Bastila is lief
Robert_S 8-6-2003 12:35 Print reply
Posts: 513
ori naar de bm... dat lijkt me niet veilig hoor Of bedoel je alleen originele (niet tuning) vervangingsonderdele
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
redd3vil 8-6-2003 13:59 Print reply
Posts: 692
Ik wil em gewoon reviseren
Dus nieuwe pakkingen, lagers en keerringen e.d.
Das meestal lijkt mij..
Kopp. platen gelijk vervangen enz me pa kan da wel maar wil ff weten wak aan onderdelen kwijt ben.
cylinder enz heb ik al hoor dus die ga ik nie vervangen alleen alles uit elkaar goed insmeren meej vet enz onderdelen vervangen en kijken wat er verkeerd zit en terug in mekaar omdat me bak nu nie lekker schakelt. Maybe andere bak erin dan.
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
NSRider 8-6-2003 14:33 Print reply
Posts: 417
alsje ook alle moeren en boutjes enzo vervangt kost het ook weer wat extra, wel zo slim om de meeste te vervangen. Suc6
 
SIWWN 8-6-2003 14:37 Print reply
Posts: 7079
En niet te vergeten een pot kopervet
 
mr200r 8-6-2003 15:53 Print reply
Posts: 5122
100 euro als je pa het zelf doet denk ik
koppelingsplaten-krukaslagers zijn het duurste.
Laat ook meteen je cilinder honen en nieuw zuigertje.
Anders is het net een mooie gespoten wagen met ouwe banden eronder alles of niets.
 
mr200r
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-6-2003 16:40 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3xph4ne_

ori naar de bm... dat lijkt me niet veilig hoor Of bedoel je alleen originele (niet tuning) vervangingsonderdele


tss lul ff niet man...

maar ehm...
jah je moet dan gewoon iig pakkingset hebbe, rond de 15 euro (ruime schatting)
keerringset denk ik rond de 10 euro
3 koppelingsplaten, zal rond de 3,50 per stuk zijn
lagers...sjah die prijs verschilt nogal eens...hou het maar op 25 euro ofso... (kan te duur zijn maar beter te hoog uitkomen dan te laag)

dan kijken of er verder nog ergens speling is...op de andere lagers dus maar meestal is dat niet het geval
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 8-6-2003 16:47 Print reply

Posts: 10006
Krukaslagers: ~20 euro voor 2
Pakkingset: ~10 euro
Keerringset: ~8 euro (of je neemt losse keerringen, dan is het alles bij elkaar 25 euro ofzo).
Andere lagers: ~5-8 euro p/s (maar hoeven bijna nooit vervangen te worden, maar goed, echt duur is het niet).
Originele koppelingsplaten: 5-7 euro p/s
Naaldlager (origineel) : 6-8 euro

Als je dus alles vervangt, behalve de overige bloklagers en met keerringset kom je op zo'n 60/70 euro.
evt lagers vervangen zal het neerkomen op 30 euro.

Je kunt evt de krukaskeerringen los kopen en de rest uit een setje halen, vooral omdat in de meeste setjes de bus tussen het R krukaslager en de krukasmoer niet gebruikt kan worden aangezien de binnendiameter vd krukaskeerring te klein is.
 
Bastila is lief

Dit topic is 544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved