Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - van Proma 50 naar Gianelli 80 uitlaat TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 665 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9880 - van Proma 50 naar Gianelli 80 uitla...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DaveTSX 7-6-2003 13:49 Print topicpost
Posts: 2033
Ik heb nu een Proma 50, maar die is gescheurd. Nu wil ik dus een andere uitlaat.

Nu lijkt me een gianelli 80 wel iets maar die is we bestwel duur, 76 euro excl. verzendkosten, dus das dan dik 80 euro met verzendkosten.

En de proma 50 is zeker 20 euro goedkoper.

Is het de 20 euro waard om een gianelli 80 te kopen?

Ik heb een hoogtoerige cillinder, met de proma 50 loopt powerband van 9500 tot 12000 toeren. Zal de gianelli 80 beter lopen in die hoge toeren?

Dit bericht is ge-edit door nick op 8-6-2003 0:18
 
http://www.2weird4u.com

Mark Mtx 7-6-2003 18:25 Print reply
Posts: 564
die gianelli heeft toch echt meer kwaliteit en snelheid denk ik. ik legde wat geld bij om die gianelli te kopen

 
HONDA rulez
master of disaster_rs50 7-6-2003 18:46 Print reply
Posts: 1839
jah idd,gianelli=kwaliteit.
Ik denk dat als je een gianelli zou kopen,en goed zult onderhouden,dat je de komende tijd in iedergeval geen nieuwe uitlaat hoeft te kopen.
en je zegt 't zelf al,je cilinder is hoogtoerig,en gianelli 80 is ook voor hoogtoeren gebouwd.
Met die promo 50 zul je waarschijnlijk wel meer vermogen hebben onderin,en met die gianelli zul je in je hoogtoeren meer vermogen krijgen.
 
lalalalalala i can't hear you
rs oxbow 7-6-2003 18:54 Print reply
Posts: 620
is 80? duur? voor wat voor brommer is het?



 
Blijhoofd 7-6-2003 19:13 Print reply

Posts: 7378
je hebt een getunede 70 en een uitlaat die is ontworpen voor 50 dus zou cker die 80 kope...
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
DaveTSX 8-6-2003 1:46 Print reply
Posts: 2033
thnx mensen dan ga ik toch maar die gianelli kope

ik hoop dat het wat scheelt! En vermogen onderin boeit me geen zak, rij toch altijd hoog in de toeren, als ie vanaf 9500/10000 toeren maar lekker wat vermogen krijgt vind ik goed,daar onder moet wel rijbaar zijn zodat ik natuurlijk nog 50 kan rijden maar als ik gas open trek hoef ik echt niet meteen vet hard op te trekke, dat mag in de hoge toeren

doettie nu ook dusjah. Gianelli 80 word ut dus Ik laat jullie wel weten hoe het gaat lopen.
 
http://www.2weird4u.com
Martijn 8-6-2003 2:31 Print reply
Posts: 10000
ik weet et nog niet zo zeker hoor...mijn powerband houdt zowieso al op bij de 9000..onthoudt wel dat de gia 80 voor een 80cc is he...en die maken al niet zo veel toeren...die zijn gebouwd op het koppel...dus....ik weet et nog niet dave..alhoewel ik niet veel verschil merkte tusse de proma 50 en de gia 80 op mn brommer...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
DaveTSX 8-6-2003 2:34 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

ik weet et nog niet zo zeker hoor...mijn powerband houdt zowieso al op bij de 9000..onthoudt wel dat de gia 80 voor een 80cc is he...en die maken al niet zo veel toeren...die zijn gebouwd op het koppel...dus....ik weet et nog niet dave..alhoewel ik niet veel verschil merkte tusse de proma 50 en de gia 80 op mn brommer...


maar jouwe is niet getuned dus nogal logisch dat je powerband al vroeg ophoud

Mijne begint pas bij 9500RPM en eindigt bij 12K.

Dus, ach we zien wel, hij is iig besteld
 
http://www.2weird4u.com
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-6-2003 4:17 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


maar jouwe is niet getuned dus nogal logisch dat je powerband al vroeg ophoud

Mijne begint pas bij 9500RPM en eindigt bij 12K.

Dus, ach we zien wel, hij is iig besteld


relaxt

 
nobody fuck with us!!
Knoxville 8-6-2003 10:19 Print reply

Posts: 1454
Vind dat jouw Powerband wel erg vroeg stopt martijn, wanneer begint hij?
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
SkaBla [Pim] 8-6-2003 11:12 Print reply

Posts: 4659
Ik heb eergisteren mijn proma verwisseld voor een gianelli, allebij 50 cc uitlaat op mijn 70 FA cil(weinig bekent) en die gianelli is echt wel beter hoor! beter geluid, trekt sneller door de versnellingen heen! en heeft echt meer power, en brute sound in de powerband, maar ik kan merken dat ie hoogtoerig is, want onderin is het niet erg veel, terwijl mijn cil laag toerig is, maar dat geeft niet,

misschien datj e er wat aan hebt, tis dat ik deze gianelli goedkoop kon krijgen, anders had ik ook de 80 gia willen hebben
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
DaveTSX 8-6-2003 11:30 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla

Ik heb eergisteren mijn proma verwisseld voor een gianelli, allebij 50 cc uitlaat op mijn 70 FA cil(weinig bekent) en die gianelli is echt wel beter hoor! beter geluid, trekt sneller door de versnellingen heen! en heeft echt meer power, en brute sound in de powerband, maar ik kan merken dat ie hoogtoerig is, want onderin is het niet erg veel, terwijl mijn cil laag toerig is, maar dat geeft niet,

misschien datj e er wat aan hebt, tis dat ik deze gianelli goedkoop kon krijgen, anders had ik ook de 80 gia willen hebben


hij is besteld
jullie horen nog wel hoe het gaat lopen. Nu eerst ff 90 euro zoeken voordat de uitlaat aankomt

coool en dit zegt dekker:
Hallo Dave

Bedankt voor je nieuwe order.

De bestelde onderdelen zijn op voorraad , en worden zo snel mogenlijk verstuurt

Dit is eigenlijk een perfecte uitlaat voor een 70cc cilinder, dat zul je zo wel merken als je hem er onder heb zitten

Met vriendelijke groeten
Marcel Dekker


en ik had hem verteld dat het een getuned 70cc is die dus een powerband van 9500 tot 12K heeft. En hij zegt dus dattie daar perfect voor is.
cool zal wel knalle dan hopelijk

Dit bericht is ge-edit door DaveTSX op 8-6-2003 11:32
 
http://www.2weird4u.com
Kouwe Arie 8-6-2003 12:16 Print reply
Posts: 2065
Cool man Dave, ik ben benieuwd wat het verschil gaat worden , maja we zullen wel een topicje zien binnenkort
 
DaveTSX 8-6-2003 12:46 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kouwe Arie

Cool man Dave, ik ben benieuwd wat het verschil gaat worden , maja we zullen wel een topicje zien binnenkort


joah daar heb je dik kans op
 
http://www.2weird4u.com
Boldy 8-6-2003 14:41 Print reply
Posts: 406
suc6 ermee. Nieuwe uitlaat kopen is altijd tof..
 
][ Setup: 70cc 6 poorts TCCD, 15mm Bing, Proma Grand Prix tuned door mij (sjek de FAQ), 3 klauws koppeling, hoofdsproeier 2.20, sproeier 70, uitgedraaide 50 kop, top momenteel: 62,8km/u ][ ][ Go FAQ yourself: http://www.brommerforum.nl/
Aprilia r-ass 8-6-2003 16:21 Print reply
Posts: 741
ik heb ook verschillende tsxen gehad....en bijna alle uitlaten er op gehad
ori 80
fast arrow( ja die bestaan )
gia 50
gia 80
proma 50
proma 80

echt merkbaar verschil was er niet...aleen met optrekken....maar das was nauwlijks te merken...
tsx blijf gewoon moeilijk op te voeren
 
I like Castrol!

Dit topic is 2346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved