Ik had een mtx50r 5-bak helemaal orgineel 16 mm
4 klepsmembraam loopt gewoon85 zonder uitlaat-ring mbx heeft een 6-bakje,
Deze cilinders zijn zeer gewildt bij brommerraces. Niet aan komen gewoon orgineel laten.
Zeker dat er geen gt4 cils standaard waren op nsr of mbx ?
Ik dacht van wel.
Op welke brommer zijn ze dan wel geleverd, het zijn toch honda cilinders. Lijkt me sterk dat ze die speciaal voor de race hebben ontworpen.
dan heb je er ofwel een andere pijp ondersteken, ofwel is je cil getuned , kan gewoon niet anders.
Dude... ik zeg het je toch al voor de 2e keer? die cilinder & zuiger zijn opgestoken door MIJ, en ik zie heus wel het verschil tussen de techno uitlaat die in m'n garage ligt of m'n originele uitlaat hoorrr
Zeker dat er geen gt4 cils standaard waren op nsr of mbx ?
Ik dacht van wel.
Op welke brommer zijn ze dan wel geleverd, het zijn toch honda cilinders. Lijkt me sterk dat ze die speciaal voor de race hebben ontworpen.
GT4 is volges mij echt NERGENS standaard op geleverd hoor...
GE2 is std. snel en daarmee rijden ze dan op MBX en NSR en MTX50R in belgie...
is gewoon een vlaamse mbx en die rijden allemaal zo hard! Is gewoon waar wat die kerel zegt die belgische nsr en mbx rijden hier origineel gewoon tyfushard!