joachim |
7-6-2003 15:03 |
Posts: 204 |
Belgische watergekoelde honda cilindertjes blazen beter dan nederlands spul, is algemeen geweten!
|
|
|
|
F!ump |
7-6-2003 15:57 |
Posts: 654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
optrekken doet zo'n ding dan wel niet.
Nou, dat valt wel nog mee hoor m'n "powerband" begint aan zo'n 6-7.000 toeren... maar dan geeft ie wel 3x zoveel of onder de 6.000, dus eens de 1e ten einde kom ik er niet meer onder
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
7-6-2003 16:26 |
Posts: 7007 |
jah iedereen gelijk roepen dat kan niet, denk dan na er zijn nu ook belgie members
mbx?en uit belgie zijn echt geweldige dingen idd die zijn zooo fucking snel, dat is ook een relaxt blokkie btw...
6bak mbx/nsr (korte 6bak)
GE2 als std. cilinder (en dus NIET GT4!!!!)
16mm Keihin hing er d8 ik achter
origineel lopen ze dan rond de 50 ofso maar als je hem onbegrensd (wat uit de uitlaat bla bla je kent het wel) lopen ze gelijk rond de 80/85 (met ori tandwielen!)
zijn dus gewoon de vetste brommers ooit
|
|
nobody fuck with us!! |
|
F!ump |
7-6-2003 16:28 |
Posts: 654 |
denk zelf dat de keihin 12mm is... want hier mag je geloof ik niet hoger
|
|
|
|
SIWWN |
7-6-2003 16:30 |
Posts: 7079 |
Originel Belgique MB/MT's hebben ook al een 16mm erachter hangen geloof ik.
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
7-6-2003 16:31 |
Posts: 7007 |
jah kweenie ik hoor verschillende verhalen...
de 16mm Keihin zou in Belgie standaard zijn
maar ik zie ook wel eens gewoon 13mm Keihin staan idd ... das beetje wazig
iemand die dat zeker weet?
|
|
nobody fuck with us!! |
|
F!ump |
7-6-2003 16:34 |
Posts: 654 |
heb hier net wat probleempies gehad met het krotding de slang voor m'n benzine is uitgezet door de warmte
start hem en trek het gas open en die darm vliegt er ineens af
+ dat al ik rijd en de benzinekraan op 'on' zet hij achter een minuut ofzow stilvalt en alleen maar aan wil op reserve dan (gewoon vuiltje in tank ofzow--> hoe los ik dat het snelst en makkelijkst op?) btw: tank is 3/4 vol :p
*typo
Dit bericht is ge-edit door F!ump op 7-6-2003 16:37
|
|
|
|
Joscross |
7-6-2003 16:37 |
Posts: 12501 |
|
|
|
|
F!ump |
7-6-2003 16:39 |
Posts: 654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
[...]
hmm niet echt leuk als je net 3 uur lang aan het rijden bent en je blok een beetje erg heet is
nah... meteoriet *whooesh*
|
|
|
|
de_koen |
7-6-2003 16:39 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
jah kweenie ik hoor verschillende verhalen...
de 16mm Keihin zou in Belgie standaard zijn
maar ik zie ook wel eens gewoon 13mm Keihin staan idd ... das beetje wazig
iemand die dat zeker weet?
16mm is standaard bij mt en mb
op mbx zit soms ook een 16mm ,maar meestal een 18mm
95km is sterk overdreven met een standaard cil, met licht aangepaste cil en kop en deftige uitlaat is het wel zeker mogelijk,
ori (ori pijp, cil , kop en tandwielen)ga je 85 en trekt goed door, mss een enkele iets meer, maar geen 10km meer, en geloof mij , heb ervaring zat met mbx en nsr
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
wipe-out |
7-6-2003 16:40 |
Posts: 7672 |
offtopic:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Originel Belgique MB/MT's hebben ook al een 16mm erachter hangen geloof ik.
siwwn, vuile icon jatter, die is van iemand op GoT ; )
|
|
|
|
F!ump |
7-6-2003 16:46 |
|
Martijn |
8-6-2003 2:21 |
Posts: 10000 |
EZ...net zoals barry..je toerentellerkabel en snelheidsmeterkabel verwisselen ...
ik vind bromteller geen bewijs...als ik mn telller olie rij ik ooik opeens 10 km harder...hda ik wel een keer tenminste..
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
F!ump |
8-6-2003 22:42 |
Posts: 654 |
Heb me carb. er es afgehaald en eens gemeten... er zit dus blijkbaar een 18mm op, origineel
vandaar, dat ie zoveel verbruikt
Martijn -> heb er met auto ook naast gereden!
Auto -> 94
Mbx -> 95
|
|
|
|
Martijn |
8-6-2003 23:35 |
Posts: 10000 |
toch twijfel ik ook nog zwaar aan auto's....
beste vind ik nog de digi fietscomputertjes...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|