Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mbx50 -> origineel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1163 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9873 - Mbx50 -> origineel
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joachim 7-6-2003 15:03 Print reply
Posts: 204
Belgische watergekoelde honda cilindertjes blazen beter dan nederlands spul, is algemeen geweten!
 
F!ump 7-6-2003 15:57 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

optrekken doet zo'n ding dan wel niet.



Nou, dat valt wel nog mee hoor m'n "powerband" begint aan zo'n 6-7.000 toeren... maar dan geeft ie wel 3x zoveel of onder de 6.000, dus eens de 1e ten einde kom ik er niet meer onder
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-6-2003 16:26 Print reply

Posts: 7007
jah iedereen gelijk roepen dat kan niet, denk dan na er zijn nu ook belgie members
mbx?en uit belgie zijn echt geweldige dingen idd die zijn zooo fucking snel, dat is ook een relaxt blokkie btw...
6bak mbx/nsr (korte 6bak)
GE2 als std. cilinder (en dus NIET GT4!!!!)
16mm Keihin hing er d8 ik achter

origineel lopen ze dan rond de 50 ofso maar als je hem onbegrensd (wat uit de uitlaat bla bla je kent het wel) lopen ze gelijk rond de 80/85 (met ori tandwielen!)

zijn dus gewoon de vetste brommers ooit
 
nobody fuck with us!!
F!ump 7-6-2003 16:28 Print reply

Posts: 654
denk zelf dat de keihin 12mm is... want hier mag je geloof ik niet hoger
 
SIWWN 7-6-2003 16:30 Print reply
Posts: 7079
Originel Belgique MB/MT's hebben ook al een 16mm erachter hangen geloof ik.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-6-2003 16:31 Print reply

Posts: 7007
jah kweenie ik hoor verschillende verhalen...
de 16mm Keihin zou in Belgie standaard zijn
maar ik zie ook wel eens gewoon 13mm Keihin staan idd ... das beetje wazig
iemand die dat zeker weet?
 
nobody fuck with us!!
F!ump 7-6-2003 16:34 Print reply

Posts: 654
heb hier net wat probleempies gehad met het krotding de slang voor m'n benzine is uitgezet door de warmte
start hem en trek het gas open en die darm vliegt er ineens af

+ dat al ik rijd en de benzinekraan op 'on' zet hij achter een minuut ofzow stilvalt en alleen maar aan wil op reserve dan (gewoon vuiltje in tank ofzow--> hoe los ik dat het snelst en makkelijkst op?) btw: tank is 3/4 vol :p

*typo


Dit bericht is ge-edit door F!ump op 7-6-2003 16:37
 
Joscross 7-6-2003 16:37 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: F!ump

heb hier net wat probleempies gehad met het krotding de slan voor m'n benzine is uitgezet door de warmte
start hem en trek het gas open en die darm vliegt er ineens af


hmm niet echt leuk als je net 3 uur lang aan het rijden bent en je blok een beetje erg heet is

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 7-6-2003 16:37
 
F!ump 7-6-2003 16:39 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

hmm niet echt leuk als je net 3 uur lang aan het rijden bent en je blok een beetje erg heet is



nah... meteoriet *whooesh*
 
de_koen 7-6-2003 16:39 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

jah kweenie ik hoor verschillende verhalen...
de 16mm Keihin zou in Belgie standaard zijn
maar ik zie ook wel eens gewoon 13mm Keihin staan idd ... das beetje wazig
iemand die dat zeker weet?


16mm is standaard bij mt en mb
op mbx zit soms ook een 16mm ,maar meestal een 18mm

95km is sterk overdreven met een standaard cil, met licht aangepaste cil en kop en deftige uitlaat is het wel zeker mogelijk,

ori (ori pijp, cil , kop en tandwielen)ga je 85 en trekt goed door, mss een enkele iets meer, maar geen 10km meer, en geloof mij , heb ervaring zat met mbx en nsr
 
Honda 5-Bak te koop
wipe-out 7-6-2003 16:40 Print reply

Posts: 7672
offtopic:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SIWWN

Originel Belgique MB/MT's hebben ook al een 16mm erachter hangen geloof ik.


siwwn, vuile icon jatter, die is van iemand op GoT ; )

 
F!ump 7-6-2003 16:46 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


16mm is standaard bij mt en mb
op mbx zit soms ook een 16mm ,maar meestal een 18mm

95km is sterk overdreven met een standaard cil, met licht aangepaste cil en kop en deftige uitlaat is het wel zeker mogelijk,

ori (ori pijp, cil , kop en tandwielen)ga je 85 en trekt goed door, mss een enkele iets meer, maar geen 10km meer, en geloof mij , heb ervaring zat met mbx en nsr


weet niet welke carb. er op zit.. maar ik overdrijf niet... 94 gaat ie! zal es proberen een foto te trekken op me brom aan 94
 
Martijn 8-6-2003 2:21 Print reply
Posts: 10000
EZ...net zoals barry..je toerentellerkabel en snelheidsmeterkabel verwisselen ...

ik vind bromteller geen bewijs...als ik mn telller olie rij ik ooik opeens 10 km harder...hda ik wel een keer tenminste..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
F!ump 8-6-2003 22:42 Print reply

Posts: 654
Heb me carb. er es afgehaald en eens gemeten... er zit dus blijkbaar een 18mm op, origineel
vandaar, dat ie zoveel verbruikt

Martijn -> heb er met auto ook naast gereden!
Auto -> 94
Mbx -> 95
 
Martijn 8-6-2003 23:35 Print reply
Posts: 10000
toch twijfel ik ook nog zwaar aan auto's....

beste vind ik nog de digi fietscomputertjes...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 2990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved