Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zundapp 125cc project....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9861 - Zundapp 125cc project....
Pagina 2 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 28066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daan Da Man 6-6-2003 16:07 Print reply
Posts: 2064
KWIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


DRUIPPPPPP SPETTERRR

neeee ik ben JALOURS!!!!

alleen euhh je moet hoognodig de voorvork en de velgen vervangen door een WP usd en rs50 oud model velgen ofzow!!!


 
mr200r 6-6-2003 16:10 Print reply
Posts: 5122
mooi project alleen zou ik de radiator ergens aanders plaatsen verder veel sucses en plezier
lukt wel denk ik er is genoeg bier op de achtergrond
 
mr200r
Zoetahmeerdah [Marcel] 6-6-2003 16:13 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: symen

marcel, volgens mij geen membraan

maar zeer vet project idd!




ik heb begrepen dat je zeldzame watergekoelde cilinders had 125cc voor zundapp en dat waren membraamcilinders. dat was niet van zundapp maar een ander merk geloofk..maargoed heb ze nog nooit gezien..ik krijg er wel binnekort 1 en moet er een membraam voor zoeken. dus vandaag


 
ik haat mensen
Blijhoofd 6-6-2003 16:27 Print reply

Posts: 7378
super vet project,goede beun haas ben jij, kwalteits werk
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Neonlampje 6-6-2003 17:09 Print reply

Posts: 14825
damn, dat is gaaf gedaan!!!

btw, die achterbrug he, met die veer... dat zal toch nooit goed veren? aangezien hij nu al haaks op de bevestiging staat zegmaar, je zult klein beetje inveren waarna hij juist weer uit veert... lijkt me niet lekker werken...
 
Pingu 6-6-2003 20:14 Print reply
Posts: 1842
veer zelf zit ook veel spel op, en de clip-ons, kon je die niet op de normale manier bevestigen? maar die a-brug is echt bruuuuuut, vet project hoor
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Doctre 6-6-2003 20:16 Print reply
Posts: 396
egt wel een bruut project had et vanmorgen al wel gelezen maar kon toen nog niet replyen:-(
en hou ons op de hoogte!!
 
spaanplaat 6-6-2003 20:22 Print reply
Posts: 691
ik ken hem ook al van een scooterforum en was altijd al benieuwd hoe hij zou worden.. ben ik nog steeds.. dit is echt wel een rlx project hoor
 
Blukaap 6-6-2003 20:45 Print reply

Posts: 10006
Mooi ding, ben benieuwd en hoop 'm op lelystad in het echt te zien .

Tank is van een RS250 geloof ik.
 
Bastila is lief
huh 6-6-2003 20:57 Print reply
Posts: 1755
Zekers netjes

Ik val er wel mee in herhalen, maar tis een mooi projectje en ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is
 
dappieman 6-6-2003 21:51 Print reply

Posts: 70
Nou hier een reply.
Hoop dat ik alles beantwoord..

Hij staat idd ook op scooterforum.
En ook nog op zundapp forum.

De vering:
Deze bout die erin zit is idd klein maar dat is slechts een test had nix anders bij de hand er komt een M8 of M10 in(liefst M10).
En het veert perfect! Hij zal niet weer inveren zeg maar zoals gesuggereerd werd.
En de veer is idd btje krom. komt omdat ik hem na het spuiten niet helemaal goed in elkaar heb gezet.

De tank:
Die is idd van een rs250.
En het is geen dummie.
Ik heb er alleen een gat in moeten maken om hem passend te maken en dat heb ik weer dicht gehobbyed met polyester.

De wielen:
Ik denk dat ik iig voorlopig de wielen en voorvork zo laat. Maar zal er wel over denken om ooit eens anderen te monteren.

De cilinder:
Dit is geen originele zundapp cilinder.
Dit is een cilinder (eurocilinder) van een gilera iets..
En past niet op een zundapp ks80 blok.
En dat heb ik dus wel passend gemaakt.
Daarvoor heb ik de carters uitgefreesd en een andere drijfstang laten monteren.
En membraam die komt er ws. wel op.
Deze zal erop worden gezet door de tuner die de hele in en uitlaat zooi dicht wil maken om het zo weer opnieuw/beter te maken om harder te gaan.

PK's?
Ik heb geen ID!
Ik heb gehoord van de man waar de cilinder weg komt dat hij hem op een sachs blok had zitten en er standaard met 24mm en een simpele uitlaat 21 pk uit had gehaald. En daar kan je dan dus nog veel aan doen als in grotere carb betere uitlaat tunen ontsteking noem maar op.
Het streven is tussen de 30 a 40 pk wel.
Of het haalbaar is???
Dat is afwachten.

Nou dat was het iig ff.
Bedankt voor jullie (vooral) positieve reacties.
En wat vinden jullie van die filmpjes?
 
Pingu 6-6-2003 22:08 Print reply
Posts: 1842
vet project maar dream on met die pk's.... als je boven de 20 haalt ben je al zeer bruut bezig no offense
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
dappieman 6-6-2003 22:13 Print reply

Posts: 70
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

vet project maar dream on met die pk's.... als je boven de 20 haalt ben je al zeer bruut bezig no offense

Hoezo. Als ze 25Pk uit een 70cc kunnen halen(bij zelfde tuner waar ik hem laat tunen) Zou ik het wel moeten kunnen evenaren iig.
Met tunen bedoel ik dan ook het echte werk en ben je ook niet voor onder de 100 euro klaar.
Echt alles wordt aangepakt.
Kost een bom duid maar dan krijg je wel wat vest terug. En dat blijft dus niet bij het monteren van een andere uitlaat en cilinder....
No offense back
 
ronaldv56 6-6-2003 22:16 Print reply
Posts: 369
goed bezig herman!
 
vroem vroem vroem
JIMMY 6-6-2003 22:18 Print reply

Posts: 2765
ckrs goed bezig man, ga zo door en hou ons ckr op de hoogte
 

Dit topic is 28066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved