Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inlaatschijf

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9860 - inlaatschijf
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 4248 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lawrence 29-6-2004 11:35 Print reply

Posts: 663
dit vindt ik nog altijd een van de vetste blokkies


 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 29-6-2004 12:29 Print reply

Posts: 8589
Dat ovalen ding midden onder de tank is de luchtfilter ? waar zit de carb ?
Gewoon vraagje om iets bij te leren
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Joscross 29-6-2004 12:30 Print reply

Posts: 12501
De carberateur zit daar onder/achter namelijk op het blok (duh)
 
John Huijben 29-6-2004 13:03 Print reply

Posts: 2433


 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Neonlampje 29-6-2004 13:07 Print reply

Posts: 14825
Hmja laatste foto komt uit het boekje van bell

Zoiets ben ik nu ook aan t maken, alleen wil ik een schijf maken met een toerental-afhankelijke timin
 
-Tom- 29-6-2004 13:32 Print reply

Posts: 4151
Rotax heeft ook zo'n roterende inlaat blok gemaakt ja. Daarvoor hebben we nog wel een zuiger liggen. Zat in zo'n oud Rotax blok voor onze hovercraft, zuigergestuurd. Dus of dikke backfire, of je hele luchtfilter zeiknat van de benzine (zat een gat in de zuiger)
 
FTS Member
John Huijben 29-6-2004 13:44 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Hmja laatste foto komt uit het boekje van bell

Zoiets ben ik nu ook aan t maken, alleen wil ik een schijf maken met een toerental-afhankelijke timin


klinkt goed alleen vrij ingewikkeld.
dus je wilt eigenlijk hebben dat alsie meer toeren gaat draaien de timing hoger word en de opening langer open blijft staan.
interresant
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 4248 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved