Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MTX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9853 - MTX
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 10-6-2003 11:30 Print reply

Posts: 8678
Als jij een nieuwe kabelboom weet te vinden voor een MTX oud model dan ben je goed bezig! Wat is er mis aan die van jou precies?

je kunt namelijk

1- je kabelboom opknappen
2- een nieuwe bouwen (is zeker niet gemakelijk)
 
bartos 10-6-2003 11:39 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Als jij een nieuwe kabelboom weet te vinden voor een MTX oud model dan ben je goed bezig! Wat is er mis aan die van jou precies?

je kunt namelijk

1- je kabelboom opknappen
2- een nieuwe bouwen (is zeker niet gemakelijk)


ik vind de staat van alle kabels gewoon slecht en er heel veel zelf aan geprust hij werkt ook nog wel denk. Maar ik wil het echt goed hebben en ik heb toch redlijk wat geld voor het opknappen.

Zelf een bouwen lukt wel dat is geen probleem allen kost het zo veel tijd. Dus daar om zou ik het lieft ook een lijst hebben met alle goed lengtes van de kabels want dan maak ik hem zo ander moet ik hem eerst in de mtx zelf maken voor de lengtes dan er uit hallen dan vast zetten op houten plaat en dan gaan intappen. En ik heb nou niet echt veel tijd meer.

edit Mijn mtx is gebouwd op 06-01-1984. ik heb net ff met honda nederland gebeld

Dit bericht is ge-edit door bartos op 10-6-2003 12:02
 
bartos 11-6-2003 22:27 Print reply

Posts: 1372
nu ben ik tegen het eerst echt probleem aan geloppen ik heb het blok uit me kaar en alles ziet er redelijk uit maar ik heb een blauw/paarse krukas (of heet dat anders die schijf) zie foto
edit ik zit zelf aan hitte te denken en betekend dit nu vervanging?



Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-6-2003 22:28

Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-6-2003 22:31
 
Mol! 11-6-2003 22:31 Print reply
Posts: 1594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos

edit: oeps op qoute gedrukt in plaats van edit

Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-6-2003 22:28


Verwijder je em weer, door op edit te drukken en dan DELETE REPLY
 
Pistonpen Paultje 11-6-2003 22:32 Print reply

Posts: 8678
Dat komt omdat hij enorme krachten heeft moeten houden. ik denk dat hij een vastloper oid te verduren heeft gehad.
 
bartos 11-6-2003 22:34 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Dat komt omdat hij enorme krachten heeft moeten houden. ik denk dat hij een vastloper oid te verduren heeft gehad.


en kan ik dit zo laaten zitten of moet ik het vervangen??

Dit bericht is ge-edit door bartos op 11-6-2003 22:35
 
Steve_ZHC 11-6-2003 22:43 Print reply

Posts: 2716
Als je geen speling op je big-end hebt, dan lijkt het MIJ dat je niets hoeft te doen hoor.

Door alleen een kleurtje gaat iets niet minder lopen...
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 11-6-2003 23:37 Print reply

Posts: 658
Ik heb een nsr bedrading op mijn MTX OT gemaakt + alle electronica troep eraan van een nsr. Ik heb nog geen zin/tijd gevonden op het te testen vanwege...... luiheid denk ik om te gaan sleutelen. Ik heb nog wel de oude liggen maar daar werkt de verlichting niet van.
 
Dikke penne
mr200r 12-6-2003 0:23 Print reply
Posts: 5122
Ik denk dat het door een lekke oliekeering komt wordt heel heet vandaar de kleur kan weinig aan kapot.
 
mr200r
Steve_ZHC 12-6-2003 0:25 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Repsolnsr

Ik heb een nsr bedrading op mijn MTX OT gemaakt + alle electronica troep eraan van een nsr. Ik heb nog geen zin/tijd gevonden op het te testen vanwege...... luiheid denk ik om te gaan sleutelen. Ik heb nog wel de oude liggen maar daar werkt de verlichting niet van.


Laat nog ff horen hoe dat werkt ok?
Is wel interesant denk ik.

Zou een SH draadboom ook passen?
Of zijn NSR en SH bomen hetzelfde.

MB en MT zullen zeker niet passen?
 
Erik_N 12-6-2003 10:38 Print reply

Posts: 5360
Die van MT zal toch ook wel pas te maken zijn?

edit: Want wat heeft een MTX er nou meer op zitten? Misschien moet je paar stekkertjes vervangen ofzo, paar draadjes bij plakken.

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 12-6-2003 10:39
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Knoxville 12-6-2003 10:48 Print reply

Posts: 1454
Meestal duid een paarse kleur erop, dat hij een klein beetje erg te warm mis geweest.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
barry 12-6-2003 10:50 Print reply

Posts: 7387
heb ik ook met mijn krukasad gehad, was ook errrrrug heet geweest

kan overgesn niet zoveel kwaad als alles nog recht oid is (niet dat je dat op het oog kan zien maarjah )
 
He?
bartos 12-6-2003 16:43 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

Die van MT zal toch ook wel pas te maken zijn?

edit: Want wat heeft een MTX er nou meer op zitten? Misschien moet je paar stekkertjes vervangen ofzo, paar draadjes bij plakken.

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 12-6-2003 10:39


ik dacht dat de boom van een mt 50 hele maal gelijk is
 
Steve_ZHC 12-6-2003 18:00 Print reply

Posts: 2716
Nee, dat issie 100% zeker weten niet.
Sowieso zit bijna alle elctronica op een andere plek aan het frame.
 

Dit topic is 3274 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved