Martijn |
5-6-2003 23:26 |
Posts: 10000 |
kunt het beste altijd ori shit kopen als je het vervangt..dus een polinizuiger..maja..
eh..zolang ie een mm van de poort afzit ist geen probleem....zoveel zal het niet uitzetten....maar minder dan een mm zou ik mee oppassen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Rene |
5-6-2003 23:52 |
Posts: 2573 |
edit met c
Dit bericht is ge-edit door Rene op 5-6-2003 23:53
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
SkaBla [Pim] |
5-6-2003 23:59 |
Posts: 4659 |
nah... moet wel kunnen, ik heb barry zijn (nsr/mtx-sh/lc) kaio gezien, en daarvan liep een zuigerveer slotje gewoon midden door een spoelpoort, en dat is nooit vast gelopen en liep altijd hardstikke goed, dus ik zou zeggen: moet makkelijk kunnen!
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
RUTGER_86 |
6-6-2003 0:08 |
Posts: 1183 |
niet allen je zuiger zet uit ook je cil een beetje anders zou alles kapot lopen dus in principe zou het goed moeten gaan
|
|
DE MANNE VAN JANNE |
|
Blukaap |
6-6-2003 17:15 |
Posts: 10006 |
Ik vind het lijp, als die zuigerveer slijt, dan komt de slotspeling van die zuiger op een mm ofzo te zitten en dan kan het net teveel zijn.
Alwin z'n MTX is een keer vastgelopen op zoiets.
En zeker met een hapgrage L-veer lijkt me dit lijp.
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 6-6-2003 17:16
|
|
Bastila is lief |
|
Rudy |
6-6-2003 17:20 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Ik vind het lijp, als die zuigerveer slijt, dan komt de slotspeling van die zuiger op een mm ofzo te zitten en dan kan het net teveel zijn.
Alwin z'n MTX is een keer vastgelopen op zoiets.
En zeker met een hapgrage L-veer lijkt me dit lijp.
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 6-6-2003 17:16
Idd , lijkt me vragen om vastlopers oid
k ben zelf totaal geen fan van L-veren
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Rene |
6-6-2003 19:43 |
Posts: 2573 |
bij de fietsenmaker zeden ze ook dat t niks uitmaakt..
Maar jullie zeggen dus toch dat t gevaarlijk word??
en nu met 3 voetpakkingen komt de zuiger nog steeds tegen de kop aan :S
nog meer voetpakkingen dan maar?
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
ardan |
6-6-2003 19:46 |
Posts: 595 |
dan zou ik een plaatje onder cilinder leggen,al die pakkingen sluiten na een tijd niet meer mooi aan en na een tijd zakken ze door.
maak dus een plaatje met de juiste dikte,kun je dan keer op keer gebruiken bij die cilinder,eenmaal werk dan heb je het.
en voor de zuigerveren,ik vind het ook maar krapjes,ook vooral omdat na een tijd eventueel de hoek van de zuigerveer de spoelpoort in kan schieten en dan zegt ze dus wel zeker krak,dat is echt hard blijven hangen dan. als ze wat uitzette,wat ook niet goed is natuurlijk,dat betekent nog niet dat ze afbreekt.
ik had ori zuiger gekocht,maar nu je deze al hebt....
Dit bericht is ge-edit door ardan op 6-6-2003 19:47
|
|
have a blast,go fast |
|
Blukaap |
6-6-2003 19:47 |
Posts: 10006 |
Nee, polini zuiger halen .
|
|
Bastila is lief |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
6-6-2003 19:47 |
Posts: 3697 |
idd gewoon nog meer onder mijn 50 zeta zaten er 8 . Maar waarom verplaats je je slotje niet gewoon met de faq.
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
8-6-2003 20:05 |
Posts: 8499 |
Ik zou gewoon ff dat pennetje van de zuigerveer laten verzetten (je weet wat ik bedoel wss ), ik heb het ook ooit zo gehad en dat liep WEL kapot.
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
c_jeet |
8-6-2003 20:13 |
Posts: 61 |
zolang er genoeg loop vlak is om je zuigerring in spanning te houden dan heb je geen probleem.
p.s uitlaatpoort is niet op foto zichtbaar als deze te groot is dan gaan je ringen wel kapot
Dit bericht is ge-edit door c_jeet op 8-6-2003 20:14
|
|
|
|
-Michiel RS- |
8-6-2003 21:50 |
Posts: 2803 |
Uuuh zo als ik het op de foto zie zou ik het echt NIET doen...echt niet betrouwbaar zo, die gaatecht vastlopen zo! In de krukas drijfstang en naaldlager van small end zit ook altijd wat speling waardoor de zuiger een minimaal beetje kan draaien en de zuigerveer zelf kan ook altijd een minimaal beetje draaien, helemaal op hoge toeren rammelt alles als de tyfus dus dan knalt het gewoon vast
|
|
|
|