Kheb ook last van da probleem.
maar bij mij komt het denk omdat ik de bouten van de koppeling helemaal strak heb aangedraaid.
volgens mij moet da nie, maar ik heb een moment sleutel nodig om hem goed af testellen.
Kun je niet emt de hand doen, want als de boutjes niet gelijk staan gaan ze los trillen, da klopt ofnie.
Maar nou is mijn vraag, als je zo'n momentsleutel hebt, op hoeveel newton meot je em zette als je de boutjes vast draaid.
Of moeten ze toch helemaal vast??
Bij mij slipt tie niet echt door, maar mijn probleem is als ik overschakel dat hij em laat pakt, en et ligt niet aan de platen want die heb ik echt nie, en ja ze zijn van honda geen klote immi.
Weet iemand dit???
BTW, is het handig als ik mijn uitlaat poort in de breede uitveil.
kheb uitgerekend dat tie nie breder dan 3 cm mag zijn (om te precies te zijn 3,07125 cm). (kheb 70 cc malossi, 45,5 mm diameter van de zuiger)
da klopt ofnie, want hij mag niet breder dan 67,5%. dus 0,675 * 45,5= 30,7.
Hebb ik da goed gedaan,
p.s ik veil em nie in de hoogte uit, want dan word mijn powerband smaller, das ookw aar ofnie?
mzzl pieter
Dit bericht is ge-edit door pieter007 op 6-6-2003 16:44
|