guus van driel |
5-6-2003 18:52 |
Posts: 846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss
hahahaha moet je op die knoppen een hele harde vette luchthoorn zetten.
nee die knoppen onder stroom zetten
Dit bericht is ge-edit door guus van driel op 5-6-2003 18:52
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
5-6-2003 20:54 |
Posts: 4934 |
kan iemand ff een schema'tje maken van een goede printplaat?
dodat mij broer die ff kan maken :P
ik bedoel dus zoon magneet ding ofzow dat je hem via je knipperlichten aan kan zetten en ergens op een moeilijk plekje (misschien via magneet) weer uit kan doen?
en dan met de benaming enzo erbij
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Willyp |
5-6-2003 21:01 |
Posts: 192 |
zo`n reed contact is niet goedkoop voor zover ik weet, en dan moet je ook nog eens magneet bij hand hebben en hopen dat je dicht genoeg bij het reed schakelaartje komt! dus heel gedoe vin ik, je kan niet magneet aan je sleutel bos doen! en als je wordt aangehouden door agent om roller op te gaan kan je niet in je zak graaien voor dat ding! zien ze gegarandeerd bovendien moet je ook nog schakelen.!
conclusie,... ik vin mijn systeem prachtig! zie andere topic over begrezer
tenzij je bedoelt voor het uitschakelen van je begrenzer...
Dit bericht is ge-edit door willyp op 5-6-2003 21:02
|
|
da-da |
|
barry |
5-6-2003 21:08 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss
hahahaha moet je op die knoppen een hele harde vette luchthoorn zetten.
toen mijn brommer op de rollerstond onder afdankje drukten ze ook alle knoppen in, ook die van mijn luchthoorn , kerel schrok zich kapot , daarna ging die door met toeteren, want hij vond het wel leuk
mocht overgens de uitslag niet baten...
|
|
He? |
|
Mark_o |
5-6-2003 21:33 |
Posts: 232 |
Een schakeling met een reedcontact is heel makelijk hoor. En het inschakelen en uitschakelen is helemaal makelijk. Het voordeel daarvan is dat je bv je knipperlicht schakelaar kan gebruiken. Maar dat je hem moet uitschakelen via een magneet. (die moet je dan wel net bij je hebben).
|
|
|
|
NSR RULEZZ |
5-6-2003 21:51 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark_o
Een schakeling met een reedcontact is heel makelijk hoor. En het inschakelen en uitschakelen is helemaal makelijk. Het voordeel daarvan is dat je bv je knipperlicht schakelaar kan gebruiken. Maar dat je hem moet uitschakelen via een magneet. (die moet je dan wel net bij je hebben).
ja dat bedoel ik ook alleen ik heb geen iedee hoe ik zoiets kan maken en ook geen zin/tijd voor als me broer het binnen een halfuurtje inelkaar kan flanzen
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
5-6-2003 21:55 |
Posts: 8499 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik_N
Volgensm ij geen prinplaat aan te pas hoor:-s, waarom zou je dat nodig hebben.
je hebt paar dingetjes nodig, ben alleen niet thuis in electra dus zou niet weten hoe het moet.
Lude, Alwin?
nee je hoeft idd helemaal geen printplaat te hebben.. weet niet hoe ze er bij komen maargoed.. je zet zo'n reedcontactje dus gewoon tussen de draad waar je normaal een schakelaar zou zetten, vast solderen, intapen ofzo en klaar..
zijn ook helemaal niet duur, ik dacht 1 of 2 euro duss..
*Snap niet waarom zommige mensen zo moeilijk doen als het makkelijk kan*
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Erik_N |
5-6-2003 22:11 |
Posts: 5360 |
Maar je kan vrij simpel instellen of ie aan of uit staat wanneer je je brommer start zegmaar toch?
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Knoxville |
5-6-2003 22:15 |
Posts: 1454 |
Als ik mijn TSX op P stand zet, dan start hij niet. Dus daar moet je ook weer wat draden voor omleggen WILLYP...
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
ties |
5-6-2003 22:42 |
Posts: 1333 |
gewoon een reedcontact onder buddy onder een kap. die altijd aan staat behalve als er een magneetje op zit.bijv je doen een magneetje tegen je voorkap aan en als je er af gaat voor op de roller trek je het magneetje zo mee. is ie begrenst en de coppers merken et niet
|
|
|
|
Willyp |
5-6-2003 23:31 |
Posts: 192 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Knoxville
Als ik mijn TSX op P stand zet, dan start hij niet. Dus daar moet je ook weer wat draden voor omleggen WILLYP...
HEEEE dat heb ik nOOOOIT GEZEGT!!!
|
|
da-da |
|
Martijn |
5-6-2003 23:32 |
Posts: 10000 |
p[ff...nou de plek die ik heb die heb ik nog niet voorbij zien komen en blijkbaar weten de brommerrijders zelf nog niet eens dat et een goeie plek is..en ik ga em niet zeggen ook..aangezien er hier mss politie meekijkt en de plek dan weer bedorven is.....
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Willyp |
5-6-2003 23:34 |
Posts: 192 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
p[ff...nou de plek die ik heb die heb ik nog niet voorbij zien komen en blijkbaar weten de brommerrijders zelf nog niet eens dat et een goeie plek is..en ik ga em niet zeggen ook..aangezien er hier mss politie meekijkt en de plek dan weer bedorven is.....
Kijk... met jou kan ik praten.... zei ik ook al in mijn vorige topic...
|
|
da-da |
|
Martijn |
5-6-2003 23:39 |
Posts: 10000 |
vroeger was dat ook zo....dacht ik...dat niemand zei waar ie zn knoppie had....iedereen zei maar...zoek zelf maar een eigen goeie plek..masja....
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
6-6-2003 13:32 |
Posts: 8499 |
ja dat zeg ik nu ook nog steeds.. ik wil gerust vertellen waar ik mn knopje heb zitten enzo, maar alleen IRL (op meetings ofzow wil ik alles uitleggen..) maar ik ga hier niet posten van daar zit mijn knopje en dat is een goeie plek etc etc.. je zou door je eigen reply maar je brommer kwijtraken, dan voel je je genaait
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|