Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50 standaard, hoe snel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9833 - 50 standaard, hoe snel?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 4-6-2003 22:51 Print reply

Posts: 8678
Als je de 50'jes ziet bij de brommerraces op die MT/MB's dan schrik je je kapot en ga je je schamen met je 70'je.


 
pepijn 4-6-2003 23:14 Print reply
Posts: 1287
Ja maar dat zijn wel orgineel Honda snel cilinders die ook nog eens bruut getuned zijn en zeer goed afgesteld.

Ik denk dat je met een orginele 50cc Honda MB cilinder niet echt heel hard kunt
 
Mark Mtx 5-6-2003 17:40 Print reply
Posts: 564
ik denk als je hem tuned en allerlei rotzooi opkoopt dat ie de 100 makkelijk gaat
 
HONDA rulez
Pingu 5-6-2003 18:06 Print reply
Posts: 1842
makkelijk haal je dat echt niet op een mb.... Maar het moet te doen zijn
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Knoxville 5-6-2003 18:09 Print reply

Posts: 1454
hm 16-6 cylinder gaat niet echt hard Maar een originele 50cc van honda loopt daarin tegen gewoon lekker. Geen gezeur, 80 op de teller, en lekker optrekken.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
scania 5-6-2003 19:09 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Als je de 50'jes ziet bij de brommerraces op die MT/MB's dan schrik je je kapot en ga je je schamen met je 70'je.




sterker nog, een maat van mij ree vroeger mee met een mb met dus een 50cc,en ik kon dat ding absoluut niet bij houden met m'n 125cc MB.
dus je schaamt je dan niet alleen met een 70,ik schaamde me kapot met die 125.

en ff voor de grap jassen onder ons , die 125 was absoluut niet langzaam vergleken met 125's van maten van mij.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Blukaap 5-6-2003 20:07 Print reply

Posts: 10006
std klasse SOBW'tjes hebben een PK of 11/12 meen ik.
Expi heeft iets van 15 dacht ik.

Met een getunede 125 eurocilindro zou je dat vermogen toch wel moeten kunnen halen.

Nu hangt het optrekken ook van andere factoren af, maar toch.
 
Bastila is lief
NSR RULEZZ 5-6-2003 20:46 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

std klasse SOBW'tjes hebben een PK of 11/12 meen ik.
Expi heeft iets van 15 dacht ik.

Met een getunede 125 eurocilindro zou je dat vermogen toch wel moeten kunnen halen.

Nu hangt het optrekken ook van andere factoren af, maar toch.
ac???
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 6-6-2003 17:07 Print reply

Posts: 10006
AC=aircooled=luchtgekoeld (of vroeg je dat niet ).

Maar std klasse SOBW is 50cc luchtgekoeld.
Expi klasse is idd watergekoeld.

Maar die eurocilindro heeft een inhoud die 2,5x zo groot is, daar zit je echt snel mee aan de 16PK als je die tuned.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved