Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Code;s honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9768 - Code;s honda
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1681 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mr200r 1-6-2003 19:07 Print topicpost
Posts: 5122
Hier de type nummer van de meest gangbare honda's.

ad01-mt5
ac01-mb5
ac05-mbx50
ad04-mtx-oud
ac08-nsr50
hd02-mt8
hc01-mb8
hc04-mbx80
hd06-mtx-oud
hdo8-mtx80r-trommelrem voor
hd09-mtx-r2
hc05-mcx80

Bij duitse of belgiesche modellen zitten altijd papieren betriebserlaubnis in duitsland belgie gewoon papieren noemen ze het of brief.
Duitse brommers 80 en hoger kunnen ook een fahrzeugbrief hebben dan is hij tot motor verklaard.
Nederlandse modelen hebben een nl goedkeuring.
belgiese en duitse 50cc blokjes hebben een 5 bak mtx 6.
80cc mb-mt5bak mtx-mbx6 bak.
Ik heb veel aan brommers geklooit, maar het beste ding wat ik heb gehad was altijd orgineel 80cc alleen tanken en olie erbij
soms een lek bandje maar nooit veel.
 
mr200r

Bullet 1-6-2003 19:30 Print reply

Posts: 12150
volgens mij kun je dit beter in een FAQ doen
 
**My BungHole Will Speak Now**
wipe-out 1-6-2003 19:32 Print reply

Posts: 7672
dit is al zo vaak gepost, kun jij alleen niet weten.
 
Neonlampje 1-6-2003 19:34 Print reply

Posts: 14825
die std 80cc'tjes zijn super he! rijden net 100 ofzo met beetje geluk, lekker koppel.. en nooit iets mis mee
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 1-6-2003 19:36 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

die std 80cc'tjes zijn super he! rijden net 100 ofzo met beetje geluk, lekker koppel.. en nooit iets mis mee


jah idd
loopt altijd wel OK alleen een tikkeltje langzaam maar boeie
is wel relaxt alleen die frames he...
 
nobody fuck with us!!
marcel 1-6-2003 20:17 Print reply

Posts: 1533
die frames kun je met een beetje geluk gewoon verzekeren hoor! ik ken iemand die heeft gewoon een MBX als brommer "verzekerd" . daar zit wel gewoon een nsr blok onder maar dat boeit hier niet.
 
Hans F 1-6-2003 20:18 Print reply
Posts: 4326
tot je een ongeluk krijgt/aangehouden wordt en het wordt nagetrokken....

Hoe hoge boete had Dave daarvoor gekregen?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 1-6-2003 20:19 Print reply

Posts: 7007
whaha beetje omgekeerde wereld he
kan je ook wel verzekeren, die nrs kijken ze volges mij tog nooit naar
maar als je wordt aangehouden moet je dus wel opletten dat ze dat niet weten (en je hebt geen NL tekentje)
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 1-6-2003 20:37 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

tot je een ongeluk krijgt/aangehouden wordt en het wordt nagetrokken....

Hoe hoge boete had Dave daarvoor gekregen?


250 eppo dacht ik, viel nog mee opzich.

Maar lekker rijden doen ze wel, zeker met een 18 keihin (=retegoede carb, ik wil een 24mm PF eigenlijk ).
 
Bastila is lief
mr200r 1-6-2003 23:54 Print reply
Posts: 5122
Ja ik wist niet dat dat al vaker was gedaan.
 
mr200r
Martijn 2-6-2003 1:50 Print reply
Posts: 10000
dave had geloof ik ....500 gulden ofzo boete? en hij was zn mbx iig kwijt..

ik wil ok nog wel een 80blokie voor tsx..en dan ori houden...ivm slijtage enzo...heerlijk..dat koppel en toch een nette top...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Steve_ZHC 2-6-2003 14:10 Print reply

Posts: 2716
Hmm, ja 80cc ori lijkt me wel lachen.
Maar ja, de 125cc is ook laagtoerig, koppel is hoger, hij's 'iets' sneller

Ik snap 1 ding niet van veel mensen;
"ik wil geen 70cc, of geen 110cc 125cc whatever, want zo snel hoef ik niet"...

Dan rijdt je toch geen volgas
Of je vertand hem gewoon anders

Maar jah, die framenummers waren goed bedoeld, maar was al wel langer bekend.
Daarnaast staan ze al kweenie hoe lang op DSV Honda.
 
barry 2-6-2003 14:22 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer



Ik snap 1 ding niet van veel mensen;
"ik wil geen 70cc, of geen 110cc 125cc whatever, want zo snel hoef ik niet"...

Dan rijdt je toch geen volgas
Of je vertand hem gewoon anders



da klopt, maar probleem is dat sommigen (nu niet over mij gesproken) geen 2kW willen trekken, (jaja begrenser ), en dus bij 50cc willen blijven.

want hoe je het ook went of keert, met 70cc trek je zonder begrenser geheid 2kW of hij moet wel heel brak zijn

ik wil ook wel 80blokje org. maar probleem is dat als ik nog een keer 2kw trek dat ik mijn brommer voor altijd kwijt ben. en dat risico wil ik niet meer lopen, ook niet met begrenser (harrie)
 
He?
Pingu 2-6-2003 15:02 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

[...]


250 eppo dacht ik, viel nog mee opzich.

Maar lekker rijden doen ze wel, zeker met een 18 keihin (=retegoede carb, ik wil een 24mm PF eigenlijk ).

Getuned rijden zo nog veel beter En ik kan het weten
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 2-6-2003 15:22 Print reply

Posts: 7387
ik mis trouwens het framenummer van mtx SH

das: AD09 - blablabla

Dit bericht is ge-edit door barry op 2-6-2003 15:23
 
He?
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-6-2003 15:23 Print reply

Posts: 7007
dat begint met AD09

haha ow gelukkig weet jij het ook

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 2-6-2003 15:23
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 1681 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved