Blukaap |
1-6-2003 15:15 |
Posts: 10006 |
Daarom rem je af tot 50 of minder als je iets ziet .
Enne, mensen verwachten ook niet dat je in 50m van 0-80 gaat ofzo (bij wijze van spreken...).
|
|
Bastila is lief |
|
bart de schakelgek |
1-6-2003 15:33 |
Posts: 5987 |
hard optrekken is een must, en een top net over de 100, of meer natuurlijk , maar hard optrekken en dat je haast op het voorwiel moet gaan zitten om hem op de grond te houden is wel ruig
|
|
Limburger |
|
DaveTSX |
1-6-2003 15:33 |
Posts: 2033 |
ik vind dat het beetje van beide moet zijn.
Maar vooral optrekke vind ik leuk. Mijn tsx draaid op top zoeen 11500RPM, en das dan 105KM/h. En trekt lekker op. Dit zijn geen overtoeren, dus rijd allemaal heel erg relaxed met lekker schreeuwend geluidje
Misschien dattie met grotere carb (20 i.p.v 16) en iets zwaardere vertanding harder kan, maar dat boeit me niet zo. Ik rij wel regelmatig op top, maar nooit lang, dus heb je nix er aan als je nu 110 zou halen, maar minder zou optrekke (wel leuk om een x te proberen natuurlijk).
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Frank MB |
1-6-2003 15:41 |
Posts: 154 |
Ik vindt hard optrekken ook belangrijker dan hard rijden. Hard optrekken is bijna een kunst. Ik kan met m'n crosser nog niet volgas wegtrekken. (wel in de modder) Maarja ik vind dus wel dat optrekken het belangrijkst is.
|
|
honda mb te KOOP!!!! |
|
Neonlampje |
1-6-2003 15:53 |
Posts: 14825 |
optrekken... mijn mt liep rond de 90 (mede door grote omvang ) maar trok op als n tiet met 6bak en 12:42
maargoed, ik ga mn motor ook anders vertanden denk ik als ik er tijdje op rijd.. iets groter achtertandwiel, motor hoeft van mij niet harder dan 140 te rijden... (ik doe groter achtertandwiel omdat je dan zit met minder slijtage ivm de hoek die je ket op je vtw maakt wanneer je hem kleiner maakt)
|
|
|
|
rsboy |
1-6-2003 16:06 |
Posts: 19 |
ik ga voor het hard optrekken top wel boven 70.
en ontzettende remmen vind ik ook mooi
|
|
|
|
Neonlampje |
1-6-2003 16:57 |
Posts: 14825 |
|
|
|
|
Hannes |
1-6-2003 16:58 |
Posts: 4530 |
Ik ga puur voor het hard optrekken, bij mij in de wijk heb je niks aan die top omdat er zoveel bochten etc zijn.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Joscross |
1-6-2003 17:14 |
Posts: 12501 |
nou ik ga eigenlijk meer voor de top, woon in gebied met veel polder enzo maar hard optrekken hoeft van mij niet ik ga toch nooit zo agressief om met het gas, met het remmen moet ik me eigen nog leren beheersen want de hele weg hiero voor staat vol met slipsporen
|
|
|
|
crazypeter |
1-6-2003 17:22 |
Posts: 1298 |
wil juist lekker goed weg trekke
das een kick als je dan gas open draai dat je voorwiel los kom
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
Joscross |
1-6-2003 17:26 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crazypeter
wil juist lekker goed weg trekke
das een kick als je dan gas open draai dat je voorwiel los kom
stoppies maken owns wheelies maken vind ik
|
|
|
|
daniL |
1-6-2003 17:26 |
Posts: 76 |
Erg simpel, hard trekken natuurlijk. Top gebruik je soms, acceleratie altijd . En hier in Amsterdam rij je al helemaal nauwelijks op je top...
|
|
noep van beroep. |
|
mr200r |
1-6-2003 17:41 |
Posts: 5122 |
Optrekken mtx200 loopt maar 125 maar trekt heerlijk
|
|
mr200r |
|
Hannes |
1-6-2003 17:42 |
Posts: 4530 |
Zou het bijv mogelijk zijn om dat met een 70cc gewoon erg hard te laten trekken en dan een top van 65-70 te hebben?
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Ralf |
1-6-2003 17:44 |
Posts: 9073 |
Ja, vertanding, alleen rijd het niet fijn...
|
|
|
|