Ralf |
1-6-2003 14:10 |
Posts: 9073 |
Gulden middenweg...
Antwoord waar je erg veel aan hebt :P
|
|
|
|
Mr Pain |
1-6-2003 14:12 |
Posts: 4966 |
heel snel optrekken en heel hard gaan, dus allebij, wat soms wel moeilijk is.
|
|
|
|
martinus83 |
1-6-2003 14:12 |
Posts: 3718 |
ja ik denk dat iedereen ene mooie top wil hebe en lekker wil optrekke, ikzelf wil hem rap over de honderd hebbe en een nette top van 120 ofzo...dus niet dat et 10 min duurt voor die dr is
hij trekt nou rap naar de 100 dus et moet nog iets sneller...
|
|
|
|
barry |
1-6-2003 14:14 |
Posts: 7387 |
voor mij is snelheid niet zo belangrijk, ik wil gewoon hard kunnen optrekken (ok, zachter dan 70 moet het dan ook echt niet gaan )
|
|
He? |
|
pim |
1-6-2003 14:14 |
Posts: 46 |
Ik stem voor hard optrekken. Maar met overtoeren rijden is ook niet echt relaxed.
|
|
|
|
spaanplaat |
1-6-2003 14:18 |
Posts: 691 |
wat interesseerd je top nou ?? dan KAN je bijv. 180 km.u ... waar rij je da nou ??? Ik vin superbruut optrekken zodat je hem met geen mogelijkheid aan de grond kan houden veel ruiger dan 180 rijden.. mja das mijn mening
|
|
|
|
Mini |
1-6-2003 14:20 |
Posts: 86 |
trek liever tering hard op dan dat ik een top heb waar ik nooit aan toe kom!
|
|
|
|
Rtm |
1-6-2003 14:28 |
Posts: 784 |
Ik wil lekker kunnen rijden, en dus is je twv dan met 4 versn. wel belangrijk. Eerst had ik 15-40 ofzo en toen was mn top digitaal 99km/h op 11500 ofzo.
Nu heb ik 14-40 en dit rijdt lekker. Ik heb mn top met deze twv niet eens uitgeprobeerd, dat geeft wel aan dat het me eigenlijk niet interesseerd...
Hij moet gewoon niet al teveel overtoeren maken enzo.. het belangrijste is dat ie lekker rijdt
Owja, dus met deze zetop:
Honda NSR 1
* 70cc Malossi
* 18mm Keihin
* ori membraan
* gewoon vliegwiel (zo langzamerhand bijna uitzondering )
* Metrakit uitlaat
* ori luchtfilter
* twv 14-40
|
|
|
|
martinus83 |
1-6-2003 14:35 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat
wat interesseerd je top nou ?? dan KAN je bijv. 180 km.u ... waar rij je da nou ??? Ik vin superbruut optrekken zodat je hem met geen mogelijkheid aan de grond kan houden veel ruiger dan 180 rijden.. mja das mijn mening
je en je trekt op en bij de 70 is het afgelopen, nee dat is leuk, jij met je 180, meteen weer overdrijve,rap naar de honderd is beter dan nog sneller op de 70...vin ik
|
|
|
|
Daan Da Man |
1-6-2003 14:36 |
Posts: 2064 |
als je snoeihard optrekt tot 80 kilometer per uur krijg je meer respect als dat je ergens met 145 voorbij komt blazen -ervaring-
|
|
|
|
DT-007 |
1-6-2003 14:40 |
Posts: 147 |
Ik vind hard optrekken ook belangrijker, Ik woon in een redelijk klein dorpje dus je kan hier zowiezo nergens hard rijden.
|
|
Live to Ride--Ride to Live |
|
REPSOL_MIKE |
1-6-2003 14:49 |
Posts: 2238 |
ik vin flink optrekke eel belangrijker...oke en top moet eigenlijk hoger liggen dan 75 dan ist goed
|
|
|
|
Blukaap |
1-6-2003 14:53 |
Posts: 10006 |
Gulden middenweg.
NSR met 80cc en 14-45 (6-bak) was prima, MTX-sh met 15-42 (4-bak) ook.
Trokken prima op (NSR zelfs behoorlijk hard) en reden lekker door.
NSR met 98cc en 16-45 reed best ok, maar toch niet ideaal.
|
|
Bastila is lief |
|
rebuild nsr |
1-6-2003 14:59 |
Posts: 494 |
ik vind hard optrekken toch wel belangrijker omdat ik veek in de satd rijd daar ken je toch niet toppen
|
|
nothing beats a cubic inch |
|
mbx50 |
1-6-2003 15:00 |
Posts: 53 |
hard optrekken is leuk, hard rijden is gevaarlijk
(mensen verwachten niet dat je met 120 over het fietspad aan komt zetten en houden daar dus ook geen rekening mee)
|
|
|
|