Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet weer starten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9752 - niet weer starten
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik_P 31-5-2003 20:57 Print topicpost

Posts: 690
Noujah, na m'n cilinder en carb. los te hebben gehad, heb ik 'm nu weer in elkaar . Alleen, hij start niet Ik heb wel vonk....ik ruik ook benzine als ik een paar keer heb gekicked, kan het ook aan het membraam liggen? Want als ik kick dan blaast ie lucht uit dat buisje uit het spruitstuk......
 
-

Blorn 31-5-2003 21:02 Print reply

Posts: 13825
Spruitstuk moet wel luchtdicht zijn he

En idd, als je membraan kapot is zal hij ook niet starten.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 31-5-2003 21:05 Print reply

Posts: 7007
probeer ook es nieuwe pakkingen

en cil. GOED aandraaien
 
nobody fuck with us!!
Erik_P 31-5-2003 21:19 Print reply

Posts: 690
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

probeer ook es nieuwe pakkingen

en cil. GOED aandraaien


Jaja beide gedaan. En ik had 't spruitstuk ook luchtdicht gemaakt, maar dan wil ie ook niet.

Moet ik ook wat olie inspuiten, zodat ie niet droogloopt? Ik heb hem natuurlijk wel helemaal opengehaalt!

Bougi is trouwens kurkdroog....alweer een reden om het membraam de schuld te geven?

Dit bericht is ge-edit door Erik_P op 31-5-2003 21:20
 
-
Blorn 31-5-2003 21:21 Print reply

Posts: 13825
Niet echt..
 
bart de schakelgek 31-5-2003 21:41 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Spruitstuk moet wel luchtdicht zijn he

En idd, als je membraan kapot is zal hij ook niet starten.


mijne starte wel met kapot membraam maar gas geven=uitvallen

als je je cilinder los hebt gehad, dan heb je hem toch ingesmeerd met 2 takt olie? zo ja dan moet je hem maar ff gaan aanrennen, zo dat de olie verbrand
 
Limburger
vincent16 9-6-2003 17:50 Print reply
Posts: 4
ik heb het zelfde probleem hij wil ook niet starten maar dan een scoot een derbi vamos g.
er zit een nieuw membraam op ook en hij heeft 10 minuten gelopen met dat membraam wat moet ik doen
 
Als ie loopt , ben ik blij :P
Mol! 9-6-2003 18:16 Print reply
Posts: 1594
Scheur je filter van je carburateur en hou je hand op de inlaat. Dan trekt ie geen lucht meer, en MOET ie wel beznzine aanzuigen. Als ie dan wel een klap geeft is het je memmbraan, probeer ook ff je teur door te spuiten (!)
 
vincent16 10-6-2003 14:03 Print reply
Posts: 4
Teur is nu al 3x schoongemaakt, hand voor inlaat geprobeerd ------> geen effect.
Ik wet 100% cker dat me mebraam niet kapot is... heb ik al nagekeken.
Trouwens, een maat van mij had utzelfde probleem maar daar waren de oliekeerringen kapot, zou dit kunnen
 
Als ie loopt , ben ik blij :P
Blijhoofd 10-6-2003 14:58 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vincent16

Teur is nu al 3x schoongemaakt, hand voor inlaat geprobeerd ------> geen effect.
Ik wet 100% cker dat me mebraam niet kapot is... heb ik al nagekeken.
Trouwens, een maat van mij had utzelfde probleem maar daar waren de oliekeerringen kapot, zou dit kunnen


dan moet je bougi vet zijn
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Saknet 10-6-2003 15:25 Print reply

Posts: 10355
sloop je vliegwiel er eens af als die keerring er uit ligt moejje m er gewoon in probere te proppen...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
vincent16 10-6-2003 22:23 Print reply
Posts: 4
nou we hebben t probleem al t zijn waarschijnlijk de zuigerveren in plaats van 2 hebben we anderhalf en waarschijnlijk zit dat sukkie ergens maar waar weet ik niet en nu moet ik dus mijn splitsen en dat is niet zo leuk maar bedankt voor t helpen mensen you are my
 
Als ie loopt , ben ik blij :P
Pas 10-6-2003 23:35 Print reply

Posts: 1181
is de vonk wel sterk genoeg, 'k had eerst ook en bougie die nog maar heel licht vonkt en hij startte daardoor heel slecht.

(* natuurlijk geen zin om te vervangen en vervolgens kon ik een paar dagen later 1 1/2 uur door de stromende regen naar huis lopen)
 
GSXR600K1
Blorn 10-6-2003 23:59 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vincent16

nou we hebben t probleem al t zijn waarschijnlijk de zuigerveren in plaats van 2 hebben we anderhalf en waarschijnlijk zit dat sukkie ergens maar waar weet ik niet en nu moet ik dus mijn splitsen
Blok eronder uit, krukasholte spoelen met benzine en klaar is Vincent
 
vincent16 20-6-2003 15:39 Print reply
Posts: 4
ok zal ik doen zal dat t wezen denk je????
nou alvast bedankt
 
Als ie loopt , ben ik blij :P
SuzukiZR 27-9-2004 20:19 Print reply
Posts: 36
Hey heb t zelfde probleem maar dan met mijn Suzuki ZR50SL (motorisch bijna zelfde als een TSX). cil en carb enzo draf om er een 70cc onder te zetten, alles teruggezet en precies dezelfde symptomen als TS (bougie droog, vonkt wel, geen valse lucht. Wist niet echt veel van die cil dus heb m r zo op gezet, blijkt dat ik er misschien nog een membraam in moet zetten.

Zal als t morgen mooi weer is ff mn cilinderkop eraf halen om te checken of mn zuigerveren nog goed zijn maar ik weet vrijwel zeker dat die goed zijn.

Als ik kick geeft ie trouwens haast geen tegendruk. Als ik em aanloop geeft ie opzich een mooi 'brommend' geluid maar doet ie verder nix, ook niet met choke.

Iemand een idee?!

Kan iemand me trouwens aub uitleggen hoe een spruitstuk en membraam werken? (had op mn 50 cil geen spruitstuk of membraam)


Carb wordt wel een beetje nat van benzine. Zonder luchtfilter erop komt er geen benzine uit mn carb gelopen. Heb carb en cil goed schoongemaakt enzo.

Dit bericht is ge-edit door SuzukiZR op 27-9-2004 20:23
 

Dit topic is 4148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved