Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Doet niks meer???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 850 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9730 - Doet niks meer???
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Boldy 30-5-2003 18:03 Print reply
Posts: 406
Als ik jou was h?, zou ik dat ding terugschoppen waar hij vandaan kwam! (geintje hoor Daan)
 
][ Setup: 70cc 6 poorts TCCD, 15mm Bing, Proma Grand Prix tuned door mij (sjek de FAQ), 3 klauws koppeling, hoofdsproeier 2.20, sproeier 70, uitgedraaide 50 kop, top momenteel: 62,8km/u ][ ][ Go FAQ yourself: http://www.brommerforum.nl/
Hannes 30-5-2003 18:31 Print reply

Posts: 4530
Ok PROBLEEM mijn sleutel kennis is nog redelijk vers dus weet nog niet alles. Ik heb de brommer grotendeels gestript alleen de cilinder krijg ik er niet af. Cilinder kop is er al wel af maar hoe haal ik de rest eraf uitlaat en schroeven op carb zijn al los.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
DaveTSX 30-5-2003 18:52 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr_chombo

Ok PROBLEEM mijn sleutel kennis is nog redelijk vers dus weet nog niet alles. Ik heb de brommer grotendeels gestript alleen de cilinder krijg ik er niet af. Cilinder kop is er al wel af maar hoe haal ik de rest eraf uitlaat en schroeven op carb zijn al los.


als je de uitlaat en carb er al af hebt moet je eens kijke bij de voet van je cillinder bij je carb, daar zitten 2 kleine tapeindjes. Daar moet je nog ff het moertje vanaf draaien (als aanwezig, want ik heb die tapeindjes er gewoon uit gedraaid die waren gaar, en gebruik ze toch nooit die 4 zijn voldoende).

Dan de cillinder er voorzichtig aftrekken, en dan wel oppassen dat je je zuiger beschadigd als die tegen een tapeind opknalt ofzo (kan geloof ik wel met 70cc zuigers omdat ze breder zijn, 50cc zal niet ergens tegenop knalle, hooguit tegen je carter).

succes ermee!
 
http://www.2weird4u.com
Hannes 30-5-2003 19:00 Print reply

Posts: 4530
Ok zaakje is eraf. Maar nu hoe herken ik een kapotte zuiger?

De snelle 50 ziet er in mijn ogen normaal uit. Geen krassen in de wand enzo


Nog een keer. Gerafelde randje is niet bijzonders


De zuiger.


nog een keer. Bovenkant is wel een beetje zwart



Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 30-5-2003 19:05
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Hannes 30-5-2003 19:04 Print reply

Posts: 4530
Ik heb net naar de zuiger gekeken zitten nog goed vast aan de krukas maar er zitten boven aan de zuiger 2 ijzeren ringetjes deze zijn gebroken ofzo zitten iniedergeval niet aan elkaar vast. Wat meot ik er mee HELP ME

Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 30-5-2003 19:22
 
Supermotard, seperates the men from the boys
ardan 30-5-2003 19:29 Print reply
Posts: 595
ik denk dat je de zuigerveren bedoeld,die moeten van elkaar zijn,anders krijg je ze er nooit op en kun je ze dus ook nooit vervangen


draai eens aan vliegwiel of gooi de ketting erop en schakel nog eens,want dat was het probleem toch?
 
have a blast,go fast
Honda_mbiloss [Emiel] 30-5-2003 19:32 Print reply

Posts: 3697
en ga niet aanlopen met je zuier erop. Dat kan leuke problemen geven.
 
Pistonpen Paultje 30-5-2003 19:43 Print reply

Posts: 8678
in 1 zo'n ring mag maximaal 1 opening zitten:P anders is iet kapoet.

Maar als je gister met dat giga warme weer met 7000 a 8000 toeren gaat kachelen dan vraag je om problemen in mijn ogen....
 
Hannes 30-5-2003 20:07 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ardan

ik denk dat je de zuigerveren bedoeld,die moeten van elkaar zijn,anders krijg je ze er nooit op en kun je ze dus ook nooit vervangen


draai eens aan vliegwiel of gooi de ketting erop en schakel nog eens,want dat was het probleem toch?


Ketting is prima in orde. Alleen doordat ik mijn vliegwiel kap eraf heb gehaald. als ik er aan draai gaat gewoon de zuiger op en neer.
Wat houd BTW een warmloper in??
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Hannes 30-5-2003 20:11 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

in 1 zo'n ring mag maximaal 1 opening zitten:P anders is iet kapoet.

Maar als je gister met dat giga warme weer met 7000 a 8000 toeren gaat kachelen dan vraag je om problemen in mijn ogen....


Ja dat heb ik dus vandaag met mijn domme kop gedaan.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Killerbean 30-5-2003 22:59 Print reply

Posts: 3243
Heel vaag vehaal idd.

wat je moet proberen is om als die erin zit je CDI ff na te kijken en kijken of hij goed vonkt, ik heb dat namelijk ook gehad !!

 
RX loos
Mr Pain 30-5-2003 23:06 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG


Maar als je gister met dat giga warme weer met 7000 a 8000 toeren gaat kachelen dan vraag je om problemen in mijn ogen....


dat is dikke lulverhaal, dat maakt geen ruk uit, als je maar genoeg benzine krijgt en rijwind dan maakt dat niks uit
 
marcel 30-5-2003 23:34 Print reply

Posts: 1533
idd al die mannetjes die denken: ooooow kut wat warm niet hard rijden nu want dat is slecht. moet goed spul gewoon kunnen hebben. ik heb vandaag met men MB ook gewoon bijna een kilometer lang 95 gereden met mijn 50. en wat is nou 7000 of 8000 toeren man.
 
F!ump 31-5-2003 0:54 Print reply

Posts: 654
tis erg... wa doet da er nu toe of da nu 10?c is of 30?c... wind is wind eh... als je natuurlijk 15km/h rijd in je 1e, 30km lang, jah...
 
Ralf 31-5-2003 1:02 Print reply

Posts: 9073
Ehm, ik snap de helft van het verhaal niet, maargoed..

Wat is er nou precies mis, loopt hij niet meer of schakelt hij niet meer?

Blok is 3 maanden geleden, door Blukaap, Hier_Ben_Ik, Daan en ik gereviseerd, en daarna heeft het nog best een eind gelopen, zeker 500km.

Veel compressie heeft dat ding nooit gehad, maar wel altijd goed gelopen...

Maar over dat schakelen, wat is daar precies het probleem mee?
 

Dit topic is 2270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved