Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Poortmap 110cc malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 734 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9711 - Poortmap 110cc malossi
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 31-5-2003 14:42 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

de cilinder is voor een mb8 blok, en daar zijn 2 versies van gemaakt, ik d8 dat het oude type geen vlinderpoort had, maar nieuwe type wel.


denk je dat of weet je dat zeker?
 
ik haat mensen
spaanplaat 31-5-2003 15:05 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

[...]


denk je dat of weet je dat zeker?


ik weet wel 100 % cker dat er 2 versies zijn, maar ik weet niet 100 % cker dat het ot een normale uitlaat had of en vlinder... maar ik d8 zelf dat ut nieuwe type vlinder had
 
Hier_ben_ik - Administrator 31-5-2003 19:44 Print reply

Posts: 8499
ik dacht het niet want ik heb zowel de nieuwe als de oude en die hebben alle 2 GEEN vlinderpoort
 
Members zijn vervelend :-|
Blukaap 31-5-2003 20:00 Print reply

Posts: 10006
Autisa voor MB8 ging het nu weer over .

Vraag me af wanneer de kreidlers weer om de hoek komen kijken .
 
Bastila is lief
Mr Pain 31-5-2003 20:06 Print reply
Posts: 4966
nou die kreidlers die ehh (grapje harie)

zo ver als ik weet is zijn er wel 2 verschillende blokken voor mb/mt/mtx-ot, maar dat had met de kickstarter te maken ofzo

en verder heb ik alleen nog maar cilinders gezien voor mb/mt/mtx-ot zonder vlinderpoort, maar ik heb er al wel eens van gehoord dat er ook cilinders zijn voor mt/mb/mtx-ot met vlinderpoort maar dat weet ik niet zeker
 
Blorn 31-5-2003 20:11 Print reply

Posts: 13825
Naar mijn weten hebben alleen MBX origineel en Autisa '110' voor MBX een vlinderpoort.
 
BlueThunder 1-6-2003 13:02 Print reply
Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

nou die kreidlers die ehh (grapje harie)

zo ver als ik weet is zijn er wel 2 verschillende blokken voor mb/mt/mtx-ot, maar dat had met de kickstarter te maken ofzo

en verder heb ik alleen nog maar cilinders gezien voor mb/mt/mtx-ot zonder vlinderpoort, maar ik heb er al wel eens van gehoord dat er ook cilinders zijn voor mt/mb/mtx-ot met vlinderpoort maar dat weet ik niet zeker


Het verschil in de blokken is de kickstarter-as (en kopp deksel dan) want een mb heeft een onderlangse uitlaat en daarom een andere kickstarter(met 2 scharnieren ipv 1). Mb blok heeft een dunne as en een Mt een dikke as.

Maar wie heeft er een poortmap van een 110cc Autisa voor mb8 blok.
 
je kunt altijd sneller......
wipe-out 1-6-2003 13:35 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlueThunder

[...]


Mb blok heeft een dunne as en een Mt een dikke as.


niet pers?, ik had een mb met dikke as, met een toerenteller aansluiting op het deksel, dus er zijn mb's gemaakt met dikke as.
 
spaanplaat 1-6-2003 13:45 Print reply
Posts: 691
maar heeft iemand een poortmapje van een autisa met vlinderpoort ??? mbx of mb8.. alstie maar vlinderpoort heeft
 
Blukaap 1-6-2003 14:48 Print reply

Posts: 10006
MBX80 (boring 55mm, slag 41.4, drijfstang 91mm).
poortmapje

Owjah, besteed niet al teveel aandacht aan de maten...

Deze is overigens afgewerkt (sort of ).
 
Bastila is lief
BlueThunder 2-6-2003 10:31 Print reply
Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

[...]


niet pers?, ik had een mb met dikke as, met een toerenteller aansluiting op het deksel, dus er zijn mb's gemaakt met dikke as.


maar dat is niet orgineel...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

MBX80 (boring 55mm, slag 41.4, drijfstang 91mm).
poortmapje

Owjah, besteed niet al teveel aandacht aan de maten...

Deze is overigens afgewerkt (sort of ).


dankjewel
 
je kunt altijd sneller......

Dit topic is 5503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved