Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Poortmap 110cc malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 984 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9711 - Poortmap 110cc malossi
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 5472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BlueThunder 29-5-2003 15:42 Print topicpost
Posts: 190
gevraagd....

liefst orginele poortmap.
 
je kunt altijd sneller......

Hans F 29-5-2003 16:00 Print reply
Posts: 4326
mbx80 of mt/b80?
 
Martijn 29-5-2003 16:09 Print reply
Posts: 10000
wat is een originele poortmap? die je erbij krijgt als je de cil koopt??
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
CrossMaster 29-5-2003 16:50 Print reply
Posts: 729
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

wat is een originele poortmap? die je erbij krijgt als je de cil koopt??

denk dat ie bedoelt van een niet getunde cilinder
 
Daan Da Man 29-5-2003 16:55 Print reply
Posts: 2064
duh
 
Martijn 29-5-2003 18:26 Print reply
Posts: 10000
maar dan is de cilinder toch ori...en niet de poortmap?? ...

damn....ik ga niet meer met de tijd mee ofzo...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hans F 30-5-2003 10:27 Print reply
Posts: 4326
Dit is de poortmap van een oud type 92cc Malossi voor MBX 80 (de 3737, de huidige versie die nieuw te koop is is de 3738)



Dit bericht is ge-edit door Hans F op 30-5-2003 10:28
 
spaanplaat 30-5-2003 10:50 Print reply
Posts: 691
miss een stomme vraag, maar hoe maak je nou precies zo'n poortmap ??? gewoon een papiertje tegen je cil wand aan drukken en dan gaan krassen met een potlood ???
 
Blukaap 30-5-2003 11:01 Print reply

Posts: 10006
jah, eigenlijk wel, wel zorgen dat de poortmap goed vast zit in de cilinder en dat het onderste dode punt en/of het bovenste dode punt er op staan.

En maten d'r bij als het kan (of nog beter, op milimeterpapier).

Maar de eerste mislukken meestal.


Wat ook werkt trouwens: met een mesje wat grafiet van een potlood slijpen, daar je vinger induwen en dan met je vinger over het papier gaan, krijg je wat mooiere portmaps.
 
Bastila is lief
Baasbas 31-5-2003 1:12 Print reply
Posts: 2176
euhm, verschillen tussen 3737 en 3738 ?

en hoe kom je erachter met welke je te maken hebt?
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Hier_ben_ik - Administrator 31-5-2003 1:16 Print reply

Posts: 8499
Nou, het verschil:

de 3737 heeft die 2 extra spoelpoorten (onder de gewone) extra, en dat heeft het nieuwe type niet (de 3738 dus)

van die getallen weet ik nix af maar als alles hierboven klopt klopt mijn reply ook
 
Members zijn vervelend :-|
Baasbas 31-5-2003 1:37 Print reply
Posts: 2176
aha, dus het aloude spreekwoord geldt nog steeds?

vroeg?h was alles bet?h !

? :(
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Ralf 31-5-2003 1:38 Print reply

Posts: 9073
Die oude Malossi is slomer dan de nieuwe...
 
Daan Da Man 31-5-2003 1:42 Print reply
Posts: 2064
daar gaat t nie om
hij wil gewoon de poortmap hebben
 
Hans F 31-5-2003 10:17 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

euhm, verschillen tussen 3737 en 3738 ?

en hoe kom je erachter met welke je te maken hebt?


Het staat daar, waar normaal 49cm3 of 79cm3 staat, bij de inlaat.
 
BlueThunder 31-5-2003 13:05 Print reply
Posts: 190
(sorry dat ik nu pas reply maar ik had problemen met inloggen)

Maar ik zou graag een poortmap willen van een niet getunede 110cc malossi voor een mt/b 80.
Liefst met alle afmetingen...

Ik laat een nieuwe wand in een vastgelopen 110 autisa zetten...en laat ik bij een tuner iest moois in maken.

Ik weet niet of t gaat lukken, ik zie wel...

 
je kunt altijd sneller......

Dit topic is 5472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved