als je die micrometer hebt,dan zet je zuiger op 3 mm van TDC en dan zet je grondplaat zo dat teken op vliegwiel samenvalt met dat op grondplaat en dan moet het lukken.
Op hoeveel voorontsteking je hem moet zetten hangt toch echt van de cdi (curve) af. Als je een strobo hebt kun je kijken wat je maximale verlating is.
als hij hem op 3 mm zet,dan zal het al goed zijn,dan smelt hij tenmonste geen zuigers meer.alles kan altijd nog net iets beter,maar of je hat dan zelf nog kunt?
en hoe bepaal je dan precies hoeveel maximaal is,ik heb het nog niet hoeven te doen en ik weet dus ook niet hoe?
als hij hem op 3 mm zet,dan zal het al goed zijn,dan smelt hij tenmonste geen zuigers meer.alles kan altijd nog net iets beter,maar of je hat dan zelf nog kunt?
en hoe bepaal je dan precies hoeveel maximaal is,ik heb het nog niet hoeven te doen en ik weet dus ook niet hoe?
Die 3mm is een waarde die alleen bij een HPI geld! Die kan best veel te veel zijn bij een andere rotor.
Als je een rotor hebt zonder curve kun je hem zelfs maar op 1-1,5 mm zetten. Wat hij dus moet doen is afstellen dat hij op z'n felst is, en dan een stukje terug zetten.