ALs je je uitlaatpoort wat omhoog veilt en een nieuwe zuiger en een grotere sproeier erinzet en een powerfiltertje en de carburateur uitboort dan zal ie vast wel iets harder lopen
En je moet je kop afvlakken dan heeft ie meer compressie. Tenminste als de cilinder en kop niet ineen zijn
misschien uitlaat uitboren en de uitlaat uitbranden en uitlaatpoort schoonmaken
Dit moet je dan ongeveer kopen:
Powerfilter (Of gaten in het deksle boren of deksle eraf laten
zuiger
benzine om de uitlaat uit te branden
sproeier
pakkingen
schuurpapier
(veil)
(boormachine en een boor)
(Gereedschap om cilinder eraf te halen)
Je kan hem ook gaan verlagen dan heet ie minder weerstand en ik zou je banden eens harder oppompen dan heeft ie ook weer minder weerstand en bespaart ook nog eens brandstof maar je moest er ook al weer een grotere sproeier indoen, dan blijft het zegmaar gelijk.. of je zet hem op de choke dan geeft het ongeveer het zelfde resultaat als een grotere sproeier.
En gooi al het overbodige troep eraf zoals spatborden en al die zooi, misschien onseking vervroegen/afstellen.
genoeg info?
Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 28-5-2003 16:28
|