Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Verschil MVT,HPI en Crosser ignitions

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 852 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9646 - Verschil MVT,HPI en Crosser ignitio...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SIWWN 26-5-2003 1:35 Print topicpost
Posts: 7079
Waar zit nu het verschil in tussen deze soort binnerotors?

Is de ene lichter als een andere?
Verschil in onstekingstijdstip,vervroeging?

En wat is het beste of hangt dat weer van je setup af?

Wie kan er meer over vertellen.
 

Hans F 26-5-2003 9:12 Print reply
Posts: 4326
Laat ik het nog lastiger voor je maken, er zijn nog veeel meer ontstekingen zoals
PVL analoog
PVL digi
PVL zelf programmeerbaar
Kr?ber
Motoplat (ook veel verschillende versie's)
CGC
Van MVT zijn er ook verschillende
HPI: oud type (bobine cdi ineen), nieuw type (met losse bobine), met alleen een plaatje met een nokje op je krukas en vonkspanning van accu
Selletra (zonder curve)
Selletra met malossi cdi en eprom
Selletra met polini cdi

etc etc.
 
barry 26-5-2003 9:35 Print reply

Posts: 7387
ik denk dat het sterk van je setup afhangt en hoeveel geld je voor een binnenrotor overhebt...
 
He?
DaveTSX 26-5-2003 10:47 Print reply
Posts: 2033
Ik heb voor een binnenrotor van een RM125 75 euro betaald, wel 2de hands natuurlijk.

Loopt lekker
 
http://www.2weird4u.com
barry 26-5-2003 11:18 Print reply

Posts: 7387
ik neem mijn cr80 onsteking mee naar de bm2003, dus als mensen met normale onsteking en leuke setup zich geroepen voelen... ze mogen het uitproberen wat het verschil is
 
He?
jhillen 26-5-2003 11:22 Print reply
Posts: 622
jah ikke !!! ik heb wel een redelijke setup, en wil een binnerotor kopen, en ben nu aan et sparen, maar als ik die zou moge proberen als ik er zelf nog niet 1 heb, is dat wel chill !!


 
SM Stunt Bike
barry 26-5-2003 15:57 Print reply

Posts: 7387
is goed jongen

euh.. wat vang ik er trouwens voor?

maar nu weer ontopic
Dit bericht is ge-edit door barry op 26-5-2003 15:57

Dit bericht is ge-edit door barry op 26-5-2003 15:58
 
He?
Zoetahmeerdah [Marcel] 26-5-2003 17:08 Print reply

Posts: 5996
voor niets gaat de zon op he barry

maar ik ben van mening dat de mensen met een gemiddelde opgevoerde setup(dan heb ik het nog niet eens over de mensen met een 70 imi@12mm) beter een goede cdi kunnen zoeken.

gewoon wisselen en proberen.
 
ik haat mensen
Neonlampje 26-5-2003 17:12 Print reply

Posts: 14825
Met de cdi win je veel vermogen...
Het vliegwiel kun je alleen beschouwen als een hulpmiddel voor de bestuurder (ja ok het be?nvloed je vermogen ook maar dat boeit opzich niet zoveel gezien het voordeel wat je er als onervaren of juist relaxte bestuurder eraan hebt)
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 26-5-2003 17:26 Print reply

Posts: 5996
en eventueel kan je altijd nog je ori onsteking (laten) afdraaien.

scheeld een hoop geld
 
ik haat mensen

Dit topic is 1377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved