Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ik ben dit gekloot zat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9637 - Ik ben dit gekloot zat
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

POM 25-5-2003 19:56 Print topicpost

Posts: 757
Ik heb nu ook me mt verbetert met een 50 snel
setup:
Eurocilindro 50 snel
keihin 16mm
2klep membraam
sproeier 110 das te klein
st. snel uitlaat prestigio demper
st luchtfilter met dikke slangen
dikker spruitstuk
twv:14-45
top:85 plat en wind mee weeg 90kg
wind tegen 60 kan dan niet in zijn 4
dus drie x kut met die 4e versnelling
wat doe ik fout ik heb al een stuk of tien sproeiers gehad
gas geven zonder dat ik hoge toeren draai lukt nie ook klote


 

Ralf 25-5-2003 20:38 Print reply

Posts: 9073
Ik zie het probleem niet?
 
barry 25-5-2003 20:40 Print reply

Posts: 7387
ik zou eens een tikje lichter vertanden als die met tegenwind totaal niet wil trekken. dan is waarschijnlijk je vertanding te zwaar
 
He?
daniL 25-5-2003 20:41 Print reply
Posts: 76
Met wind tegen ga je nou eenmaal langzamer, en al helemaal met een crosser. 60 wind tegen en 85 wind mee is natuurlijk best wel een verschil maar ik denk niet dat er zoveel aan te doen is... Wind tegen ga je nou eenmaal tyfussloom
 
noep van beroep.
Blorn 25-5-2003 20:41 Print reply

Posts: 13825
Quote:
gas geven zonder dat ik hoge toeren draai lukt nie ook klote
Valse lucht?
Vind de normale top nog best netjes om eerlijk te zijn
 
Ralf 25-5-2003 20:47 Print reply

Posts: 9073
Vertand em iets lichter, mik er een 6bak in, of zorg gewoon voor meer vermogen.
 
jeroen 25-5-2003 20:48 Print reply

Posts: 15066
110 in een 16mm...

heb je ook al je pakkingen vervangen?
en was je bougiekleur?
 
MB50TUNED 25-5-2003 20:53 Print reply
Posts: 1054
Een andere kop kan ook geen kwaad..
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Boerke [Mathieu] 25-5-2003 20:55 Print reply

Posts: 1501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

ik zou eens een tikje lichter vertanden als die met tegenwind totaal niet wil trekken. dan is waarschijnlijk je vertanding te zwaar



en dan heb je kans dat je meer toeren gaat maken omdat hij het beter kan trekken

mijn mtx liep eerst maar 10000 toeren en met andere vertanding trekt hij veel beter door, meestal tot de 11000
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
PlaceR 25-5-2003 20:58 Print reply
Posts: 1588
maybe gare zuigerveren of ze zijn versleten.

keer laten honen en nieuwe zuigslet,
 
POM 25-5-2003 21:19 Print reply

Posts: 757
der zit nog maar 2maanden een nieuwe cilinder op en een hd kop de zuiger zat er goed strak in dus kompressie heb ik wel maar ik word er nog door standaart skoeters uitgereden en daar baal ik van in zijn 3 en vier kruipt ie ook over de meter maar hij zou de 100 moeten kunnen halen
dat hoeft dan ook weer niet maar hij moet wel snel op top zijn en hard trekken zonder een 70cc

 
Ralf 25-5-2003 21:22 Print reply

Posts: 9073
Sjek je afstelling...

Haal evt ander pijpje.

En typ voortaan MET interpunctie.
 
barry 25-5-2003 21:25 Print reply

Posts: 7387
als je brommer gewoon goed rijd maar niet fatsoenlijk doortrekt dan zou ik eerst eens ff naar je tandwielverhouding kijken, wat voor een tandwielen heb er nou opliggen?
 
He?
Blorn 25-5-2003 21:25 Print reply

Posts: 13825
Met een snelle 50 haal je echt de 100 niet op een MT hoor..

Lezen Barry!

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 25-5-2003 21:27
 
2wheels[jurg] 25-5-2003 21:30 Print reply

Posts: 3503
andere uitlaat, andertandwiel en mischien een powerfilter?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-5-2003 21:31 Print reply

Posts: 7007
lijkt mij gewoon dat je tandwielverhouding te zwaar is hoor
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 1372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved