Zo, ik ben weer terug, computer was een beetje naar de tering... Ik geloof dat ik wel veel gemist heb... :(
Ik reedt echt zo super relaxed 7000 toeren ofzo, en plots wil ie niet meer op toeren komen, wil ook niet meer starten, dus ik de cilinder losgedraaid (wat is dat trouwens voor een lang kut werk op een nsr) eindelijk zo ver kijk ik naar m'n zuiger en ja hoor, stuk uit m'n zuigerveer geslagen en een beetje geschaafd, de cilinder was gelukkig nog helemaal goed. Komt omdat ie was gaan haperen in de uitlaatpoort. Dus nu wilde ik een nieuwe zuiger bestellen zegt die knakker dat een nieuwe zuiger 120 piek kost. Dus ik zo, doe mij dan maar een meteor zuiger, hij zo, ja die bestaan niet. Dus ik pak die zuiger erbij en er staat meteor in Die gast snapte er niets meer van. Tja, ik zal eens bellen, misschien maakt meteor die voor malossi... maar ik zou er nog wel van horen. Ik wil natuurlijk wel zo snel mogelijk weer doorblazen. Zou dit misschien ook de oorzaak geweest kunnen zijn dat ie bij de 12000 toeren ging haperen? Dus als ik 100 reedt, begon ie te haperen, leek net of ie nog wel verder kon, maar niet wilde.... Nou ja, ik zal wel zien...
|