Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - TSX kan geen 125 met 80cc?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1272 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9586 - TSX kan geen 125 met 80cc?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Woeter 23-5-2003 21:03 Print reply

Posts: 2832
Ja ik had 118 gehaald maar dat was dus wel een uitzondering, normaal 110 op de teller...
Wel alles LATEN tunen, was geen goedkoop grapje kan ik je melden

maar Ralf je kan de poort nog wel redelijk wat breder en een stukje hoger maken hoor, had Ivo wel voor elkaar gekregen idd!

Hier nog wat pix









Cilinder was trouwens ook nog stukje gehoond van 47mm ori naar 49,5 mm dus iets van 85 cc geworden. 110cc past er nooit in, veel meer dan 49,5mm was er niet uit te halen.

edit: @martijn
had btw een 26mm keihin erop, denk dat veel groter niet veel meer had uitgehaald.
Oja had ook een 6 kleps malossi membraan ipv 4 kleps ori
ex TSX

Dit bericht is ge-edit door Woeter op 23-5-2003 21:05
 
Ralf 23-5-2003 21:24 Print reply

Posts: 9073
Als die poort breder kon dan dat hij nu is bij mij, was ie dat al lang.

Mja, ik kijk wel wat ik er mee doe, misschien vind ik een andere cilinder ofzo. 1 ding is zeker, Ivo blijft er af
 
Hans F 23-5-2003 21:25 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

1 ding is zeker, Ivo blijft er af


Waarom dat?
 
barry 23-5-2003 21:27 Print reply

Posts: 7387
omdat ik beter ben
 
He?
Rudy 23-5-2003 21:29 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Van de timingen dat weet ik wel zeker, maar daar kan ik mn cil dan ook weer op aanpassen...

Ik heb geen zin in een jankend AC blok, wil nu een dof pruttelend LC ding...

Oude RM80 heeft idd vlinder...


wat dacht je van een 200cc mtx blok eronder?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hans F 23-5-2003 21:31 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

omdat ik beter ben


Heb jij een vermogensbank/flowbank/freesbank/draaibanken/luchtfrezen en jaren ervaring etc. etc.
 
Ralf 23-5-2003 21:32 Print reply

Posts: 9073
Omdat ik nooit werk van hem goed gezien heb, behalve jouw cilinder, maar dat was ook maar at a glance.

En als ik heel bot en dom redeneer, ik heb wat verhaaaltjes gehoord en mensen gesproken, en ik weet niet of ik hem mijn cilindertje wel toevertrouw.

Ja, ik weet best dat hij niets zal verneuken, maar toch
 
Blukaap 23-5-2003 21:35 Print reply

Posts: 10006
Het is een gevoel, net als dat ik eigenlijk niet bij jouw achterop de brommer wil.

Ik vertrouw Ivo overigens wel (hoewel, na afgelopen weekend ).
 
Bastila is lief
barry 23-5-2003 21:40 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Heb jij een vermogensbank/flowbank/freesbank/draaibanken/luchtfrezen en jaren ervaring etc. etc.


lees--> <--lees

begrijpend lezen noem je dat hans

edit: owjah, op jou vraag:
nee/nee/jahwa/jahwa/jahwa/ervaring? nee

Dit bericht is ge-edit door barry op 23-5-2003 21:41

Dit bericht is ge-edit door barry op 23-5-2003 21:41
 
He?
Rudy 23-5-2003 21:52 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Het is een gevoel, net als dat ik eigenlijk niet bij jouw achterop de brommer wil.

Ik vertrouw Ivo overigens wel (hoewel, na afgelopen weekend ).

wat gemist?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Ralf 23-5-2003 21:55 Print reply

Posts: 9073
Neuhoor, was scooterrees in Valkenswaard. IS heeft in de trainingen maar opgegeven ofzo..

Maar daarna heeft Wahid met een standaard B wel Anthony's Athena Zipje eruit gereden, en een of andere erg gare evo70 eroks...
 
Neonlampje 23-5-2003 23:41 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Heb jij een vermogensbank/flowbank/freesbank/draaibanken/luchtfrezen en jaren ervaring etc. etc.
Hij heeft meegedaan met de 8 uren cross.. dat is genoeg toch? *worshippy voor barry!*
 
SkaBla [Pim] 24-5-2003 0:51 Print reply

Posts: 4659
ben ik nou gek, of is er gewoon een 80cc gianelli voor TS80X! op 50cc.nl was altijd een 80 gia te koop, dat moet wel fijn lopen d8 ik zo!

Dit bericht is ge-edit door SkaBla op 24-5-2003 0:59
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
mr200r 24-5-2003 0:54 Print reply
Posts: 5122
Het gaat niet om de in en uitlaatpoort of cc
maar om de spoelpoorten.
Wie komt er trouwens naar rosmalen iedereen
die mijn orginele mtx200r eruit rydt krygt van mij 10 euro andersom natuurlijk ook als de mijne sneller is loopt volgens testen 121
wel geeikt. Dit is bedoeld voor iedereen die denkt dat zijn brommer harder dan 120 rijdt.
Wat is er trouwens mis met een 80cc orgineel
loopt altijd-blijft heel en loopt zuinig.
Er bestaan ook tsx-en in 125 en 250 cc als je
dan toch hard wil.
groeten mr200r
 
mr200r
SIWWN 24-5-2003 0:57 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Het gaat niet om de in en uitlaatpoort of cc
maar om de spoelpoorten.
groeten mr200r



Het gaat om al die dingen bij mekaar en nog een hele hoop andere dingen
 

Dit topic is 4838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved