Woeter |
23-5-2003 21:03 |
Posts: 2832 |
Ja ik had 118 gehaald maar dat was dus wel een uitzondering, normaal 110 op de teller...
Wel alles LATEN tunen, was geen goedkoop grapje kan ik je melden
maar Ralf je kan de poort nog wel redelijk wat breder en een stukje hoger maken hoor, had Ivo wel voor elkaar gekregen idd!
Hier nog wat pix
Cilinder was trouwens ook nog stukje gehoond van 47mm ori naar 49,5 mm dus iets van 85 cc geworden. 110cc past er nooit in, veel meer dan 49,5mm was er niet uit te halen.
edit: @martijn
had btw een 26mm keihin erop, denk dat veel groter niet veel meer had uitgehaald.
Oja had ook een 6 kleps malossi membraan ipv 4 kleps ori
ex TSX
Dit bericht is ge-edit door Woeter op 23-5-2003 21:05
|
|
|
|
Ralf |
23-5-2003 21:24 |
Posts: 9073 |
Als die poort breder kon dan dat hij nu is bij mij, was ie dat al lang.
Mja, ik kijk wel wat ik er mee doe, misschien vind ik een andere cilinder ofzo. 1 ding is zeker, Ivo blijft er af
|
|
|
|
Hans F |
23-5-2003 21:25 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
1 ding is zeker, Ivo blijft er af
Waarom dat?
|
|
|
|
barry |
23-5-2003 21:27 |
Posts: 7387 |
|
|
He? |
|
Rudy |
23-5-2003 21:29 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Van de timingen dat weet ik wel zeker, maar daar kan ik mn cil dan ook weer op aanpassen...
Ik heb geen zin in een jankend AC blok, wil nu een dof pruttelend LC ding...
Oude RM80 heeft idd vlinder...
wat dacht je van een 200cc mtx blok eronder?
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Hans F |
23-5-2003 21:31 |
|
Ralf |
23-5-2003 21:32 |
Posts: 9073 |
Omdat ik nooit werk van hem goed gezien heb, behalve jouw cilinder, maar dat was ook maar at a glance.
En als ik heel bot en dom redeneer, ik heb wat verhaaaltjes gehoord en mensen gesproken, en ik weet niet of ik hem mijn cilindertje wel toevertrouw.
Ja, ik weet best dat hij niets zal verneuken, maar toch
|
|
|
|
Blukaap |
23-5-2003 21:35 |
Posts: 10006 |
Het is een gevoel, net als dat ik eigenlijk niet bij jouw achterop de brommer wil.
Ik vertrouw Ivo overigens wel (hoewel, na afgelopen weekend ).
|
|
Bastila is lief |
|
barry |
23-5-2003 21:40 |
|
Rudy |
23-5-2003 21:52 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Het is een gevoel, net als dat ik eigenlijk niet bij jouw achterop de brommer wil.
Ik vertrouw Ivo overigens wel (hoewel, na afgelopen weekend ).
wat gemist?
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Ralf |
23-5-2003 21:55 |
Posts: 9073 |
Neuhoor, was scooterrees in Valkenswaard. IS heeft in de trainingen maar opgegeven ofzo..
Maar daarna heeft Wahid met een standaard B wel Anthony's Athena Zipje eruit gereden, en een of andere erg gare evo70 eroks...
|
|
|
|
Neonlampje |
23-5-2003 23:41 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
Heb jij een vermogensbank/flowbank/freesbank/draaibanken/luchtfrezen en jaren ervaring etc. etc.
Hij heeft meegedaan met de 8 uren cross.. dat is genoeg toch? *worshippy voor barry!*
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
24-5-2003 0:51 |
Posts: 4659 |
ben ik nou gek, of is er gewoon een 80cc gianelli voor TS80X! op 50cc.nl was altijd een 80 gia te koop, dat moet wel fijn lopen d8 ik zo!
Dit bericht is ge-edit door SkaBla op 24-5-2003 0:59
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
mr200r |
24-5-2003 0:54 |
Posts: 5122 |
Het gaat niet om de in en uitlaatpoort of cc
maar om de spoelpoorten.
Wie komt er trouwens naar rosmalen iedereen
die mijn orginele mtx200r eruit rydt krygt van mij 10 euro andersom natuurlijk ook als de mijne sneller is loopt volgens testen 121
wel geeikt. Dit is bedoeld voor iedereen die denkt dat zijn brommer harder dan 120 rijdt.
Wat is er trouwens mis met een 80cc orgineel
loopt altijd-blijft heel en loopt zuinig.
Er bestaan ook tsx-en in 125 en 250 cc als je
dan toch hard wil.
groeten mr200r
|
|
mr200r |
|
SIWWN |
24-5-2003 0:57 |
Posts: 7079 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Het gaat niet om de in en uitlaatpoort of cc
maar om de spoelpoorten.
groeten mr200r
Het gaat om al die dingen bij mekaar en nog een hele hoop andere dingen
|
|
|
|