Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - TSX kan geen 125 met 80cc?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1098 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9586 - TSX kan geen 125 met 80cc?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ralf 23-5-2003 17:22 Print reply

Posts: 9073
Ben nog aant afstellen...

Ik ben aant rondkijken voor ander cilindertje, aan deze moet eerst gelast worden wil ik leuke vermogenswinsten halen..

En ja, 95 haal je ook wel met een 70 eurokit, alleen niet echt op de zelfde manier :-/
 
Blukaap 23-5-2003 17:40 Print reply

Posts: 10006
Ik heb ook het vermoeden dat dat ding wel zwaarder vertand kan worden.
Dat ding heeft zo'n belachelijk lage timing, die zal topvermogen op 7000rpm geven ofzo.
 
Bastila is lief
Ralf 23-5-2003 17:43 Print reply

Posts: 9073
Ding draait iig amper toeren...
 
Hans F 23-5-2003 17:43 Print reply
Posts: 4326
Hangt erg van uitlaat af.

Dat (gratis) bimotion programma laat hierin erg afzien. Het houd daar nl. totaal geen rekening mee en geeft dingen zoals het toerental waarop het topvermogen wordt geleverd enkel aan de hand van timingen. Het houd met (te) veel factoren geen rekening.

Maarja, wat kan je eigenlijk verwachten van gratis en openbare verkrijgbare info/programma's
 
Ralf 23-5-2003 17:53 Print reply

Posts: 9073
Kies je niet een uitlaat aan de hand van waar je cilinder zn topvermogen levert?

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 23-5-2003 17:59
 
Hans F 23-5-2003 17:54 Print reply
Posts: 4326
Hoe wil jij zonder uitlaat weten op welk toerental een cilinder z'n topvermogen wil leveren?
 
Ralf 23-5-2003 17:57 Print reply

Posts: 9073
Mja, klopt

Maar ik zal eens wat gaan proberen, rijd nu met Proma 80, 28 Mik en 140 sproeier, Evo luchtfilter.
Ronald had dacht ik nog een Bos uitlaat liggen, kijken hoe dat presteert...
 
Blukaap 23-5-2003 18:02 Print reply

Posts: 10006
Zoek een standaard TSX80X uitlaat .
Heb je zo'n ding wat echt geen toeren draait.
 
Bastila is lief
Ralf 23-5-2003 18:15 Print reply

Posts: 9073
Maar ik wil wel toeren :'(
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-5-2003 18:18 Print reply

Posts: 7007
kan ook wel hoor...iig met snelle uitlaat loopt hij wel wat harder

en anders laat je hem tunen net als wouter dat liep echt relaxt
 
nobody fuck with us!!
Ralf 23-5-2003 18:23 Print reply

Posts: 9073
Lezen slet. Die cilinder moet eerst opgelast worden bij uitlaat koelstukje, anders kan hij niet hoger of breder, ding is nu echt minuscuul...

Ik weet ook wel dat het kan, moet alleen nog even bepalen hoe ik het ga doen.

En een 'snelle' uitlaat, ik heb nu Proma, altijd beter dan origineel, maar vind maar eens een echt fatsoenlijke pijp voor TS80....
 
Hans F 23-5-2003 18:26 Print reply
Posts: 4326
Past een pijp van een rm 80 niet?

Daar heb je ook tuningspijpen voor.
 
Ralf 23-5-2003 18:31 Print reply

Posts: 9073
Bij RM80 komt uitlaatpoort naar links-voor de cilinder uit (net als ER etc), bij TS80 gewoon recht. En de slag van RM80 is 42, mijne 46.
 
Rudy 23-5-2003 18:43 Print reply

Posts: 3471
oudere rm zit qua timing ook heel stuk hoger denk ik (max vermogen rond de 10k ofzo)
Oude rm (iig mijn 1981er) hebben zelfs al vlinder
Wat dacht je van een rm80 blok
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Ralf 23-5-2003 18:45 Print reply

Posts: 9073
Van de timingen dat weet ik wel zeker, maar daar kan ik mn cil dan ook weer op aanpassen...

Ik heb geen zin in een jankend AC blok, wil nu een dof pruttelend LC ding...

Oude RM80 heeft idd vlinder...
 

Dit topic is 4837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved