Ja nu zit alles eindelijk goed dus nu hoef ik alleen nog ff af te stellen.
Alleen ik kom een probleem tegen. Me bougie is de perfecte kleur. Me brommer trekt lekker hard maar onderin de toeren kan ik vol gas geven maar daarna als hij over de helft komt moet ik 3/4de gas geven anders gaat hij viertakken. Ik neem aan dat er dan een grotere sproeier in moet.
Maar ik snap het niet helemaal want waarom is me bougiekleur dan wel goed?
Edit: Je voelt hem op top als ik 3/4de gas geef ook HEEL DUIDELIJK inhouden. Je voelt ook gewoon dat als je ietsjes meer gas geeft gelijk bluhuhuhuhuh en dan minderd hij gelijk vaart en toeren. (Moeilijk uit te leggen hoe dit klinkt)
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 22-5-2003 21:12
Ja denk ik wel ik heb me ontsteking nooit aangeraakt. hij heeft altijd veel beter gereden
maar het is sinds ik mijn imitatie heb vervangen voor een zeta
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 22-5-2003 21:13
Hmm zou dat dan kunne dat me ontsteking anders moet staan doordat ik een andere cilinder er op leg? Hij is volgens mij al eens een beetje vervroegd. Maar mijn luchtfilter box is compleet leeg en een dikke luchtslang
Hallo?????????? Weet nog iemand dat wat ik over me ontsteking vraag. Kan dat als je een andere cilinder er op legt dat je ontsteking dan niet goed meer staat? Zou dat dan toch de oorzaak zijn?
En als ik hem vervroeg moet ik toch de grondplaat beetje naar links doen?
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 23-5-2003 10:16
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser
Hmm zou dat dan kunne dat me ontsteking anders moet staan doordat ik een andere cilinder er op leg? Hij is volgens mij al eens een beetje vervroegd. Maar mijn luchtfilter box is compleet leeg en een dikke luchtslang
onsteking gewoon op zn vroegst zetten en als die geen gat in de zuiger brand gewoon laten staan
waarom zet je je ontsteking niet gewoon op tijd. Dan zal die in ieder geval goed moeten rijden. En met verandering van luchtfilter hoef je geen onstekingstijdstip te veranderen. Maar ik zal eerst eens naar je sproeier gaan kijken. Mss dat er prongelijk 160 in zit dat er een 1 is afgesleten. Die nummers worden echt soms onduidelijk gedrukt in die sproeiers.
Honda mbiloss wel ff lezen ik vroeg niet of ik me ontsteking moest afstellen nadat ik me lucht filter had veranderd maar nadat ik een andere cilinder had gemonteerd. Ik heb nog nooit aan me ontsteking gezeten dus die staat nog gewoon op tijd. alleen dacht ik dus dat een andere cilinder invloed had op de onsteking
draai ff een paar x aan je luchtschroef of verander je gasnaald, kijk dan of die het bter doet. Doet ie het beter met je gasnaald omlaag heb je tog een kleiner sproeiertje nodig! Je ontsteking op ze vroegst (altijd goed) dat is dus tegen je vliegwieldraairichting in. Nog niet begrepen dat is met de klok mee!!veel sccs
Ik heb het probleem al denk ik ..........mijn zuiger is helemaal zwart aan de bovenkant van de hitte dus er moet echt een grotere sproeier in. Ik ben nu ff met me achterbrug bezig met teflon en als dat klaar is ga ik een andere sproeier er in doen.
Edit: Wel vreemd dat me zuiger te warm werd want de bougie kleur was goed
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 26-5-2003 21:51