Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Verschil tussen Eurokits

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 330 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9569 - Verschil tussen Eurokits
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1419 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 22-5-2003 19:47 Print topicpost

Posts: 2433
Ik wil een Eurokit gaan bestellen, en nou heb ik op 50cc.nl een zwarte Eurokit gezien en op Opvoeren.nl wwn aluminium, is de rand ook verschillend, zoja welke is dan sneller, of is het gewoon het zelfde ??

Voor het gemak ff de foto's :

Eurokit 70cc 50cc.nl :



Eurokit 70cc Opvoeren.nl :



 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Steve_ZHC 22-5-2003 20:05 Print reply

Posts: 2716
Ik weet iig dat de bovenste een oud model is.
Eurokit is een imitatie van Eurocilindro geloof ik.

Airsal was Eurokit.
Athena was Eurocil.

Ik weet 1 ding; de blanke Airsal kan je zeker kopen, gruwelijke poorten, heeeeel duidelijk verschil met de imi's.

De cilinder is niet perfect afgewerkt, en dan bedoel ik eigenlijk alleen maar dat er in de inlaat / spoel / uitlaat-kanalen van die gegoten uitstulpsels zitten, dus voor gebruik ff de boel een beetje polijsten.
 
boerjef 22-5-2003 20:11 Print reply
Posts: 265
je krijgt ook de zilverkleurige airsal als je de eurokit van 50cc.nl besteld hoor.
Alleen heb ik niet kunnen testen of hij heel snel was i.v.m een vastloper(er zaten stukjes ijzer in mijn blok rond te slingeren)
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 22-5-2003 20:24 Print reply

Posts: 7007
Eurokit is voor zover ik weet altijd blank
en idd best snel...alleen afwerken he
 
nobody fuck with us!!
Schakel-freak 22-5-2003 20:29 Print reply
Posts: 42
Ik zelf heb de blanke eurokit onder mijn tsx liggen, zonder te tunen liep ie met een 16 mm cab. en 90 sproeier 91, nadat ik de uitlaat poort door deef-tsx had laten tunen liep ie 105. Ik denk dat je best een heel aardige cil. hiermeer koopt!!!!
 
MB50TUNED 22-5-2003 20:35 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

Eurokit is voor zover ik weet altijd blank
en idd best snel...alleen afwerken he


Eurokit is er ook zwart, en snel verschillen de meningen over
http://membres.lycos...0tuned/50eurokit.htm
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
John Huijben 22-5-2003 20:39 Print reply

Posts: 2433
ok, fijn om te weten, maar kan iemand even wat informatie geven over dat bijwerken, ik ben namelijk niet zon held in lassen, polijsten en al die zooi.

Alvast bedankt voor de hulp !
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
LE-Man 22-5-2003 20:41 Print reply
Posts: 500
neem die oude type, EUROKIT! die had ik ook.. daar kan je hem 100 mee laten lopen!
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
NSR RULEZZ 22-5-2003 20:44 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

[...]


Eurokit is er ook zwart, en snel verschillen de meningen over
http://membres.lycos...0tuned/50eurokit.htm

jammer dat je niet meer info over de 50zeta hebt terwijl je zelf zegt dat het een van de snelst te maken cylinder's voor mb is (wat ik ook denk)
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
MB50TUNED 22-5-2003 22:03 Print reply
Posts: 1054
Ik heb wel meer info over een 70 zeta, berekeningen zijn al klaar en poortmap ook in autocad . Spoelers zijn bij de 70 veel te groot icm met uitlaatpoort. Bij de 70 kon de uitlaatpoort zoon 2 mm omhoog en een stuk breder en dan waren de spoelers in verhouding nog te groot. Zo zal et ook wel bij de 50 zijn.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Knoxville 22-5-2003 22:07 Print reply

Posts: 1454
Als je hem nu nieuw besteld is hij grijs, is wel irritant. En zo snel is de nieuwe versie niet. Met tunen is alles snel te maken.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
SkaBla [Pim] 22-5-2003 22:18 Print reply

Posts: 4659
die onderste lijkt wel een 50cc in vergelijking met die bovenste?
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
suzuki rijder 22-5-2003 22:32 Print reply

Posts: 2322
die zilvere is op een tsx zeer snel heb ik ook namelijk
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Saknet 22-5-2003 22:34 Print reply

Posts: 10355
jah op een honda ook heb ik ook namelijk.

oja wat wou je psies verlasssen aan een cilinder
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MB50TUNED 22-5-2003 22:42 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Als je hem nu nieuw besteld is hij grijs, is wel irritant. En zo snel is de nieuwe versie niet. Met tunen is alles snel te maken.


Alleen wat heb je eraan, moet je spoelpoorten laten bewerken, andere zuiger monteren spoelgangen aanpassen. Vorm vd uitlaatpoort is hinderlijk. Je stopt dan een hoop geld in een cilinder die het niet waard is. Ik zou dan eerder voor de honda std snel gaan.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Steve_ZHC 23-5-2003 2:13 Print reply

Posts: 2716
Het is gewoon zo dat Eurokit er niet bekend om staat dat ze snelle 50cc's maken.

De 70cc daarentegen loopt 10x gekker dan de 70 imi.

Ik kan het weten, want ik heb er ervaring mee.
De 70 Airsal liet GOEDE koppelingsplaten bij een MT slippen, terwijl de 70 imi niet eens zo veel gekker ging dan een mooi afgestelde 50 zeta.
 

Dit topic is 1419 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved