Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afstel probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 659 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9537 - Afstel probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RippyNL 21-5-2003 19:31 Print topicpost
Posts: 218
Ja daar is er weer 1.
Ik heb de faq rond gekeken maar kom er nog niet helemaal uit. het is een honda mbx blok met 80cc. 18mm carb 125 sproeier
Vroeger liep dit blok perfect 130 sproeier zat erin maar sinds er een andere uitlaat opzit doet ie het niet meer echt. Ben al tijden aan het afstellen hij heeft ook nog wel een tijdje goed gelopen en dan ineens gaat ie stotteren en heel erg roken. Als ik dan heel weinig gas geef dan doet ie het maar zodra ik het gas weer open trek dan buuuhwhwhwo. en valt ie uit. Ik weet het niet meer hoor. De ene keer doet ie het en andere keer niet? als ik dan ff volgas houd en hij uitvalt of net niet dan gaat ie 4 takten en is de bougie ook helemaal zwart en vol met roet?? iemand een idee?
 
Honda Transalp

spaanplaat 21-5-2003 19:36 Print reply
Posts: 691
miss te grote sproeier ? van wat voor uitlaat naar wat voor uitlaat ben je gegaan ??
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-5-2003 19:45 Print reply

Posts: 7007
uhm dat had ik ook...was m?n krukaskeerring lek (bij MB)
check of er geen benzine in je carter zit (drijft op de olie) en anders olie verversen zie je het ook
 
nobody fuck with us!!
RippyNL 21-5-2003 19:55 Print reply
Posts: 218
proma 80cc en nu standaard uitlaat
 
Honda Transalp
Blorn 21-5-2003 19:59 Print reply

Posts: 13825
te grote sputtert
 
spaanplaat 21-5-2003 20:01 Print reply
Posts: 691
haha ja daar kan je dan cker van zijn ... maar waarom van proma naar ori ??
 
RippyNL 21-5-2003 20:03 Print reply
Posts: 218
Uhm naar orgineel omdat het anders niet paste op het kawasaki frame waar het blok nu onder zit. Met die andere uitlaat ben ik dus ook van een 130 sproeier naar 125 gegaan of is dat te weinig? en hij heeft het weleens goed gedaan waroom nu nie meer dan?


.okeej men neme een met watergekoelde cilinder.
Bij het pompje daar achter het schoepje zit een veer die iets afsluit richting het blok. Kan deze het probleem ook veroorzaken als het niet goed afsluit want hij lekt water onder het blok bij het afvoer ding en ik weet niet waar dat allemaal heen gaat. Oja en hoe heet dat ding als ik een nieuwe wil bestellen.
 
Honda Transalp
Blorn 21-5-2003 20:05 Print reply

Posts: 13825
waterpomp keering
 
spaanplaat 21-5-2003 20:05 Print reply
Posts: 691
maar van 130 naar 125 is denk wel te weinig hoor
ik zou er een 110 in doen en kijken wattie doet
 

Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved