Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #9518 - TSX niet lekker afgesteld krijgen
|
Pagina 1 van 3
|
Dit topic is 2083 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blijhoofd |
20-5-2003 21:58 |
Posts: 7378 |
Eej
Heb gister me verzekering afgesloten,dus rijden met de tsx
me setup is
50snel charmo(80 km nu ingereden)
16mm mikuni sproeier: 88
orgi luchtfilter
proma bocht
proma demper
benzine: euro met valvoline full syntetic
Alleen nu is het probleem als ik onder de 8 k rijd dan gaat het goed,
dan is de top 50 ofzo rechte weg en 62 van een bult,maar ga ik dan harder dan begint tie te pruttele en tegen te stribbele klappen uit de uitlaat
net als ik hem in de 1 door trek tot 10 k gaat lekker maar schakel ik dan door dan zegt tie prubeleoeflef harde klappen uit de uitlaat en dan kan je gewoon weer van af 5 k naar 6k af en lootp tie heel verkracht
nou ben ik vandaag aan het afstellen geweest met FAQ topic alleen nu heb ik weer precies het tegen over gestelde
hij loopt nu perfect volgas alleen blijft niet meer stationair lopen(stagionair schroef helemaal ingedraait)en is niet meer aan te krijgen en als ik hem eenmaal aan heb ook konstant klappen uit de uitlaat,en wegvallen,tot dat tie beetje warm is dan gaat het weer goed
echt iri dus wat kan dit zijn :S
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Blukaap |
20-5-2003 22:43 |
Posts: 10006 |
Is je bougie niet gewoon gaar gegaan ?
|
|
Bastila is lief |
|
Blijhoofd |
20-5-2003 22:58 |
Posts: 7378 |
ik heb een nieuwe gelijk gekocht champion 92 nog wat
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
SIWWN |
20-5-2003 23:07 |
Posts: 7079 |
Gasnaaldstanden ook al geprobeerd?
Misschien onstekingspoel?
Misschien onstekingstijdstip?
Loopt ie op de choke nog beter?
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
20-5-2003 23:23 |
Posts: 4659 |
ja 80 km, nog GEEN!!!! 10k gaan draaien wil ook wel goed zijn voor je cil...!! kijk of je bougie kleur goed is...ik had sproeier 85 en die was goed, en gewoon ff 500 km rustig aan pruttelen...als je nie tkunt inrijden koop dan een scooter
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
LE-Man |
20-5-2003 23:41 |
Posts: 500 |
ik had met 50cc snel(imi) 16mm mikuni(110/100 sproeier, kweet het niet meer zeker) orgineele luchtfilter, proma bocht, proma demper..
dus probeer eens een 100 ofzo..
bthew 80km gereden, en dan al het gas opentrekken?!? mijn advies, niet doen.. ik weet wat de gevolgen zijn..
|
|
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com |
|
Blijhoofd |
21-5-2003 8:29 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Gasnaaldstanden ook al geprobeerd?
Misschien onstekingspoel?
Misschien onstekingstijdstip?
Loopt ie op de choke nog beter?
met gasnaald onderaan loopt tie het best op top
boven aan kut midden liep tie stagionair enzo goe,op de choke moet ik hem aan het duwen dan is tie nog een beejte aan te krijgen maar hij slaat wel telkens af,als die warm is dan loopt tie nie meer op choke
ontsteking is volgens mij nog wel goed
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
ja 80 km, nog GEEN!!!! 10k gaan draaien wil ook wel goed zijn voor je cil...!! kijk of je bougie kleur goed is...ik had sproeier 85 en die was goed, en gewoon ff 500 km rustig aan pruttelen...als je nie tkunt inrijden koop dan een scooter
neh ik weet het,maar kan er slecht tegen als ik er alles nieuw inflikker en hij loopt nog niet naar me zin,toch maar proberen met naar school rijden hoeveel toeren mag ik max dan,8 k iets onder de pwrband???
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LE-Man
ik had met 50cc snel(imi) 16mm mikuni(110/100 sproeier, kweet het niet meer zeker) orgineele luchtfilter, proma bocht, proma demper..
dus probeer eens een 100 ofzo..
bthew 80km gereden, en dan al het gas opentrekken?!? mijn advies, niet doen.. ik weet wat de gevolgen zijn..
wat zijn de gevolgen dan ???
heb nog wel sproeier 100 maar heb het ide dat het nu al iets te groot is
en 100 is wel heel extreem voor orgi luchtfilter ofnie??
nah ga hem nu aan probere en rustig naar school rijden :P
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Knoxville |
21-5-2003 9:32 |
Posts: 1454 |
Mijne hangt ook bij 9k, en gaat dan gewoon niet verder. Kan wel wat aan gaan prutsen, maar dan trekt hij onderin helemaal niet meer. Dat doet hij nu dus wel goed sinds revisie. Heb btw 70cc eurokitt. En 10k gaan rijden na 80 km, niet echt verstandig
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
SkaBla [Pim] |
21-5-2003 9:52 |
Posts: 4659 |
5k max!!!!!vooral met het warm rijden!!!echt geen 8k ofzo! dan kun je hem na 200 km weer weg gooien!!!
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
21-5-2003 10:38 |
Posts: 3697 |
volgens mij is die 5k een beetje overdreven. Ik moet bijna met 5 k wegrijden met me binnenrotor.
|
|
|
|
Grischnakh |
21-5-2003 11:19 |
Posts: 1369 |
Ik heb dezelfde setup, en hetzelfde probleem, mijn oplossing was gaatjes boren in het luchtfilter is niet zo goed dus ik heb er toen een originele carb opgezet met 80 sproeier, toen was het verholpen. Dus hij krijgt denk ik lucht tekort ofzo
|
|
|
|
Blijhoofd |
21-5-2003 16:27 |
Posts: 7378 |
hmm 5 k daarmee rijd tie nie hoor nie harder dan 20 km/h
heb vandaag nie harder gereden dan 8 k 45 50 is dat ofzo
maar nu moet ik weer nieuwe benzine,heb olie van valvoline full syntatic welke verhouding mengen???
had laatst 1 op 25 gemengt,maar dat was te vet
wat nu doen 1 op 40 of 1 op 50???
maar heb zelf ook zo iets van als tie nie goed loopt dan kan je hem ook nie goed inrijden
denk dat die paar keer 10 k nie veel hebben gedaan,die smeer olie is voor 125 cctjes enzo
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
SkaBla [Pim] |
21-5-2003 16:31 |
Posts: 4659 |
paar keer 10k in de eerste 80 km is al een paar keer te veel! als ik op 5 k rijdt dan rijdt ik 45 en dat is een mooie inrij snelheid, ik weet niet wat jullie voor een tandwiel verhouding hebben, maar ik heb al haast de lichtste, dus 20 in de 5 bij 5k lijkt me sterk! Ik heb gewoon met mijn 70 imi, niet meer dan 50 k telkens en heeeel afentoe naar de 6 of 7 maar int begin echt nie tmeer
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Blijhoofd |
21-5-2003 16:37 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
paar keer 10k in de eerste 80 km is al een paar keer te veel! als ik op 5 k rijdt dan rijdt ik 45 en dat is een mooie inrij snelheid, ik weet niet wat jullie voor een tandwiel verhouding hebben, maar ik heb al haast de lichtste, dus 20 in de 5 bij 5k lijkt me sterk! Ik heb gewoon met mijn 70 imi, niet meer dan 50 k telkens en heeeel afentoe naar de 6 of 7 maar int begin echt nie tmeer
en wat voor een benzine mik jij er in.
zal het in het weekend wel goed maken met hem rij ik wel ff 200 km met 40 ofzo
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
huh |
21-5-2003 16:54 |
Posts: 1755 |
Jah ach inrijden...das moeilijk hoor
Maar krijgt ie geen valse lucht ofzo? Als je je pakkingen enzo hebt vervangen, moet je ff je cilinderkopmoeren opnieuw aandraaien. Als je da nie doet kan ie daar valse lucht aan gaan zuigen...heb je idd ook geen goed stationair meer.
Alleen snap ik die klappen uit je uitlaat nie ...lijkt me meer een ontstekingsprobleem als ik da zo hoor.
|
|
|
|
Saknet |
21-5-2003 18:15 |
Posts: 10355 |
Nou lijkt mij meer omdat hij 1/25 smeert maarja.
met een 50cc nog wel
Dit bericht is ge-edit door barteld op 21-5-2003 18:16
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Dit topic is 2083 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 3
|
|