Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - onderdelen mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 852 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9461 - onderdelen mt
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1078 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rene 16-5-2003 20:03 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikey

polini is best nu, malossi is versloomt sinds het nieuwe type

ik koop mezelf een polinitje nu sinds men malossi kpot is


ik dacht dat je een 80 blok ging kope?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Pistonpen Paultje 16-5-2003 20:30 Print reply

Posts: 8678
Ik rijd op m'n MB met een zeta (zou heel misschien ook eurocilindro kunnen zijn, is heel lastig te zien) en die blaast heel lekker.

onderin trekt ie Flink! dan zakt ie in bij de 6 a 7k toeren. en dan na de 7 a 8k dan begint ie te GIEREN!

ik rijd nu dus met een 50kop (klote, ik wet het) maar met m'n 70 gevlakt maakte ie 12k(redelijk makelijk zelfs). nu dus 10k met moeite

toen met die 70kop reed ik met 16keihin, dat liep heel flex. Zelfs met die carb was ik goed snel.

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 16-5-2003 20:33
 
crazypeter 17-5-2003 17:53 Print reply

Posts: 1298
dus de ene helft zech polini en dan andere helft malossi

zat zelf ook al te denken aan 18 mm cab
en 70 kop help dat ook kwa kracht onderin

 
bla bla bal bla bla bla blah

Dit topic is 1078 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved