Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - membraam(n) 6kleps malossi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9442 - membraam(n) 6kleps malossi?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 15-5-2003 21:34 Print reply
Posts: 4966
als ik dus alles zo bekijk past alles met het ophoog blokje er tussen tenminste, en dan de breedte even aanpassen
 
Mr Pain 15-5-2003 21:42 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Je hebt het toch liggen? Kijk dan wat er niet past (staat ook in search btw.)

Ok die 3/4 cm is overdreven. Als je het goed zou monteren (dus zonder ophoogspul), eindigt de punt van dit membraan in je cilinder.

Je zult het bv. onder 1 cm en boven 2 cm moeten ophogen, of andersom (het komt dus scheef te zitten). Dus je carb. zal scheef komen te hangen
(voorover of achterover). Dit komt omdat het een asymetrisch membraan in. (Vanaf de zijkant gezien is het geen gelijkbenige driehoek).

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 15-5-2003 21:37


sorry dat ik direct na mijn post reply

maar dat opvulstukje is ook schuin

dus waar is dat opvulstukje voor bedoeld dan? ik denk niet voor een 4kleps maar een 6kleps

en waarom zal die slechter lopen? ik het al gesearcht maar ik kon niks nuttigs vinden (ja vragen van mij zelf ) als je toch veel toeren draaid krijgt ie toch meer benzine (anders was er wel 1soort membraam(n) ) en dan is dat toch ook weer wat beter of is mijn visie helemaal verkeerd?

Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 15-5-2003 21:45
 
Hans F 15-5-2003 21:44 Print reply
Posts: 4326
probeer het zou ik zeggen.

Ik dacht dat dat vulstuk was voor een Eurocilindro membraan. Maar dat 6 kleps past in een malossi toch ook niet in die breedte, meen ik me te herinneren? Of niet ver erin ofzo?
 
Pingu 16-5-2003 12:00 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

[...]


sorry dat ik direct na mijn post reply

maar dat opvulstukje is ook schuin

dus waar is dat opvulstukje voor bedoeld dan? ik denk niet voor een 4kleps maar een 6kleps

en waarom zal die slechter lopen? ik het al gesearcht maar ik kon niks nuttigs vinden (ja vragen van mij zelf ) als je toch veel toeren draaid krijgt ie toch meer benzine (anders was er wel 1soort membraam(n) ) en dan is dat toch ook weer wat beter of is mijn visie helemaal verkeerd?

Dit bericht is ge-edit door Benjamin op 15-5-2003 21:45

Gaat slechter lopen omdat het inlaat traject te lang is, verminderd gasreactie.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Erik_N 16-5-2003 12:13 Print reply

Posts: 5360
Ik heb dat vulstukje ook bij me Eurocilindro, anders paste volgens mij membraam niet eens. Weet ik trouwensn iet zeker,heb niet eens zonder geprobeerd.

Maar bij Autisa is hij in ieder geval wel nodig, anders past membraam niet.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
NSR RULEZZ 16-5-2003 12:17 Print reply

Posts: 4934
wat is btw het verschil tussen een adige en een normale membraam(behalve de prijs)
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Zoetahmeerdah [Marcel] 16-5-2003 12:19 Print reply

Posts: 5996
het gaat niet om de aantal kleppen maar om de oppervlakte, wel coating, geen coating.

in jou geval zou ik gewoon een stnd nsr membraam nemen (4 kleps) daar zit coating op en op een adige bijvoorbeeld niet. in het PF heb ik plaatjes gepost van mijn gemodde 4 kleps. daar heb ik wijnig negatiefs over gehoord ik denk dat je dan beter uitbent dan dat 6klepsding passend te maken

Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 16-5-2003 12:20
 
ik haat mensen

Dit topic is 1327 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved