Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - membraam(n) 6kleps malossi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9442 - membraam(n) 6kleps malossi?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1316 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 15-5-2003 20:03 Print topicpost
Posts: 4966
Moi, ik heb nu een 6kleps malossi membraam(n) en ik heb het net even bekeken het past niet (daar was ik natuurlijk al wel achter), maar ik kan ook niet te veel uitdremelen, want ik ben dan toch wel een beetje bang om mijn malossi te verkloten want dan komt ik waarschijnlijk in de koelkamer of gewoon aan de buitenkant terecht.

dus dit dacht ik ik ga maar een beetje dremelen en dan vul ik het op met oude membramen (een gesloopte membraam(n) zeg maar gewoon met dat plaatje waar je hem mee vast zet)

dus een vraag aan jullie is zou dat willen met dat opvullen (en dan natuurlijk ook elke keer een pakking pakken)
 

mikey 15-5-2003 21:00 Print reply
Posts: 2392
zijn toch ook ophoogblokjes voor te koop?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Mr Pain 15-5-2003 21:02 Print reply
Posts: 4966
zoiets wou ik dus maken van oude membramen, maar waar zou je die kunnen kopen dan?
 
driver 15-5-2003 21:03 Print reply
Posts: 731
livin' the fast way
Mr Pain 15-5-2003 21:06 Print reply
Posts: 4966
heeeeeel erg bedankt hoeveel heb je er dan nodig?? gewoon 1?

en dan past mijn 6kleps gewoon he
 
driver 15-5-2003 21:07 Print reply
Posts: 731
1tje is genoeg, maar past ie wel kwa breedtje in je cilinder?
 
livin' the fast way
Mr Pain 15-5-2003 21:09 Print reply
Posts: 4966
dat is makkelijk van pas te maken!

op dat gedeelte ben je niet zo snel door je wand heen
 
marcel 15-5-2003 21:10 Print reply

Posts: 1533
idd volges mij past ie in de breedte alleen niet!
 
NSR JunK 15-5-2003 21:10 Print reply

Posts: 2339
waarscheinlijk niet weet wel zeker eigelijk
 
Mr Pain 15-5-2003 21:15 Print reply
Posts: 4966
als de inlaat breedte van de malossi net zo breed is als die van een orgineel dat is 45mm is het pas te maken.

de breedte van de inlaat is 45mm en het membraam is 47mm, dus gewoon 1mm aan elke kant wat weg dremelen en dat past ie

alleen de diepte weet ik nog niet, maar dat zien we later wel, daar gebruik ik dan dus de opvul dingetje voor

zou er merkbaar verschil in zitten?
o ja hier zit ook geen schotje in het midden in
 
Hans F 15-5-2003 21:28 Print reply
Posts: 4326
Wat voor brommer/cilinder?
 
Blukaap 15-5-2003 21:29 Print reply

Posts: 10006
NSR, std 70 malle ossie
 
Bastila is lief
Hans F 15-5-2003 21:30 Print reply
Posts: 4326
past nooit goed, of je moet 3/4 cm ophogen. En dan ga je echt vermogen verliezen + gasreactie. Dat 6 kleps membraan is voor mbx80

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 15-5-2003 21:30
 
Mr Pain 15-5-2003 21:31 Print reply
Posts: 4966
waarom niet dan, waar zit het probleem?
 
marcel 15-5-2003 21:31 Print reply

Posts: 1533
dat dacht ik dus ook al. of voor een 110 malossi AC
 
Hans F 15-5-2003 21:33 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

waarom niet dan, waar zit het probleem?


Je hebt het toch liggen? Kijk dan wat er niet past (staat ook in search btw.)

Ok die 3/4 cm is overdreven. Als je het goed zou monteren (dus zonder ophoogspul), eindigt de punt van dit membraan in je cilinder.

Je zult het bv. onder 1 cm en boven 2 cm moeten ophogen, of andersom (het komt dus scheef te zitten). Dus je carb. zal scheef komen te hangen (voorover of achterover). Dit komt omdat het een asymetrisch membraan in. (Vanaf de zijkant gezien is het geen gelijkbenige driehoek).

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 15-5-2003 21:37
 

Dit topic is 1316 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved