Yamaha FS1:
boring x slag = 40 x 39,7mm
primaire overbrengingsverhouding= 3.894/1 (74/19)
versnellingsbak overbrengingsverhoudingen:
1e = 3.077/1 (40/13)
2e = 1.889/1 (34/18)
3e = 1.304/1 (30/23)
4e = 1.038/1 (27/26)
secundaire overbrengingverhouding = 4/1 (44/11)
standaard achterwiel = 17"
Yamaha RD/DT/TY:
boring x slag = 40 x 39,7mm (alle 50cc)
boring x slag = 49 x 42mm (alle 80cc)
primaire overbrengingsverhouding= 3.579/1 (68/19)
versnellingsbak overbrengingsverhoudingen:
1e = 3.250/1 (39/12)
2e = 2.000/1 (34/17)
3e = 1.429/1 (30/21)
4e = 1.125/1 (27/24)
5e (RD50MX-Engeland & RD80MX) = 0.962/1 (25/26)
secundaire overbrengingverhouding:
TY50 = 4.091/1 (45/11)
DT50M = 3.909/1 (43/11)
DT50MX = 4.273/1 (47/11)
RD50M = 4.182/1 (46/11)
RD50MX = 4.000/1 (48/12)
RD80MX Frankrijk = 3.417/1 (41/12)
RD80MX Duitsland = 2.733/1 (41/15)
standaard achterwiel:
TY50 = 17"
DT50M = 17"
DT50MX = 17"
RD50M = 17"
RD50MX = 18"
RD80MX = 18"
zo daar kun je t mee doen dunkt me
|