Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - #CC & Snelheid berekening

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9428 - #CC & Snelheid berekening
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daan Da Man 15-5-2003 12:25 Print reply
Posts: 2064
ik kan nergens de vertraging van am5 en am6 en rv4 vinden, ook niet in de .pdf jes van de site

 
jhillen 15-5-2003 12:27 Print reply
Posts: 622
wat is de slag van een nsr eigenlijk ?? anders dan een mb enzo tog ?
 
SM Stunt Bike
Hans F 15-5-2003 12:32 Print reply
Posts: 4326
nope, zelfde (41,4 mm)
 
jhillen 15-5-2003 12:39 Print reply
Posts: 622
huh ? en een mbx80 dan ??

 
SM Stunt Bike
Hans F 15-5-2003 12:42 Print reply
Posts: 4326
ook 41,4mm
 
Cybernsr 15-5-2003 12:49 Print reply
Posts: 116
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nick

[...]

Als je nou ff vlak voor je functie, na de POST variabele is gedeclareerd, neerzet:

$post_variabele = str_replace(",",".",$post_variabele);

Das ff wat meer gebruikersvriendelijk, omdat mensen dan geen invoerfouten kunnen maken.


Done. Thx
 
YAMAHAFREAK 15-5-2003 17:40 Print reply
Posts: 1001
Yamaha FS1:
boring x slag = 40 x 39,7mm
primaire overbrengingsverhouding= 3.894/1 (74/19)
versnellingsbak overbrengingsverhoudingen:
1e = 3.077/1 (40/13)
2e = 1.889/1 (34/18)
3e = 1.304/1 (30/23)
4e = 1.038/1 (27/26)
secundaire overbrengingverhouding = 4/1 (44/11)
standaard achterwiel = 17"

Yamaha RD/DT/TY:
boring x slag = 40 x 39,7mm (alle 50cc)
boring x slag = 49 x 42mm (alle 80cc)
primaire overbrengingsverhouding= 3.579/1 (68/19)
versnellingsbak overbrengingsverhoudingen:
1e = 3.250/1 (39/12)
2e = 2.000/1 (34/17)
3e = 1.429/1 (30/21)
4e = 1.125/1 (27/24)
5e (RD50MX-Engeland & RD80MX) = 0.962/1 (25/26)
secundaire overbrengingverhouding:
TY50 = 4.091/1 (45/11)
DT50M = 3.909/1 (43/11)
DT50MX = 4.273/1 (47/11)
RD50M = 4.182/1 (46/11)
RD50MX = 4.000/1 (48/12)
RD80MX Frankrijk = 3.417/1 (41/12)
RD80MX Duitsland = 2.733/1 (41/15)
standaard achterwiel:
TY50 = 17"
DT50M = 17"
DT50MX = 17"
RD50M = 17"
RD50MX = 18"
RD80MX = 18"

zo daar kun je t mee doen dunkt me

 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!

Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved