Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #9405 - Vallen en Schuiven
|
Pagina 2 van 3
|
Dit topic is 2361 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
14-5-2003 16:36 |
Posts: 7007 |
MTX-SH
keertje gepleurd in de bocht....lagen blaadjes op een drempel die ik vanuit een bocht moest neme....BAM
AR50:
auto slaat zomaar opeens af terwijl ik hem net wil inhalen (gaf geen richting aan) BAM vol op de voorkant in met brommer en al eroverheen gevlogen ... veel geld gekregen (en terecht!)
|
|
nobody fuck with us!! |
|
mikey |
14-5-2003 16:38 |
Posts: 2392 |
MT :
regen, te hard, auto in tegenovergestelde richting, dus highsider gemaakt en onder de auto gerold die inmiddels stilstond
ijzel duss dat wijst zichzelf
ff ook in een bocht toen me achterwiel uitbrak weer highsider
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
Frank MB |
14-5-2003 16:43 |
Posts: 154 |
Ik ben een paar keer gevallen met m'n crosser (125cc). Een keer te veel gas geven toen ik gingen wheely'en. Achterspatbord kapot. Andere keer op droge grond met een beetje gras voluit in zijn 1 wegtrekken. Hij ging zo op zijn achterwiel, toen remmen kwam neer toen weer op zijn achterwiel maar veel schuin, toen donderde ik. Ik had alleen een gekneusde duim. En in de bocht te hard wegtrekken op nat gras en dat ging ook niet goed. Maar niks kapot.
|
|
honda mb te KOOP!!!! |
|
rs oxbow |
14-5-2003 16:45 |
Posts: 620 |
ik heb al 15x net geen ongevalt gehad met mijn aprilia rs50, tot ik op school de brommer in de fietsenstalling wil zetten, ik neem bochtje tegen 15km/h te scherp en bom ik omver, natuurlijk had half de school het gezien,
schade: schakelpookje krom en voor de rest een diepe net-zichtbare kras.
met mijn wallaroo met die dunne bandjes heb ik al wel meer keer heel vel geluk gehad
|
|
|
|
Mr Pain |
14-5-2003 16:52 |
Posts: 4966 |
1 keer met mijn eerste slomos over een bult jumpen (naast de weg) bult was te hoog ik vloog van mijn slomos af op de weg
schade: voorvork krom (gewoon weer verder rijden) en mijn broek was kapot
1e ongeluk met mijn mb, wou een weg oversteken maar werd aangereden door een auto die 80reed ofzo op het achterste puntje van mijn achterbrug
schade: mijn mb behoorlijk in de puin, knie kapot, nek deed zeer, en de voorkant van de auto was de hele bumper naar de kloten, en moest nog een boete betalen van het veroorzaken van een ongeluk
2e ongeluk met mijn zundapp rij met 80 over de weg, rijd mij er in 1 keer een auto voor van rechts (hij moest stoppen) dus ik er boven over heen
schade: auto linker voorkant helemaal in puin, brommer alleen voorvork krom en lak beschadigd, helm kapot, en mijn knie deed zeer, en moest 3 of 2 keer naar de fysio voor mijn nek, en geld terug gekregen van de verzekering waarvan ik mijn nsr betaald heb en opgeknapt
en nog wel meer bijna doods ervaringen maar dat is niet intressant
|
|
|
|
nsr_fer |
14-5-2003 17:06 |
Posts: 108 |
ik ben denk ik de grootste amateur met me rijstijl
k ben 3x met me puch onderuit gegaan
de 1x had ik em een week of zo
en ik rijd iets te hard door de bocht en toen kwam er een auto aan dus moets ik in de bocht in de remmen en et was aan et miezeren en er lagen rooie klinkers dus ik ging plat
voorvork krom en gele plaatje eraf
2e x vol gas over de rotonde lag een beetje ijs
dikke schuiver geen schade gelukkig
en de 3e x is een maand geleden toen et warm weer was maar etkai hard waaide
ik kreeg van dat bermzand in me vizier want die had ik op een kiertje staan en k zag nie veel meer
ik raak van de weg ( polderweg) en er zat een zwakke bocht in naar links dus raak ik net et randje van et asfalt en toen ging k weer plat maar met me nsr ben k nie van plan om te gaan schuiven
|
|
|
|
Artfull_Devlin |
14-5-2003 17:13 |
Posts: 187 |
Ik pleur zo vaak, maar doe altijd lekker lomp, spaaien in grind wil nog wel eens misgaan, maar ik heb me dtr aangeschaft om te raggen, maar soms gaat het weleens mis
|
|
Yeah baby yeah |
|
Blukaap |
14-5-2003 17:56 |
Posts: 10006 |
1e keer
MTX, fietser sloeg 0,5m voor m'n neus af, geen schade eigenlijk.
2e keer:
NSR, fietser (goh) beukte zichzelf het fietspad op.
Schade: linkervoorkuip, schakelpedaaltje, koppelingshendel kapot(ter) en m'n knie wat geschaafd)
3e keer:
NSR, "ietsje" te hard geremd.
Schade: linkervoorkuip, koppelingshendel, schakelpedaaltje, deuk in tank, linkerknie beschadigd en wat spierpijn.
Ik ben nog niet zo'n enorme brokkenpiloot hoor .
Verder nooit onderuit gegaan (voor zover ik weet ).
|
|
Bastila is lief |
|
stan |
14-5-2003 18:22 |
Posts: 395 |
1 keer met me mtx
reed te hard door een bocht waar ijs lag (de rest kun je wel rade)
schade:
kromme versnellingspook
kosten: geen
ff pijp op het pookje gezet en weer rechtgebogen klaaaaaar
|
|
een bh aan de waslijn is hezelfde als een lege fles bier, ----> het beste is eruit |
|
Blijhoofd |
14-5-2003 18:31 |
Posts: 7378 |
1 keer bochte iets te hard genomen met tsx hij ging drifte kwam tegen de stoeprand ving de klap op met me been maar liet hem toen nog omvallen,alleen de koppelingshendel kapot,ree toen net 2 dage legaal..
en een keer afgesneden door een bus regende hard,zag de bus in eens afslaan drukte de rem iets in en hij glee weg,snel brommer gepakt en er vandoor gegaan,hij lag tegen de bus aan,schade stuurkrom maar kon ik zo weer recht buigen rem hendel kapot en handvat voor de rest ook nix.
en toen ik 12 was ben ik keer met ER onder uit gegaan en tegen een hek geklapt,toen klapte de brommer tegen mij op minder fijn... en die had geen schade zat alleen helmaal onder de modder en ik had overal schaafwonden en blauwe plekke,ook op me gezicht had geen helm op...maar t was gelukkig modder
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Mini |
14-5-2003 18:33 |
Posts: 86 |
met mn puchie 70cc
n keer 3 keer op een dag, reed bij mij thuis weg nadat t geregend had, maak ik een bocht van t pleintje af, glee helemaal onderuit bezinedop ingedeukt mwha dacht ik ken gebeuren.
nou dus ik rijd door, moet op een gegeven moment rechtsaf, maar t sneeuwde een bietje dus ik neem de bocht steekt er plots een fiets over ik uitwijken, maja ging te hard met te weinig grip dus ging ik weer, koplamp beugel afgebroken (zag ik naderhand pas ) Ik heel die vrouw verrot gecholden, en zij allemaal maar van "niet mijn fout ik had voorang, al die opgevoerde brommers zijn levensgevaarlijk, etc" Nou ik was echt pissig, maja denk rijd maar door, dus ik door naar school.
kom ik op school an wil ik t plein oprijden, richting de stalling, maar om op t plein te komen moet je zo?n heuveltje op, lag daar net als je dr over heen komt een plas water met modder, had ik niet gezien. Dus ik rijdt die heuvel op e wil gelijk een fiets inhalen BENG weer op mn bek, heel mn achterwiel was wegeslipt . Lag mn puch boenop me met mn cilinder op mn been, heb nu nog de koelribben in mn been staan
En dat allemaal op een dag, nou toen ben ik toch wel iets voorzichtiger gaan rijden.
nu met mn MT hij reed net nadat ik er 3 maanden overgedaan had om em in mekaar te zetten.
Dus ik een stukske rijden, ik wil een bocht in zn 3 nemen alleen zag te laat dat er iemand aankwam gefiets dus ik wijk uit vol op een kei hoge stoep ik drover heen gevlogen, heel mn achterwiel krom , lagers verrot, ikke heel rustig naar huis gereden. Sindsdien kijk ik nog meer uit dan toen met mn puch.
|
|
|
|
Icanus |
14-5-2003 18:36 |
Posts: 525 |
op 't zand in brugge
moest plots remmen voor auto die voorang had(hij reed bijna 150 denk ik...) , ik reed +-60
op kasseien
reed nog maar net
achterremkabel schoot door
moest met voorrem remmen terwijl het -5 was
door de douw een lekker ijslaagje dus
voorwiel weggeslipt, ik kwam onder brommer terecht, ben verdergleden, been opengereten, 5meter verder met hoofd tegen een verlichtingspaal gevlogen (droeg wel helm)
voorvork en vooras compleet kapot, streetfighterkapje beschadigd, achterlicht kapot, remlichthendel kapot, rechtersteuntje piloot beschadigd, rechtersteuntje passagier afgekraakt, remhendel half afgekraakt, voorspatbord gekrast, kappen licht beschadigd
nu weer volledig in orde (behalve stickers)
6 hechtingen in rechterbeen, hersenschudding, linkerenkel getorsd, en rechtermiddenvinger staat scheef
nu weer volledig in orde (behalve rechtermiddenvinger)
~Icanus~
edit, m'n helm was half gesmolten (langs uitlaat geslierd, broek gescheurd en schouderstuk van leren jas gekraakt)
Dit bericht is ge-edit door Icanus op 14-5-2003 18:38
|
|
|
|
Boerke [Mathieu] |
14-5-2003 18:42 |
Posts: 1501 |
mtx sh
nieuwe achterband, met echt gruwelijk grote noppen. band op 2 bar of 2.2 ( kweet het tis niet slim) andere dag 's ochtends naar school, khad eerst nog gekeken, 2 a 3 noppen raakten de grond ging met 15 km/ph door een 90 graden bocht, was zo een drempel bocht zeg maar, op van dat rode asfalt, en dat was nu helemaal glad, dus ik schoof bijna 180 graden, helemaal niets kapot, knipperlichten van achter waren nog ori dus dat buigt allemaal mee, maar schaafplekjes op voorkap, spatbord en tank kap en stuur stond scheef, vind ik dus redelijk meevallen,
maarja nu eigen letsel; twas zomer had dus zo een fluele broek aan, broek helemaal kapot, en fluweel zat gewoon in mn wond op mn knie te peuren dus da was nie lekker, kheb nu nog steeds paarse vlek op mn knie, en mn handen waren toen ook een beetje kapot, vandaar.
|
|
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!! |
|
guus van driel |
14-5-2003 18:47 |
Posts: 846 |
met me puch
ik wou een "burnout" maken
dus achterkant optillen gas open lekker op toeren laten komen en achter kant op de weg zetten
kut toch iets te veel toeren ding schoot 3 meter weg waarnaa hij op zijn achterwiel weg reed (hij klapte niet achtervoer door de buddy)
sta je daar van 'okee dat had ik niet verwacht' PUCH POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar niet echt een ongeluk dus
|
|
|
|
erikrulezz |
14-5-2003 18:49 |
Posts: 382 |
1 keer met nsr te hard met de voorrem geremd met nat weer. remde van 60km/h af.
schade: linker bovenkuip geschaaft op 2 plekken en een stukje bovenkuip afgebroken dat op de tank vast zit.
ik heb nou ookm nog een paarse vlek op mijn knie van een half jaar terug.
|
|
|
|
Dit topic is 2361 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 3
|
|