Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat voor bougie in nieuwe cilinder??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9404 - wat voor bougie in nieuwe cilinder?...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pauluspietsema 14-5-2003 14:21 Print topicpost

Posts: 107
ik rij nu met een bougie met een warmtegraad 7, maar ik heb straks een 70cc Zeta, met standaart 50 kop (die wordt wel gevlakt) en een 20mm Mikuni ...moet er dan een bougie met een andere warmtegraad in ? en zo ja..welke? hoe zit dat eigenlijk met de indeling van warmtegraden?
 
never drive faster than you're guardian angel can fly.

Leon de mt5 boer 14-5-2003 15:19 Print reply
Posts: 494
het is wel handig
het beste is dan een (ngkb9hs)

die heeft een hogere hittegraad en zal daardoor minder snel kapot gaan

 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
bart de schakelgek 14-5-2003 15:20 Print reply

Posts: 5987
op een 70cc gebruik ik altijd een hittegraad 8 omdat ie met 9 slecht en raar gaat lopen bij mij
 
Limburger
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-5-2003 16:37 Print reply

Posts: 7007
8 lijkt me ook het beste hoor!

enne een 50 kop zou ik niet vlakken met een 70cc !!! dan krijg je zo onderhand te veel compressie

hij moet uitgedraaid worden, niet gevlakt... is nogal verschil!
 
nobody fuck with us!!
Neonlampje 14-5-2003 16:46 Print reply

Posts: 14825
als je die gaat vlakken is het hamertje tik..

Voor een zeta zou ik ngk B7 of B8 adviseren, B9 is gewoon veelstekoud!
(je kan ook champion nemen 86 of 92 graden, met andere bougies geen ervaring tot nu toe)
(ik spreek dus uit ervaring he )
 
Steve_ZHC 14-5-2003 17:33 Print reply

Posts: 2716
Ik zou gewoon een Champion bougie nemen.
Bij mij hielden die het veel langer uit als die NGK ondingen...

L 86 c zou ik nemen.
 
ardan 14-5-2003 17:36 Print reply
Posts: 595
tot nu toe heb ik altijd met NGK gereden en die doen het voor mij goed genoeg,heb er nog nooit echt last van gehad.

7-8 is zeker voldoende.9 raad ik je ook af,die is gewoon veel te koud.

nu heb ik hier 2 NGK's liggen NGK R (staat ook racing op )

kent iemand deze? eigenschappen?
zaten ik een kop die op een 70cc polini zat,dus is waarschijnlijk wel een goede keus,maar ik weet er niets van
 
have a blast,go fast

Dit topic is 603 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved