Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil 3 en 4 plaats koppeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1280 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9402 - verschil 3 en 4 plaats koppeling
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 992 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt5 kerel 14-5-2003 13:53 Print topicpost
Posts: 17
ik heb een vraag over de koppeling. Ik heb een kopelingshuis van een mt8 liggen dus een 4 plaats (dus alleen de bak). maar wat moet ik nog meer hebben om een 4 plaats koppeling te maken?? of kan ik de andere onderdelen van mijn 3 plaats gebruiken an alleen een 4 plaats bak gebruiken??????
 

Mr Pain 14-5-2003 13:55 Print reply
Posts: 4966
gewoon 4 beklede platen er in zetten en dan monteren en dan is het klaar volgens mij
 
Rene 14-5-2003 14:03 Print reply
Posts: 2573
enigste verschil tussen 3 en 4 plaats koppeling is:

1 schijdingsplaat en koppelingsplaat meer.
Maar deze zijn hetzelfde, dus kan je ook van een andere 3 plaats koppeling pakken.

andere verschil is de "deksel" dus dat ijzeren ding dat bovenop komt.
Die is hoger
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
mt5 kerel 14-5-2003 14:13 Print reply
Posts: 17
dus alleen het deksel is hoger??? niet die onderste deksel met die vier staven er aan waar de veertjes overheen moeten en waar die m6 schroefjes inziten????
 
Frank MB 14-5-2003 16:19 Print reply
Posts: 154
Geeft zo'n 4 plaats koppeling betere prestaties of niet? kan iemand mij dat vertellen?
 
honda mb te KOOP!!!!
Mr Pain 14-5-2003 16:25 Print reply
Posts: 4966
nou als je 3plaats koppeling het niet kan houden (als die gaat slippen enzo) dat komt meestal voor bij best wel brute setups, maar als je koppeling het dus gewoon kan houden hoef je geen 4plaats te hebben

en het verbeterd je prestatie's niet zo, of je moet al aan sprints etc etc mee doen
 
Rene 14-5-2003 16:26 Print reply
Posts: 2573
onderste deksel is hetzelfde, alleen de bovenste deksel is hoger
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Neonlampje 14-5-2003 16:27 Print reply

Posts: 14825
je kan dus van een 4plaats een 5maken, en dus van een 3 ook een 4, ga ik binnekort mee experimenteren..
 
Leon de mt5 boer 14-5-2003 16:34 Print reply
Posts: 494
ik ben afgezet!! ik heb zelfs een ander huis moete kopen

Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 14-5-2003 16:35
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
vinnie 14-5-2003 16:51 Print reply

Posts: 3505
maar met je 3-plaats ken je niet met de gewone deksel een 4-plaats maken?
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
MBBBBBB 14-5-2003 16:51 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leon de mt5 boer

ik ben afgezet!! ik heb zelfs een ander huis moete kopen


Dan ben je afgezet idd jah

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

nou als je 3plaats koppeling het niet kan houden (als die gaat slippen enzo) dat komt meestal voor bij best wel brute setups, maar als je koppeling het dus gewoon kan houden hoef je geen 4plaats te hebben
en het verbeterd je prestatie's niet zo, of je moet al aan sprints etc etc mee doen

Volgens mij kan je het wel merken, int optrekken dan, alleen of het bij een 50snel of std 70 zon verschil zou geven, idd denk van niet zo erg.
 
scooterkiller 14-5-2003 17:02 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

je kan dus van een 4plaats een 5maken, en dus van een 3 ook een 4, ga ik binnekort mee experimenteren..


Ik ben heel benieuwd of het lukt
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Mr Pain 14-5-2003 17:04 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller

[...]


Ik ben heel benieuwd of het lukt


dan moet ie eerst tijd zien te maken
 

Dit topic is 992 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved