Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 815 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9386 - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)
Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10960 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBX OWNER 16-5-2003 23:39 Print reply
Posts: 179
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Hij heeft dus 18,8PK@(ongeveer)9000rpm, dat is wel behoorlijk netjes (zeg maar gerust goed) voor de setup.



Erik: neem je je MBX ook mee naar lelystad trouwens ?


Deze grafieken vind ik veel handiger trouwens, kun je precies zien waar dipjes zitten, als je dat over een paar versnellingen doet met deze schaal krijg je zo'n blad van een meter lang .


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 16-5-2003 17:55


Blukmeester, MBX gaat denk nie mee..
Een paar " verrassingen" zijn nog nie klaar :p LOL nee moet zowiezo nog ff een remschijf ook hebben enzo, maarja Jurrien wil die van hem niet aan me verkopen...
*hint* *hint*

Shalom, als jij het over snelden van 80 km/h hebt waar je trots op bent, wat praat je dan over Kreidlers die makkelijk met roterende inlaat te bouwen zijn en over de 200 gaan...
Sjonge jonge...

Volgens mij weet je echt niet waar je over praat.

Rudi, bij die RS-125's enzo is meestal wel de zuigersnelheid een probleem hoor! Die dingen hebben een slag van 54,5 mm en bij die toerentallen ligt de zuigersnelheid erg hoog!
Bij 13.000 rpm is die 23,6 m/s!!! Dat is echt EXTREEM voor een 2-takt...

Hans, ik ben het er volledig mee eens dat AC niet minder pk hoeft te leveren dan LC, maar probleem is dus gewoon het constant houden van de temperatuur. Op testbank is dat geen probleem, maar als je gaat racen en al vrij hoog zit qua vermogen, zal je de boel toch wat minder "scherp" moeten zetten om het heel te houden denk hoor...

 
mr200r 31-5-2003 3:48 Print reply
Posts: 5122
LUchtgekoeld voor mt/mb heeft 113 cc.
 
mr200r
Hans F 31-5-2003 10:15 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

LUchtgekoeld voor mt/mb heeft 113 cc.


wat heeft dit voor toegevoegde waarde aan een oud topic?
 
Blukaap 31-5-2003 10:40 Print reply

Posts: 10008
Daarnaast klopt het ook niet, want het is 116cc...
 
Bastila is lief
thahondaman 31-5-2003 16:44 Print reply

Posts: 523
mooi slecht hoor voor een malossi cilindertje ik ben goede vriend van shalom en wij weten maar al te goed dat da veel te weinig is joh 18,8 pk is niks bahhh

koop een kreidler als je altijd de snelste wil zijn van veen kitje erop en dan heb je met roterende inlaat al makkie 16/18 pk en dan blaas je ziekelijke 16/19k toeren duss ik zou serieus maar wat aan cil doen wanr er moet minstens 25 uit kunnen komen als de nieuwste 125 crossers al 35/40 pk eruit kunnen knallen moet jou dat ook wel lukken met een goede stage tunings beurt

maar een ding heb je wel een punt als hij er maar 18,8 uitkotst dat hij niet hard slijt anders moet je weer zoveel zuigers gaan halen
en p.s ik rij 66/67 met orginele mb alles !!!! orgineel zelf knipperlichten erop

duss zou zerieus maar wat gaan doen aan da 110 blaat ding

mazzaal tha honda man
 
een echte man rijdt op een honda mb
Rudy 31-5-2003 17:00 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

mooi slecht hoor voor een malossi cilindertje ik ben goede vriend van shalom en wij weten maar al te goed dat da veel te weinig is joh 18,8 pk is niks bahhh

koop een kreidler als je altijd de snelste wil zijn van veen kitje erop en dan heb je met roterende inlaat al makkie 16/18 pk en dan blaas je ziekelijke 16/19k toeren duss ik zou serieus maar wat aan cil doen wanr er moet minstens 25 uit kunnen komen als de nieuwste 125 crossers al 35/40 pk eruit kunnen knallen moet jou dat ook wel lukken met een goede stage tunings beurt

maar een ding heb je wel een punt als hij er maar 18,8 uitkotst dat hij niet hard slijt anders moet je weer zoveel zuigers gaan halen
en p.s ik rij 66/67 met orginele mb alles !!!! orgineel zelf knipperlichten erop

duss zou zerieus maar wat gaan doen aan da 110 blaat ding

mazzaal tha honda man


crosser is wat anders als luchtgekoelde mb...

verder draaide de kreidlers van toen iets van 15-16k en echt niet meer (ontstekingen konden zowizo al niet meer aan..).

Maargoed dom blaten kan iedereen... laat zelf eens wat zien.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX OWNER

[...]

Rudi, bij die RS-125's enzo is meestal wel de zuigersnelheid een probleem hoor! Die dingen hebben een slag van 54,5 mm en bij die toerentallen ligt de zuigersnelheid erg hoog!
Bij 13.000 rpm is die 23,6 m/s!!! Dat is echt EXTREEM voor een 2-takt...



Erik: ik bedoelde er mee dat die mb daar inverhouding minder problemen mee heeft (aangezien hij een kortere slag heeft).
Wel eens gelezen dat honda met die nsr500 2 cilinder grote problemen hadden met de zuigersnelheid (2x 250cc). Hun zaten op 24m/s .

Dit bericht is ge-edit door rudy op 31-5-2003 17:08
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 31-5-2003 17:12 Print reply

Posts: 10008
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

mooi slecht...blaat ding



Kan iemand deze vriendelijke user even bannen, ik geloof niet dat er ook maar iets zinnigs is uitgekomen.
En hij irriteert mij iig mateloos.
 
Bastila is lief
Blorn 31-5-2003 17:34 Print reply

Posts: 13825
Harrie zo werkt dat niet en dat weet jij best.
 
Blukaap 31-5-2003 17:35 Print reply

Posts: 10008
Allicht, maar het moet toch ver komen voordat ik openlijk op het forum om een ban vraag, of er nu wel of niet iets mee gedaan wordt.


Daarnaast ben ik van mening dat al die blaatapen die nogal last hebben van grootheidswaanzin maar gewoon op mogen rotten.


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 31-5-2003 17:36
 
Bastila is lief
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 31-5-2003 18:33 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

mooi slecht hoor voor een malossi cilindertje ik ben goede vriend van shalom en wij weten maar al te goed dat da veel te weinig is joh 18,8 pk is niks bahhh

koop een kreidler als je altijd de snelste wil zijn van veen kitje erop en dan heb je met roterende inlaat al makkie 16/18 pk en dan blaas je ziekelijke 16/19k toeren duss ik zou serieus maar wat aan cil doen wanr er moet minstens 25 uit kunnen komen als de nieuwste 125 crossers al 35/40 pk eruit kunnen knallen moet jou dat ook wel lukken met een goede stage tunings beurt

maar een ding heb je wel een punt als hij er maar 18,8 uitkotst dat hij niet hard slijt anders moet je weer zoveel zuigers gaan halen
en p.s ik rij 66/67 met orginele mb alles !!!! orgineel zelf knipperlichten erop

duss zou zerieus maar wat gaan doen aan da 110 blaat ding

mazzaal tha honda man


zeg grapjas
je zei in een ander topic zelf dat je een groter voortandwiel en een powerfilter erbij had

en flikker nou es op met die kreidler onzin dat kan ook op www.kreidler.nl
ze zijn wel vet maar die xtreme racers daar zie ik jou tog niet op alleen zo?n std. ding wat dan 90 rijdt nou geweldig hoor applaus
 
nobody fuck with us!!
verwijderd 31-5-2003 18:42 Print reply
Posts: 4082
ja, oprotten met die gast. crosser met mb vergelijken, LOL
 
thahondaman 31-5-2003 19:35 Print reply

Posts: 523
ja honda's zijn gewoon in de cross eigelijk wel het beste

en dat ik zegt blaat ding bedoel ik mee dat ik gewoon had verwacht dat een 110 wel meer pk's zou hebben eerlijk gezegd ben ik teleur gesteld en ik geef geen critiek ofzo ik vindt gewoon jammer dat een 110 maar 18,8 pk heeft kan gewoon veel meer en een kreidler pak ik er alleen maar bij om een vergelijking e stellen dat het met een 110 veel beter kan ? of zijn jullie anders van mening ? laat maar horen p.s aan rudy

jonge is mooi jammer voor je maar ze bliezen toen al dik 19k en die officiele race die record heeft gezet liep da ook makkelijk en ze reden toen met binnerotor onstekingen (de zo genoemde hpi)

p.s ik ben geen kreidler wappie ik heb er wel een gehad en ze lopen ook lekker maar ik vind wegligging van een honda beter en een honda rammeld zo goed als niet (als nergens speling op zit )

en waarom mijn bannen vraag ik me af ik uit alleen mijn mening (democratisch land = nederland ) en als jullie anders van mening zijn vind ik da best
maar dat zou ik een slechte reden tot bannen noemen want jullie hebben allemaal een mening en als je voor de uitkomst van je mening en/of ervaring p de forum plaats en je wordt als gevolg gebanned. is tog lullig !!

maar ja ik hoor wel weer

mazzaal tha honda man
 
een echte man rijdt op een honda mb
Blorn 31-5-2003 19:39 Print reply

Posts: 13825
Geen groeten onder een post AUB, lees voor de gein eens de regels door
 
thahondaman 31-5-2003 19:41 Print reply

Posts: 523
was nog iets vergeten te zeggen ( ik moest iets laten zien ?? ) van mijn " grote verhalen volgens jullie " oke het is jammer dat mijn snelle mb morgen wordt verkocht anders had ik met jullie de strijd aangegaan om te kijken waartoe ik in staat ben me opvoeren ik heb hiero mb staan met eurokut en assowerken zuigertje cilinder heeft stage tunings beurt gehad k weet niet meer welke stage precies er konden nog 2 meer stages geloof ik toen . maar deze mb liep op overbuur man's ducati 118 km/h en dat voor een 65,8 cc cilindertje is dat mooi snel zewg niet dat niet zo is want dan weet ik ook niet hoe ik door moet dringen . maar ben nu bezig met orginele cilinder aan het ontwerpen alles snel maken. en als ik die klaar heb dan kunnen we wel een keer afspreken en dan mag je oordelen oke ??>

graag reaties hiero op
s.v.p

mazzaal tha honda man
 
een echte man rijdt op een honda mb
Blorn 31-5-2003 19:43 Print reply

Posts: 13825
En ook is er een EDIT knopje!
 

Dit topic is 10960 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved