Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 937 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9386 - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)
Pagina 6 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 16-5-2003 18:54 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jan van Elderen

Volgens mij zijn het niet de km, maar de toeren:100...
jij snapt het al helemaal niet

rudy, ik vond het ook 'vrij' vreemd voor een ongetunede cilinder op een lange-slag blok...
 
SHALOM 16-5-2003 19:16 Print reply

Posts: 135
Ik moet zeggen dat het idd een mooie grafiek is.
Normale cilinders van honda hebben vaak hoge piekjes, maar geen brede powerband hetgeen hier wel het geval is.

Ik maak zelf geen roterende inlaat. Dat ben ik nog wel vanplan, maar ben nu bezig om (op dezelfde manier) een membraan erop te zetten. Leek me leuker voor de verandering. De eerste cilinder liep al netjes 80. Best mooi vor een originele cilinder die eigenlijk maar 55 hoord te gaan
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
NSR RULEZZ 16-5-2003 19:28 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SHALOM

Ik moet zeggen dat het idd een mooie grafiek is.
Normale cilinders van honda hebben vaak hoge piekjes, maar geen brede powerband hetgeen hier wel het geval is.

Ik maak zelf geen roterende inlaat. Dat ben ik nog wel vanplan, maar ben nu bezig om (op dezelfde manier) een membraan erop te zetten. Leek me leuker voor de verandering. De eerste cilinder liep al netjes 80. Best mooi vor een originele cilinder die eigenlijk maar 55 hoord te gaan

wow origineel honda die 80 loopt
whahaha volgensmij kan dat niet eens :P
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Pingu 16-5-2003 19:45 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

wow origineel honda die 80 loopt
whahaha volgensmij kan dat niet eens :P

goh.. wat rijd er in de sbow mee? Ori honda blokjes.... En alles wat gezegd wordt, wordt weer herhaald, nl. dat 12k voor slag van 50,8 erg veel is, terwijl dat al 100000 keer is gezegd.. marjah
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Rudy 16-5-2003 20:05 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

goh.. wat rijd er in de sbow mee? Ori honda blokjes.... En alles wat gezegd wordt, wordt weer herhaald, nl. dat 12k voor slag van 50,8 erg veel is, terwijl dat al 100000 keer is gezegd.. marjah


opzich is het onzin...... een 125crosser oid draait ook 12-13k (racer helemaal). Zuigersnelheid is bij dat toerental nog niet echt een probleem...
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Neonlampje 16-5-2003 20:44 Print reply

Posts: 14825
hmjah klopt... maar is vaak wel lc he..
rens had een keer uitgerekent dat bij 125cc@14500 toeren je zuiger zou smelten, in ieder geval dat de temp op het smeltpunt van alu lag
 
Hans F 16-5-2003 21:18 Print reply
Posts: 4326
Op klaaswaal was een ac zip (koopmans, van Orhan dacht ik), met 16,7 pk. Ac is heus niet echt een belemmering (of iig niet zoveel als gedacht wordt).
 
Neonlampje 16-5-2003 21:26 Print reply

Posts: 14825
hmja ok.. je zit alleen met je compressie e.d die je niet omhoog kunt krikken.. verder is er imho weinig verschil
 
Hans F 16-5-2003 21:29 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hmja ok.. je zit alleen met je compressie e.d die je niet omhoog kunt krikken..


Hoezo dat? Om 16,7 pk (achterwiel) te halen op ik dacht rond de 13,500 toeren moet je toch al een redelijke MEP hebben.
 
Blukaap 16-5-2003 21:42 Print reply

Posts: 10006
Op lange duur is AC een belemmering, als het alleen bedoelt is om even zoveel mogelijk vermogen te leveren zou ik het nog wel aandurven om zonder koelfan te testen (ventilator op de cilinder en gas), zal ook wel schelen.
Moet je m alleen wel snel uitzetten .

BMEP van ~8@13500rpm btw, tenminste, voor 70cc .

Hans, verwijder je nu je reply ofzo ?
Ben ik zo dom (insert tonguitsteeksmiley) ?


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 16-5-2003 21:51
 
Bastila is lief
NSR RULEZZ 16-5-2003 22:15 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

goh.. wat rijd er in de sbow mee? Ori honda blokjes.... En alles wat gezegd wordt, wordt weer herhaald, nl. dat 12k voor slag van 50,8 erg veel is, terwijl dat al 100000 keer is gezegd.. marjah

ik had het niet over het blok maar over de cylinder.
met een originele cylinder?

hey trouwens 12k voor een slag van 50,8 is wel erg veel he












Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 16-5-2003 22:17
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Jan van Elderen 16-5-2003 22:34 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
jij snapt het al helemaal niet

rudy, ik vond het ook 'vrij' vreemd voor een ongetunede cilinder op een lange-slag blok...


Hahaha, NU zie ik et

Ik snapte et ook niet echt, maar d8 dat die gast dat had gezegd@50cc.nl (ben daar moderator )
 
*blurk*
Blorn 16-5-2003 22:48 Print reply

Posts: 13825
en ik hier :-P

jorrick: GT4 is ori honda.....
 
Neonlampje 16-5-2003 22:49 Print reply

Posts: 14825
GT4 is toch honda ori fucking snel?
 
NSR RULEZZ 16-5-2003 22:55 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

en ik hier :-P

jorrick: GT4 is ori honda.....


owja damn ik had origineel honda mt 50cc ac in mijn hoofd
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 10839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved