Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9386 - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 14-5-2003 19:33 Print reply
Posts: 4326
dit is wat er staat
Quote:
Ik heb een zieke mededeling.
Ik ben op de testbank geweest
Topsnelheid 131 km/h
Pk 18.8 bij 11943 omwenteling per minuut
Top toerental 12500 met mvt toerenteller


Hij draait dus maximaal 12500 toeren. Daar heeft hij niet het topvermogen. Hij heeft 18,8 pk bij 119,43 testbank km's/u en blijkbaar draait hij bij 131 testbank km's/h 125000 toeren
 
rsboy 14-5-2003 19:38 Print reply
Posts: 19
wel binnenrotor onsteking!! ik was er bij zaterdag

 
Blukaap 14-5-2003 19:44 Print reply

Posts: 10006
Als dat zo is heeft ie bij 9000rpm 18,8PK, dat is heel wat beter .
 
Bastila is lief
Pingu 14-5-2003 19:45 Print reply
Posts: 1842
is al gezegd, maar WAAR blijft die grafiek?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Zoetahmeerdah [Marcel] 14-5-2003 20:13 Print reply

Posts: 5996
moet nog fotosjopt worden
 
ik haat mensen
Neonlampje 14-5-2003 20:17 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

dit is wat er staat
[...]


Hij draait dus maximaal 12500 toeren. Daar heeft hij niet het topvermogen. Hij heeft 18,8 pk bij 119,43 testbank km's/u en blijkbaar draait hij bij 131 testbank km's/h 125000 toeren
kiek'ns aan, dat lijkt er meer op...
Beetje raar hoe hij het er neer zet dan..
 
SHALOM 15-5-2003 16:01 Print reply

Posts: 135
Kan me voorstellen dat jullie niet zo snel geloven dat er meer dan 18 pk's uit 50cc worden gehaald, maar geloof het toch maar.

kreidler racers van tot 1972 hebben een roterende inlaat en maken 16000-19,200 rpm.

de maximale topsnelheid van deze kreidler fabrieksracers en vVeen racers is ongeveer 200 km/u. best wel knap voor een 50cc
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 15-5-2003 16:02 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SHALOM

Kan me voorstellen dat jullie niet zo snel geloven dat er meer dan 18 pk's uit 50cc worden gehaald, maar geloof het toch maar.

kreidler racers van tot 1972 hebben een roterende inlaat en maken 16000-19,200 rpm.

de maximale topsnelheid van deze kreidler fabrieksracers en vVeen racers is ongeveer 200 km/u. best wel knap voor een 50cc


jah OK maar dat lijkt ook niet echt bepaald op deze setup he harrie
 
nobody fuck with us!!
SHALOM 15-5-2003 16:04 Print reply

Posts: 135
De snelste kreidler was in 1981. toen reed jan huberts een gemiddelde snelheid van 221,965 Km/u.

dit is na te lezen op www.kreidler.nl --> sport
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
NSR RULEZZ 15-5-2003 16:05 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SHALOM

Kan me voorstellen dat jullie niet zo snel geloven dat er meer dan 18 pk's uit 50cc worden gehaald, maar geloof het toch maar.

kreidler racers van tot 1972 hebben een roterende inlaat en maken 16000-19,200 rpm.

de maximale topsnelheid van deze kreidler fabrieksracers en vVeen racers is ongeveer 200 km/u. best wel knap voor een 50cc


blablabla

ja dat kennen wij allemaal al

EDIT: stom ding!

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 15-5-2003 16:06
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Saknet 15-5-2003 16:09 Print reply

Posts: 10355
mskien stom maar zoiets rijd 2x zosnel als jouw brommer

en de techniek is heerlijk simpel

Dit bericht is ge-edit door barteld op 15-5-2003 16:10
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Pingu 15-5-2003 16:39 Print reply
Posts: 1842
jaaaaaaa heerlijk simpele techniek uit de gp's, ik denk niet dat jij zelf in staat zou zijn een 50tje zo hard te laten lopen, ook al had je alle middelen ervoor. Marruh waar blijft die grafiek nou, dat geblaat over kreidlers van vroeger kent iedereen ondertussen wel, maar dat is totaal niet te vergelijken.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
huh 15-5-2003 16:48 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: huh
Neej en ik wil nie weer Kreidler verhalen en discussies al dat gezeik



Om mezelf maar eens te quoten ...reply stond in dit topic...

En om nog maar een ding te zeggen over die Kreidlers...dat waren races teams enzo, die hebben bakken met geld, ervaring, noem maar op...

En als ik het verhaal lees van die MB110 waar dit topic over gaat, is dat dus nie echt het geval he

Dit bericht is ge-edit door huh op 15-5-2003 16:48
 
SHALOM 16-5-2003 11:09 Print reply

Posts: 135
een roterend gedeelte (inlaat) is gemakkelijk zelf te maken uit 2 stukken aluminium en verenstaal.

Dit kost je niet veel. Het is ook te bestellen maar dan ben je een 200 euro kwijt.

De cilinder zelf is ook goed te maken. Ik zelf heb gelukkig een dremel, een 20000rpm makita en tandarts boortjes die tot 60000rpm gaan

De poorten zijn dan gemakkelijk te maken.
Zie: http://fullspeed.to/50cc-racing --> techniek --> 6v blok. Hier staat precies beschreven hoe je het allemaal zelf kunt doen met alleen een leuk freesbankje.

Het is dus meer een kwestie van doen. Het is niet moeilijk. Jah 20-30 jaar geleden misschien, maar allees is zelf te maken of te bestellen op internet



 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
Pingu 16-5-2003 12:08 Print reply
Posts: 1842
toch denk ik niet dat jij het zomaar 1-2-3 voor elkaar krijgt hoor
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 10835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved