Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9386 - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)
Pagina 13 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10833 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de schakelgek 25-2-2004 18:55 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: *Richard* & *His Aprilia RS*

Oke je zult wel gelijk hebben blukaap, maar zeg nou zelf uit een 110 moet toch nog meer te halen zijn (ongetuned)



ok bedenk jij je eens: je vergelijkt die 110 met een rs125, die rs125 heeft een blok wat bij de cilinder hoort en erop gebouwt is

die honda is een 80 blok, wat gemaakt is voor 80cc en waar een grotere inhoud cilinder opzit

en je vergelijkt oud met nieuw dus denk even na voordat je iets zegt

als je btw ook eens goed bf blijft volgen zie je af en toe topics langskomen van bijv testbankuitlagen van 15pk uit een 93cc of zo, dat zijn "normale" waarden voor die getunede cilinders
 
Limburger
foxbuster666 25-2-2004 18:57 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

heeft zo'n lief cilindertje vlinders in zn buik?

wat voor bank is het getest?

(en is 12k niet wat veel voor lang-slag-blok?)

edit: ori mbx cil valt meer uit te halen dan de malossi..

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 13-5-2003 21:27

Bank van Tovami
Is geijkt trouwens
Draait iets meer als 12000
Maar malossi kan stnd untuned 13000 draaien.
Wel dan met goede setup

Ik denk dat je ori mbx cilinder beter kunt houden voor wat het is.
De malossi is veel bruter getimed.
Eurocilindro is ook wel goed voor mbx
Maar voor MB/MT is 110 Malossi het snelst!
AC is 118cc LC 93cc nogmaals...
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
foxbuster666 25-2-2004 18:59 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


ok bedenk jij je eens: je vergelijkt die 110 met een rs125, die rs125 heeft een blok wat bij de cilinder hoort en erop gebouwt is

die honda is een 80 blok, wat gemaakt is voor 80cc en waar een grotere inhoud cilinder opzit

en je vergelijkt oud met nieuw dus denk even na voordat je iets zegt

als je btw ook eens goed bf blijft volgen zie je af en toe topics langskomen van bijv testbankuitlagen van 15pk uit een 93cc of zo, dat zijn "normale" waarden voor die getunede cilinders

Idd
In lelystad was iemand met 110 malossi op MB en die had 17,6 PK.
Die stond al tussen het lijstje van de hoogste scores.
Dus dan vind ik dat het wel redelijk nette score is.
Verschil was...
Hij had 28mm met stnd ontsteking
Ik had 24mm vlak met HPI
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Blukaap 25-2-2004 19:00 Print reply

Posts: 10006
Die dropkever met z'n 'stage 20' tuned 125 eurocilindro stond er toch ?
Met 12PK oid .
 
Bastila is lief
foxbuster666 25-2-2004 19:01 Print reply

Posts: 670
Kweet niet
Kwas zelf niet @ lelystad aanwezig.
Kheb wel alle foto's ervan.
Ook van de lijst met hoogste scores.
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
NSR RULEZZ 25-2-2004 19:15 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Die dropkever met z'n 'stage 20' tuned 125 eurocilindro stond er toch ?
Met 12PK oid .

lol
12mm carb?

 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
foxbuster666 25-2-2004 19:17 Print reply

Posts: 670
Nee 9mm bing stand
Met ijzeren 1 klepper
Sigaar van een snorscooter
En een zak over de carb als filter
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Pingu 26-2-2004 9:47 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Bank van Tovami
Is geijkt trouwens
Draait iets meer als 12000
Maar malossi kan stnd untuned 13000 draaien.
Wel dan met goede setup

Ik denk dat je ori mbx cilinder beter kunt houden voor wat het is.
De malossi is veel bruter getimed.
Eurocilindro is ook wel goed voor mbx
Maar voor MB/MT is 110 Malossi het snelst!
AC is 118cc LC 93cc nogmaals...

Malossi is idd bruter getimed... maar die kun je makkelijk veranderen. Verder, laten voor wat het is, er zit toevallig wel een spijl in de uitlaatpoort... ennu, 93lc, reed ik eruit met mijn getunede 80.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
arie-de-arier 26-2-2004 15:21 Print reply

Posts: 10000
die filter was echt een vet idee, het zag er iig heel vet uit, maar ik heb er verder nooit meer wat van gehoord, hij zei toen ook dat het was om het gat tussen het frame op te vullen
 
Allah is beter
Erik_N 26-2-2004 16:55 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]


Balansas gaat er niet uit.
Trilt te erg lagers slijten harder.
Oliepompje is er allang uit.
En ik heb al een geharde as.
Ik zette het er maar bij...


Balansas kan eruit, gewoon krukas laten uitbalanceren, trilt niet veel meer.

Geharde as, wat versta jij daaronder? Aangezien een normale brommerwinkel jouw een as met een treksterkte van 8.8 wsl als "zware as" verkoopt..
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
ThijsCo 26-2-2004 17:18 Print reply
Posts: 8
Met zo'n "zware as" rijdt je idd een paar km en dan is die krom, zonder gein.

Die verkochten ze mij ook ooit als "geschikte as" voor mt8, grapjassen...
 
Ja Weh nou 26-2-2004 17:42 Print reply

Posts: 2242
ja mij ook voor mijn 125, is idd niet grappig, ze denken zeker dat ik hun sponser ben.
 
HTS Autotechniek
foxbuster666 26-2-2004 18:09 Print reply

Posts: 670
Nee kheb bij metaalbewerkbedrijf as laten draaien.
Is zo hard dat je daar uur over doet.
Hij is niet krom te krijgen.
Zit al paar maanden in, is nog kaarsrecht.
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
brommercrazy 26-2-2004 18:11 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Nee kheb bij metaalbewerkbedrijf as laten draaien.
Is zo hard dat je daar uur over doet.
Hij is niet krom te krijgen.
Zit al paar maanden in, is nog kaarsrecht.


Wat heeft dat ongeveer gekost?

 
*Richard* & *His Aprilia ... 26-2-2004 18:16 Print reply
Posts: 267
Mensen ik zat fout , heb naderhand andere topics gelezen en daaruit blijkt het wel een goede prestatie is om, uit een INDERDAAD een 80 blok (waar110cc) op zit..en ongetuned,, dat het een HELE goede prestatie is !! + dat die cilinder nog ongetuned is

blukaap en de rest FORGIVE ME !!!!

zal de topics beter lezen voortaan
 

Dit topic is 10833 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved