Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 919 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9386 - 18,8PK uit mlossi (niet van mij)
Pagina 11 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 25-2-2004 12:26 Print reply

Posts: 8678
Sinds ik me foxie heb begin ik ook anders te denken:

Zo erg is vario nog niet...voor een paar kilometer

Daarna begint het aardig te vervelen.
 
Pingu 25-2-2004 12:29 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

t gaat niet om de kappen er om heen voor de snelheid maar wat voor motor er in zit, en natuurlijk is een 50cc aerox (meestal) sneller dna een 50cc mt omdat het gewoon een nieuwer blok is en de techniek gaat ook door. MAar neem je een rs en een aerox dan zul je zien dat schakels best mee kunne kome maar dat ligt niet aan de bouw van een schakel maar het blok wat er onderligt

lul niet over nieuwe blokken, ze hebben enkel betere cilinders. Verder is de aandrijving gewoon beter als het om acceleratie gaat.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Bullet 25-2-2004 12:31 Print reply

Posts: 12150
idd, nieuwe blokken hebben gewoon een veel betere cil/uitlaat aabod
 
**My BungHole Will Speak Now**
foxbuster666 25-2-2004 13:12 Print reply

Posts: 670
Als de server online is zalk het zeggen.
Daar staan al mijn filmpjes op.
www.hondaracing.web1000.com

 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Blukaap 25-2-2004 16:45 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Ja daarom
...verhaal



Jah, idd, daarom verliest een scooter iets van 20-25% tussen krukas en achterwiel en een geval met versnellingen en ketting 10-15%

Toppie joh .


Dan zal ik ook maar niet beginnen over dat WC-filter wat je een keer gepost had op 50cc.nl

Heb persoonlijk m'n twijfels bij je kunsten door dat soort dingen, maar goed.


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 25-2-2004 16:46
 
Bastila is lief
Erik_N 25-2-2004 17:01 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Ja daarom
Er zit dus echt wel groot verschil in.
Denk toch weerstand

Als je ziet wat er in scoot blokje zit..:
Inlaat op carter
Krukas met vario.
Dan koppeling met kleine vertanding en op het achterwiel!

Bij honda krukas grote koppeling met daaraanvast
balansas, toerentellerasje.

Balansas en toerenteller kenne eruit..

Kickstartertandwiel 2x draaien ook nog eens rond
Oliepompje als het er nog op zit.
Haal je er ook uit

Dan een logge bak en dan pas overbrenging.
En laten we niet vergeten kromme achterassen bij mb!
Koop dan een fatsoenlijke as, en zorg voor fatsoenlijke bussen, denk niet dat jij hem dan krom krijgt



 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
*Richard* & *His Aprilia ... 25-2-2004 17:02 Print reply
Posts: 267
Ik vind dat nog wel meevallen 18.8 PK


Met die setup (Hij rijdt gortig: 80 blok, 6-bak,110cc malossi,110 homoet racing special,24mm mikuni vlakschuif,26mm malossi spruitstuk,malossi powerbox/6-kleps,vertanding 15/38 Meeting Oude Tonge testbank)

met een 110 CC mallosi is het vrij logisch dat die 18.9 pk heeft, de standaard uit de fabriek gerolde 125 cc (das 15 CC meer) en die heeft 29.8 PK. en die is standaard
 
RS_70_power 25-2-2004 17:09 Print reply

Posts: 1990
ik vindt het persoonlijk een beetje weinig uit een 110cc mallossi , deze zomer op lelystad had een RS50 met AM5 en een 70cc , 21pk
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Blukaap 25-2-2004 17:12 Print reply

Posts: 10006
Weinig ?
sosow, jullie hebben ook geen enkel idee waar jullie het over hebben volgens mij ?
18,8PK@9000rpm uit een luchtgekoeld blok met 110cc en voornamenlijk zo verkrijgbaar fabrieksspul vind ik behoorlijk netjes, kan vast wel beter, maar toch.
 
Bastila is lief
Martijn 25-2-2004 17:15 Print reply
Posts: 10000
zo crap...anders heb ik ff dat hele topic opnieuw gelezen...:S

er moet iets komen dat je kunt zien dat een topic ouder is dan x-tijd

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Erik_N 25-2-2004 17:17 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: *Richard* & *His Aprilia RS*

Ik vind dat nog wel meevallen 18.8 PK


Met die setup (Hij rijdt gortig: 80 blok, 6-bak,110cc malossi,110 homoet racing special,24mm mikuni vlakschuif,26mm malossi spruitstuk,malossi powerbox/6-kleps,vertanding 15/38 Meeting Oude Tonge testbank)

met een 110 CC mallosi is het vrij logisch dat die 18.9 pk heeft, de standaard uit de fabriek gerolde 125 cc (das 15 CC meer) en die heeft 29.8 PK. en die is standaard


Welke std uit de fabriek gerolde 125?

Die van een RM zum beispiel zal zo een 38 paardkrachtjes hebben. En een ander weer minder
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Hans F 25-2-2004 17:24 Print reply
Posts: 4326
getunede moderne crosser (125cc) zit eerder rond de 32 achterwiel pk's....

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

mwah 18.8 pk is op zich wel leuk, aleen je haalt het nog steeds niet bij een scooter (niet dat ik een scooter fan ben ofzo)
70cc zip haalt beetje getuned al 25 pk


tot nu toe, nog nooit

verder hebben veel crossers ook membraan op de cilinder, is niks mis mee

en een v-snaar geeft veel meer weerstand dan een ketting overbrenging.

wat een geblaat weer

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 25-2-2004 17:30
 
Neonlampje 25-2-2004 17:42 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: *Richard* & *His Aprilia RS*

Ik vind dat nog wel meevallen 18.8 PK


Met die setup (Hij rijdt gortig: 80 blok, 6-bak,110cc malossi,110 homoet racing special,24mm mikuni vlakschuif,26mm malossi spruitstuk,malossi powerbox/6-kleps,vertanding 15/38 Meeting Oude Tonge testbank)

met een 110 CC mallosi is het vrij logisch dat die 18.9 pk heeft, de standaard uit de fabriek gerolde 125 cc (das 15 CC meer) en die heeft 29.8 PK. en die is standaard
ga ff ergens anders een topic verzieken.. want dit slaat echt compleet nergens op!!

scooters blijven momenteel tegen de 23 steken volgensmij, weet zo niet psies uit mn hoofd.. vind ik best knap met 70cc, en die verliezen op de kruk!
 
Hans F 25-2-2004 17:48 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli
deze zomer op lelystad had een RS50 met AM5 en een 70cc , 21pk


van wie was die dan? Nog nooit van gehoord nl.....
 
Bullet 25-2-2004 17:51 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

ik vindt het persoonlijk een beetje weinig uit een 110cc mallossi , deze zomer op lelystad had een RS50 met AM5 en een 70cc , 21pk


wtf heb jij het over?

welke rs?

(ik heb nix gezien/gehoord)
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 10834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved