Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Rs cilinder!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1224 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9383 - Rs cilinder!
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3298 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nasic 14-5-2003 13:19 Print reply
Posts: 890
Bidalot is tot nu toe nog schaars in nederland.

Ik zou voor hebo ng (manston rep) kiezen, aangezien deze na een goede tunebeurt toch wel eeeerrug snel is dankzij o.a. de vlinderpoort. daarbij issie std al heel goed afgwerkt (uit betrouwbare bron )
wand is wat minder, maar slijt natuurlijk niet als een gek

heb je kleiner budget, koop dan gilardoni. erg snel, nette kit, en niet duur.
wand is gilnisyl (gilardoni nicasyl) en dus knikker hard


wil je wat meer koppel, neem dan de polini w-poort. timingen zijn gelijk aan gilardoni, alleen de w poort maakt hem wat sneller.
wand is gilnisyl (gilardoni nicasyl) en dus knikker hard

mallossi is al vrij oud voor rs....... keb er meerdere mensen over gehoord, hij schijnt net wat sneller te zijn dan gilardoni.

MK pro race zou ik niet doen, behalve als je de pro race uitlaat erbij haalt. ding schijnt nl. nogal raar getimed te zijn.
 
Ducati 900SS
S.B. Driver 14-5-2003 13:23 Print reply
Posts: 254
ik zou voor een 70 malossi gaan , en een yasuni pijp ... met een 24mm .. loopt dit wel aardig hard hoor
 
Hans F 14-5-2003 13:39 Print reply
Posts: 4326
NG is standaard heel sloom (iig op derbi) Zal dus best veel in gefreest moeten worden.

Derbi blok met ng, 21mm, bidalot voor gil. zulu had op Klaaswaal 9,2 pk...
 
Steve_ZHC 14-5-2003 15:17 Print reply

Posts: 2716
Sow, KRD kitjes en MK wordt hier genoemd...
Deze jongen wil voor max. 250 euro klaar zijn dacht ik toch te lezen???

Waar haal je in de vredesnaam een KRD kit voor maar 250 eypo vandaan
 
riejuracer 14-5-2003 16:28 Print reply
Posts: 353
Quote:
Die Gilardoni is wel degelijk snel, en goed ook
Doet het, icm Gianelli, 24 vlak en HPI heel erg goed!!!


wat is niet snel met een 24vlak en binnerotor.

 
pro race vlamt.
rs oxbow 14-5-2003 16:53 Print reply
Posts: 620
gilardoni 74 , yasuni pijp, metrakit uitlaat voor 50cc is ook doenbaar

ninja twinner is de slechtste uitlaat eruit maar wel coole look

en dan 24mm vlakschuif gaat,

mja je kan ook de DR80cc kopen die kost maar 95? en dan de metrakit pijp van 157? dan heb je goedkoop ook een bom van een brommer
 
Nasic 14-5-2003 16:56 Print reply
Posts: 890
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

NG is standaard heel sloom (iig op derbi) Zal dus best veel in gefreest moeten worden.

Derbi blok met ng, 21mm, bidalot voor gil. zulu had op Klaaswaal 9,2 pk...


klopt, maar het is een eerrug tune potetiele cilinder. std wel wat traag door zijn kleine uitlaatpoort.
 
Ducati 900SS
goot 14-5-2003 17:21 Print reply
Posts: 78
uitlaatpoort is inderdaad klein oppervlak is minder als die van een gilardoni en zeer laag in vergelijking met de spoelers.
dr zit zeker tuningspotentieel in deze cilinder.
hij draaide bij mij 13k in ze 6 belast in combo met een dpr uitlaat en een 21mm DO.
het kan dat de koppelings slipte ben daar nog niet aan toe gekomen omdat ik 2 maanden terug ongelukje heb gehad.

 
i may be slow but i`m ahead of you
Steve_ZHC 14-5-2003 17:29 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: goot

[...]
het kan dat de koppelings slipte ben daar nog niet aan toe gekomen omdat ik 2 maanden terug ongelukje heb gehad.



Dan moet je eerder naar de WC gaan
 
DiaL-OuT 14-5-2003 18:39 Print reply
Posts: 419
Ik ga na de zomer ws. om een KRD 80.
Kwee niet of het wat is, maar lijkt me wel leuk.
Allleen is geloof ik al 230 euro ofzo, dus zit er voor jou niet in.

Ik zou die DR80 namen, als die echt zo goedkoop[ is als iemand voormij al zei
 
Gilera GSM | Gilardoni 74cc | Metrakit | Dell' Ortho 19mm | Top Racing Krukas
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-5-2003 18:43 Print reply

Posts: 7007
gilardoni lijkt me dan slimmer want dat slijt dus niet zo hard e.d.
goede prijs/kwaliteit verhouding!
 
nobody fuck with us!!
spaanplaat 14-5-2003 19:13 Print reply
Posts: 691
ik zou de hebo manston replica en een dpr uitlaat kopen ... en dan een 24 vlakschuif... maar dit heeft alleen zin als je je carters dan ook laat tunen en de carterdruk verhoogt... ook zal je dan wat andere dingen moeten veranderen zoals, krukas, lagers, koppeling enzo.
 
goot 14-5-2003 19:35 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

[...]


Dan moet je eerder naar de WC gaan


lach maar hoor ik had m net ingereden wou m net gaan afstellen en toen ben ik door een auto afgesneden en heb ik me enkel gebroken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

ik zou de hebo manston replica en een dpr uitlaat kopen ... en dan een 24 vlakschuif... maar dit heeft alleen zin als je je carters dan ook laat tunen en de carterdruk verhoogt... ook zal je dan wat andere dingen moeten veranderen zoals, krukas, lagers, koppeling enzo.


ik rij zelf met de hebo en sommige dingen die jij zegt zijn onnodig.
carters tunen is niet vereist race krukas hoeft niet ori kan t hebben.
koppeling moet je wel aanpassen dus sterkere veren of 5 plaats laten maken.
Daar komt bij dat een 24 vlak echt niet vereist is een 21mm do is goed zat.
pas als je de cilinder gaat tunen zal je aan nieuwe krukas moeten denken en dan kan je net zo goed je carter meteen laten doen.
Over de dpr uitlaat wrom dpr een yasuni of gianelli is ook goed genoeg hoor
 
i may be slow but i`m ahead of you
spaanplaat 14-5-2003 19:40 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: goot
ik rij zelf met de hebo en sommige dingen die jij zegt zijn onnodig.
carters tunen is niet vereist race krukas hoeft niet ori kan t hebben.
koppeling moet je wel aanpassen dus sterkere veren of 5 plaats laten maken.
Daar komt bij dat een 24 vlak echt niet vereist is een 21mm do is goed zat.
pas als je de cilinder gaat tunen zal je aan nieuwe krukas moeten denken en dan kan je net zo goed je carter meteen laten doen.
Over de dpr uitlaat wrom dpr een yasuni of gianelli is ook goed genoeg hoor


hij wil zelf een 24 vlakschuif erop hebben ... maar je carters tunen is echt wel nodig... als je kijkt wat voor schieliemienie poortjes er op de carters zitten en wat voor mega kraters er in de hebo zitten ... als je dit niet doet dek je 40% van de poorten op de cilinder... das toch zonde ??

En wrm dpr ?? nou ... dpr is echt wel beter dan een yasuni en helemaal dan een gianelli en qua prijs maakt het niet echt uit dus wrm nie ?
 
ties 14-5-2003 19:48 Print reply
Posts: 1333
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nasic

Bidalot is tot nu toe nog schaars in nederland.

Ik zou voor hebo ng (manston rep) kiezen, aangezien deze na een goede tunebeurt toch wel eeeerrug snel is dankzij o.a. de vlinderpoort. daarbij issie std al heel goed afgwerkt (uit betrouwbare bron )
wand is wat minder, maar slijt natuurlijk niet als een gek

heb je kleiner budget, koop dan gilardoni. erg snel, nette kit, en niet duur.
wand is gilnisyl (gilardoni nicasyl) en dus knikker hard


wil je wat meer koppel, neem dan de polini w-poort. timingen zijn gelijk aan gilardoni, alleen de w poort maakt hem wat sneller.
wand is gilnisyl (gilardoni nicasyl) en dus knikker hard

mallossi is al vrij oud voor rs....... keb er meerdere mensen over gehoord, hij schijnt net wat sneller te zijn dan gilardoni.

MK pro race zou ik niet doen, behalve als je de pro race uitlaat erbij haalt. ding schijnt nl. nogal raar getimed te zijn.

gilnysyl is gewoon nicaseal niks speciaals aan hoor, zou m`n malossi ook gilardonni nicaseal moeten hebben.
 

Dit topic is 3298 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved