jeroen |
13-5-2003 19:49 |
Posts: 15066 |
Nou, heb een keer gevraagd wat het tunen van mn Senda cilinder ongeveer zou gaan kosten.
Hi had het erove dat ik dan beter een nieuwe kon kopen, dat zou goedkoper zijn.
En aangezien die al zo'n 200 euro zijn voor een redelijke kwaliteit waar hij het over had.
edit: was met berekenen enzo erbij.
Dit bericht is ge-edit door jeroen-MTX op 13-5-2003 19:49
|
|
|
|
Mr Pain |
13-5-2003 19:52 |
Posts: 4966 |
ik heb het over mijn uitlaat niet over mijn cillinder
|
|
|
|
ardan |
13-5-2003 19:57 |
Posts: 595 |
lex,welk prog heb je hem doorgestuurd?
bimotion?
als het een ander is,wil je hem dan ff iploaden ergens en link neerplanten,prog meer is altijd welkom
|
|
have a blast,go fast |
|
MB50TUNED |
13-5-2003 20:36 |
Posts: 1054 |
Als het dan toch geld gaat kosten ga dan voor VRM. Ik denk dat VRM een van de beste pijpen kan maken voor honda's. Ze berekenen ook aan de hand van jouw setup, weet alleen niet wat het kost, maar dan heb je ook wat.
http://www.racemaskinteknik.home.se/
VRM raced met 70 cc honda's in zweden, dus genoeg kennis aanwezig.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
lex |
13-5-2003 20:46 |
Posts: 56 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ardan
lex,welk prog heb je hem doorgestuurd?
bimotion?
als het een ander is,wil je hem dan ff iploaden ergens en link neerplanten,prog meer is altijd welkom
niet bimotion d8 ik, .......
Dit bericht is ge-edit door lex op 13-5-2003 20:57
Dit bericht is ge-edit door lex op 14-5-2003 16:39
|
|
|
|
ardan |
13-5-2003 20:54 |
Posts: 595 |
als get de eerste en tweede versie zijn van exhaustcalc.dan moet je voor mij de moeite niet doen,want die heb ik al.
Dit bericht is ge-edit door ardan op 13-5-2003 20:54
|
|
have a blast,go fast |
|
lex |
13-5-2003 20:59 |
Posts: 56 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ardan
als get de eerste en tweede versie zijn van exhaustcalc.dan moet je voor mij de moeite niet doen,want die heb ik al.
Dit bericht is ge-edit door ardan op 13-5-2003 20:54
dat zeg je nu pas
|
|
|
|
Neonlampje |
13-5-2003 21:04 |
Posts: 14825 |
zoek iemand die het voor je kan/wil lassen, dat is hoofdzaak.. ik wil je wel beetje op weg helpen met bimotion...
|
|
|
|
Blorn |
13-5-2003 21:19 |
Posts: 13825 |
opmaat pijp (laten) maken voor een ongetunede malossi vindk beetje nutteloos maja..
die link die bart gaf is wel interessant
|
|
|
|
Mr Pain |
13-5-2003 23:56 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
opmaat pijp (laten) maken voor een ongetunede malossi vindk beetje nutteloos maja..
die link die bart gaf is wel interessant
waarom is dat nutteloos, ik voel nu gewoon dat ie nog inhoud, en ik denk dat ie dat met een andere standaart pijp dat ook blijft doen hierbij bedoel ik homoet techno etc etc, dus ik wil nu direct een goeie pijp
en wat is eigenlijk wel een goede carb ik heb aan een 28mm zitten te denk???
|
|
|
|
Blorn |
14-5-2003 0:08 |
Posts: 13825 |
malossi is geen super cilinder hoor...
24mm is zat, en tecno voldoet ook wel.. jij wilt teveel..
leer bimotion eens kennen en ga zelf aan het rekenen... kun je zelf zien wat je (ws.) nodig hebt..
|
|
|
|
Mr Pain |
14-5-2003 0:17 |
Posts: 4966 |
doe mij dat programa dan eens! en die ook werkt
en waarom is malossi niet super dan, maar wat vind jij beter?
|
|
|
|
Blorn |
14-5-2003 0:25 |
Posts: 13825 |
van de standaard cilinders is de malossi wel het snelst..
ik rijd zelf ook met een aangepaste malossi maja..
misschien kun je beter geld (en tijd) in je kop, afstelling en ontsteking steken (is nog genoeg te halen denk ik )
|
|
|
|
Mr Pain |
14-5-2003 0:38 |
Posts: 4966 |
wat moet ik dan aan de kop doen, met O ringen beginnen?
en ontsteking blijft zo!
en wat moet ik dan aan de afstelling doen dan? (als die al goed is)
|
|
|
|
Blorn |
14-5-2003 0:52 |
Posts: 13825 |
kop vlakken en o-ring invrezen
goeie squishband erin en mooie verbrandingskamer
zet er een 24mm op en ga m GOED afstellen, dus probeer ook eens met ontsteking vervroegen ed.
wat voor cdi heb je nu?
|
|
|
|