Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opmaat uitlaat??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 866 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9377 - opmaat uitlaat??
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3950 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 13-5-2003 19:49 Print reply

Posts: 15066
Nou, heb een keer gevraagd wat het tunen van mn Senda cilinder ongeveer zou gaan kosten.

Hi had het erove dat ik dan beter een nieuwe kon kopen, dat zou goedkoper zijn.
En aangezien die al zo'n 200 euro zijn voor een redelijke kwaliteit waar hij het over had.



edit: was met berekenen enzo erbij.

Dit bericht is ge-edit door jeroen-MTX op 13-5-2003 19:49
 
Mr Pain 13-5-2003 19:52 Print reply
Posts: 4966
ik heb het over mijn uitlaat niet over mijn cillinder
 
ardan 13-5-2003 19:57 Print reply
Posts: 595
lex,welk prog heb je hem doorgestuurd?

bimotion?

als het een ander is,wil je hem dan ff iploaden ergens en link neerplanten,prog meer is altijd welkom
 
have a blast,go fast
MB50TUNED 13-5-2003 20:36 Print reply
Posts: 1054
Als het dan toch geld gaat kosten ga dan voor VRM. Ik denk dat VRM een van de beste pijpen kan maken voor honda's. Ze berekenen ook aan de hand van jouw setup, weet alleen niet wat het kost, maar dan heb je ook wat.
http://www.racemaskinteknik.home.se/

VRM raced met 70 cc honda's in zweden, dus genoeg kennis aanwezig.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
lex 13-5-2003 20:46 Print reply
Posts: 56
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ardan

lex,welk prog heb je hem doorgestuurd?

bimotion?

als het een ander is,wil je hem dan ff iploaden ergens en link neerplanten,prog meer is altijd welkom


niet bimotion d8 ik, .......

Dit bericht is ge-edit door lex op 13-5-2003 20:57

Dit bericht is ge-edit door lex op 14-5-2003 16:39
 
ardan 13-5-2003 20:54 Print reply
Posts: 595
als get de eerste en tweede versie zijn van exhaustcalc.dan moet je voor mij de moeite niet doen,want die heb ik al.



Dit bericht is ge-edit door ardan op 13-5-2003 20:54
 
have a blast,go fast
lex 13-5-2003 20:59 Print reply
Posts: 56
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ardan

als get de eerste en tweede versie zijn van exhaustcalc.dan moet je voor mij de moeite niet doen,want die heb ik al.



Dit bericht is ge-edit door ardan op 13-5-2003 20:54


dat zeg je nu pas
 
Neonlampje 13-5-2003 21:04 Print reply

Posts: 14825
zoek iemand die het voor je kan/wil lassen, dat is hoofdzaak.. ik wil je wel beetje op weg helpen met bimotion...
 
Blorn 13-5-2003 21:19 Print reply

Posts: 13825
opmaat pijp (laten) maken voor een ongetunede malossi vindk beetje nutteloos maja..

die link die bart gaf is wel interessant
 
Mr Pain 13-5-2003 23:56 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

opmaat pijp (laten) maken voor een ongetunede malossi vindk beetje nutteloos maja..

die link die bart gaf is wel interessant


waarom is dat nutteloos, ik voel nu gewoon dat ie nog inhoud, en ik denk dat ie dat met een andere standaart pijp dat ook blijft doen hierbij bedoel ik homoet techno etc etc, dus ik wil nu direct een goeie pijp

en wat is eigenlijk wel een goede carb ik heb aan een 28mm zitten te denk???
 
Blorn 14-5-2003 0:08 Print reply

Posts: 13825
malossi is geen super cilinder hoor...

24mm is zat, en tecno voldoet ook wel.. jij wilt teveel..

leer bimotion eens kennen en ga zelf aan het rekenen... kun je zelf zien wat je (ws.) nodig hebt..
 
Mr Pain 14-5-2003 0:17 Print reply
Posts: 4966
doe mij dat programa dan eens! en die ook werkt

en waarom is malossi niet super dan, maar wat vind jij beter?
 
Blorn 14-5-2003 0:25 Print reply

Posts: 13825
van de standaard cilinders is de malossi wel het snelst..

ik rijd zelf ook met een aangepaste malossi maja..

misschien kun je beter geld (en tijd) in je kop, afstelling en ontsteking steken (is nog genoeg te halen denk ik)
 
Mr Pain 14-5-2003 0:38 Print reply
Posts: 4966
wat moet ik dan aan de kop doen, met O ringen beginnen?

en ontsteking blijft zo!

en wat moet ik dan aan de afstelling doen dan? (als die al goed is)


 
Blorn 14-5-2003 0:52 Print reply

Posts: 13825
kop vlakken en o-ring invrezen
goeie squishband erin en mooie verbrandingskamer

zet er een 24mm op en ga m GOED afstellen, dus probeer ook eens met ontsteking vervroegen ed.

wat voor cdi heb je nu?
 

Dit topic is 3950 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved