Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welke tandwielverhouding nemen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 785 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #9376 - welke tandwielverhouding nemen?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 13-5-2003 21:58 Print reply

Posts: 13825
klopt... bij nieuwe malossi cilinders zit ook zo'n setje.

maar ik zie het nut niet echt (al helemaal neit als je een o-ring hebt)
 
PlaceR 13-5-2003 22:09 Print reply
Posts: 1588
ff mijn bevindingen over ded kaio

zoals gezegd:
3voetpakkingen poortten gaan dan volledig open
vermogensband met proma tussen 7k rpm en 11k rpm
uitloop (vrij vlot mar minder vermogen als powerband) naar 12k soms 12,5 k maar toerenteller afweiking zo te merken

46cm doorsnee
giga uitlaatpoort (gianellie 50uitlaat verneukt hele kracht van cill proma 80 doet het beter)

setup trouwens:
70cc kaio
20mm mikinu 160 sputter (te groot maar goed voor inrijde)
powerfilter
proma 80cc
twv 16-45 nog
 
Blorn 13-5-2003 22:14 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PlaceR

46cm doorsnee
giga uitlaatpoort
mag wel met zo'n boring
 
wipe-out 13-5-2003 22:24 Print reply

Posts: 7672
eindelijk een cilinder waarbij je tenminste goed bij alle poorten kunt komen met een dremel van binnen uit de cilinder
 
Hier_ben_ik nomod 14-5-2003 8:02 Print reply

Posts: 74
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
mag wel met zo'n boring


55mm
 
driver 14-5-2003 9:36 Print reply
Posts: 731
ik heb 16-36 op mn nsr(met 80 blokje 98 athena 26 mikuni homoet)
 
livin' the fast way
rebuild nsr 14-5-2003 10:04 Print reply
Posts: 494
17-43 is precies de midden weg tussen hard trekken en hoge top
 
nothing beats a cubic inch
rebuild nsr 14-5-2003 10:08 Print reply
Posts: 494
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr tigerrrrrr!!

17-43 is precies de midden weg tussen hard trekken en hoge top


maar 70 euro voor die cilinder, ik heb voor me malossi 168 euro moeten neertellen, maar nsr junk heb er nu een hoop plezier van
 
nothing beats a cubic inch

Dit topic is 966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved