Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mb nieuwe zuiger NU kut kwa rijgedrag!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #9335 - Mb nieuwe zuiger NU kut kwa rijgedr...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DeAmOnChiLd 11-5-2003 18:09 Print topicpost
Posts: 875
ok heb dus me nieuwe zuiger binnen gehad en in me polini gezet.

nu alles er weer opgezet en toen proberen aan te schoppen.
toen werd et lastig hij ging bijna niet aan en als ie dan al aan ging dan deed ie als ik gas gaf bwoaaaappppp en rijden doet ie ook prakties niet behalve als ik me gas HEEEEEL rustig opentrek en dan heel erg slip met me koppeling.

wat kan dit zijn??

mijn opties waren dus 1 moet je na een nieuwe zuiger gewoon opnieuw afstellen?
2 kan het zijn dat hij toch last heeft van me voetpakking die bij me draadendje een klein beetje is gescheur NAAR de buitenkant toe.
of 3 heb ik gewoon iets goed fout gedaan ( me zuiger zit wel goedom )

graag advies!!
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]

Mr Pain 11-5-2003 19:56 Print reply
Posts: 4966
1 zou kunnen maar 2 zou ook kunnen, maar zit er wel een polini zuiger in?
 
S.B. Driver 11-5-2003 19:58 Print reply
Posts: 254
sjah er stond geen polini op , maare wel op de verpakking enzo toch mike??

weet je zeker dat je je pakkingen er goed hebt omgezet , en dat alles vast zit en afsluit?
 
mtx-sh 11-5-2003 20:00 Print reply
Posts: 180
die polini zuigers zien er zeer (vaag) uit. Dus het zou idd een verkeerde zuiger kunnen zijn
Maar waarom gebruik je geen nieuwe pakkingen, die dingen zijn niet echt duur in een setje.
 
suzuki tsx
arrier 11-5-2003 20:00 Print reply
Posts: 2221
misschien heb perongeluk iets gesloopt is je membraan nog goed?
 
rebuild nsr 11-5-2003 20:02 Print reply
Posts: 494
kop te stark aan gedraaid?

 
nothing beats a cubic inch
huh 11-5-2003 20:07 Print reply
Posts: 1755
Voor je prestaties is het wat beter als je telkens nieuwe pakkingen gebruikt, maar zoveel maakt het nie uit hoor. Ik heb 10x mn cilinder dr af gehaald en dr weer op gezet zonder pakkingen te vervangen en dat reed echt nog wel hoor...dus dat zal dit probleem nie zijn.

Verkeerde zuiger zou ook moeten rijden denk ik, lijkt me ook nie dat het daaraan ligt.

Lijkt me eerder dat je iets verkeerd in elkaar hebt gezet, of gesloopt hebt bij het (de)monteren of dat je idd opnieuw moet gaan afstellen.
 
Hans F 11-5-2003 20:40 Print reply
Posts: 4326
valse lucht => rotte pakkingen

je geeft het zelf al aan dat de voetpakking gescheurd is.
 
SIWWN 11-5-2003 21:24 Print reply
Posts: 7079
ALs het een Polini zuiger is dan staat het wel op de zuiger zelf, net naast het pistongat zegmaar in die 'spoelpoortjes'

Zou toch weer alle pakkingen vernieuwen.
 
DeAmOnChiLd 11-5-2003 22:52 Print reply
Posts: 875
ok eeuuhhmm ik heb me std uilaat erweer afgehaald en me homoet special racing erop gezet en dat was al iets beter!!!!

ik weet trouwens prakties zeker dat ik niets gesloopt heb en er stond wel polini op de zuiger ALLEEN heel erg dicht op elkaar dus was net 1 verdikking.
daarnaast heb ik em besteld op nummer en letter van de cylinder zelf dus het is wel de goede zuiger.

nou was het wel zo dat ie voor die nieuwe zuiger heel erg rammelde en tikte en dat ik dus daar ook wel naar afgesteld heb.
dus zal de afstelling ook wel te reik staan ( ik kan alleen niet afstellen ) me compressie is btw ook zeer omhoog gegaan dus.
wat ik wel heel vreemd vind is dat voor ik die zuiger der in had me powerbox met gaslos helemaal inklapte en als ik gas gaf hij weer helemaal uitklapte en nu blijft ie continu uitgeklapt staan.

die pakkingen tsja wist eigenlijk helemaal niet dat ik eraan zou beginnen dus ja pakkingen had ik eigenlijk niet.

nouja ik ga morgen wel ff kleinere sproeier proberen en me carb ff schoonmaken moet ook wel helpen.


wat ik nog ook fftjes wou vragen WELKE kleur moet een std krukas in een honda blok hebben want mijne is beetje oranje achtig ( de drijfstang beetje roest achtig kleurtje ( tis geen roest ) is dit een sterkere krukas of is dit std.

btw had totaal geen speling op de krukas maar denk dat ik em toch ff laat reviceren.

meteen ook maar me polini laten tunen en dan zullen ze dat bwoaaap probleem ook wel beter kunnen oplossen.
na het toenen testbank run PLUS uitdraai voor op et forum
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
robert 11-5-2003 23:07 Print reply

Posts: 900
vaak als je een goeie versleten zuiger met versleten zuigerveer hebt, zuipt het meer benzine, dus kan zijn dat je mss ff een kleinere sproeier moet proberen?
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
DeAmOnChiLd 11-5-2003 23:08 Print reply
Posts: 875
ok ga ik morgen ff kleinere sproeier der in doen.van 115 naar 110 ofzo???
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
SIWWN 11-5-2003 23:10 Print reply
Posts: 7079
Drijstang hoort d8 ik zo'n bruinachtige kleur te hebben..

Beetje roestachtig
 
rebuild nsr 11-5-2003 23:14 Print reply
Posts: 494
bedenk ff bij jezelf wat de aanleiding was om een nieuwe zuiger te plaatsen misschien zijn je lagers wel gaar ofzo
 
nothing beats a cubic inch
ardan 11-5-2003 23:42 Print reply
Posts: 595
ori honda drijfstang heeft idd een bruinachtige kleur.

als je een krukas hebt met een grijze/metaalkleur drijfstang,dan kun je ervanuit gaan dat je een imi krukas hebt.topracing had ook een bruinachtige drijfstang dacht ik.


 
have a blast,go fast
Eef 12-5-2003 8:13 Print reply

Posts: 2351
heb je het pijltje op je zuiger goedstaan? naar de uitlaat (correct me if i`m wrong)
 
aprilia2000 mod... :p

Dit topic is 1528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved