Neonlampje |
11-5-2003 14:51 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
En begrenzer is idd te horen in z'n vrij, maar misschien dat je dat kunt voorkomen door iets met je neutraalschakelaar uit te spoken, dat die em tijdelijk uitschakelt ofzo
das wel slim.. via een inverter een relais schakelen die je ertussen zet..
|
|
|
|
User 927 |
11-5-2003 14:52 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
das wel slim.. via een inverter een relais schakelen die je ertussen zet..
Denk jij ut maar uit Lude, ik houd me wel bezig met technische zaken (geen verstand van electriciteit)
BTW hoest met je toerenteller?
|
|
|
|
Willyp |
11-5-2003 15:03 |
Posts: 192 |
nee, in zijn 4 zit ik dus op de 78 km.u met 11.000 toeren, ga ik naar zijn 5 dan valt ie buiten powerband en snelheid dus ook terug naar 60.
maar ik moet dus sowieso nieuwe koppeling want hij slipt nu al met deze cilinder.
|
|
da-da |
|
Blijhoofd |
11-5-2003 15:09 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: willyp
nee, in zijn 4 zit ik dus op de 78 km.u met 11.000 toeren, ga ik naar zijn 5 dan valt ie buiten powerband en snelheid dus ook terug naar 60.
maar ik moet dus sowieso nieuwe koppeling want hij slipt nu al met deze cilinder.
je hebt een 50 snel met proma uitlaat+demper en 13 mm mik,ik zou er 16 op zetten loopt tie ook sneller en een tandje kleiner dan trekt tie wel fix dor in de 5
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
chriss |
11-5-2003 15:22 |
Posts: 1859 |
als je op die andere fotos kijkt, ff met dat pijltje dan zie je toch dat et volges mij een gia is hoor
|
|
|
|
User 927 |
11-5-2003 15:36 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chriss
als je op die andere fotos kijkt, ff met dat pijltje dan zie je toch dat et volges mij een gia is hoor
Conclusie: Alle uitlaten zien er utzelfde uit
BTW Willy, je had in 2002 bijna utzelfde plaatje als mij, ik had BGV 532 en jij BGV 354
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
11-5-2003 15:38 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
[...]
Conclusie: Alle uitlaten zien er utzelfde uit
BTW Willy, je had in 2002 bijna utzelfde plaatje als mij, ik had BGV 532 en jij BGV 354
een vriend van mij had: IIY 183
toen kwam ik: IIY 187
nikos: IIY188
broer v. vriend: IIY 189
|
|
nobody fuck with us!! |
|
User 927 |
11-5-2003 15:40 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
een vriend van mij had: IIY 183
toen kwam ik: IIY 187
nikos: IIY188
broer v. vriend: IIY 189
Laat me raden: Alle 4 bij dezelfde maatschappij?
Maat van me heeft nu III-nogwat is ook wel mooi
Ik wil er een met DEM-666 DEV-666 BEA-666 etc...
|
|
|
|
Willyp |
11-5-2003 15:44 |
Posts: 192 |
ok ok watheb ik nu; zal ik een andere uitlaat kopen? en welke dan? ik bedoel welke is het beste kwa prestaties?
en ik heb 16 mm carb! en nouja koppeling dus vervangen tzal wel weer een ***klus worden want mijn Hoofdachteras wil er niet uit!kheb zowat alles geprobeerd (ja die as die door je blok heen gaat JUIST die as @#$%^ )
|
|
da-da |
|
chriss |
11-5-2003 15:57 |
Posts: 1859 |
sinds wanneer zijn alle uitlaten etzelfde?
en volgens mij heeft een proma een hele andere bocht dan een gianelie
proma meer een U vorm en gia beetje kronkel.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
[...]
Conclusie: Alle uitlaten zien er utzelfde uit
BTW Willy, je had in 2002 bijna utzelfde plaatje als mij, ik had BGV 532 en jij BGV 354
|
|
|
|
Blijhoofd |
11-5-2003 17:06 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: willyp
ok ok watheb ik nu; zal ik een andere uitlaat kopen? en welke dan? ik bedoel welke is het beste kwa prestaties?
en ik heb 16 mm carb! en nouja koppeling dus vervangen tzal wel weer een ***klus worden want mijn Hoofdachteras wil er niet uit!kheb zowat alles geprobeerd (ja die as die door je blok heen gaat JUIST die as @#$%^ )
je hoef geen nieuwe uitlaat te kopen hoor je hebt nu als de snelste voor 50 snel,en volgens mij heb je geen 16 mm maar 13 want 16 is met zon trek choke en dat heb je niet,en om de koppeling te vervangen hoeft die pen er niet uit,want het blok hoeft er ook nie af je hoeft alleen dat koppelings kapje eraf te schroeven
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
11-5-2003 17:08 |
Posts: 7007 |
er zijn ook 16 mikuni?s met als choke zo?n klepje wat je omlaag moet duwen geloof ik
het beste kun je dus even meten...met een schuifmaat ja! als het in de buurt v/d 16 zit is het goed
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Saknet |
11-5-2003 17:20 |
Posts: 10355 |
klinkt meer als verrotte zuigerveren of zuiger
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Willyp |
11-5-2003 17:26 |
Posts: 192 |
ik zei dus 16 mm ik weet dit omdat ik het heb opgemeten en ten 2e iemand suggestie pin eruit te halen??
enne lol het is wel een 49 cm3 dus geen snelle dan toch??? maakt het veel verschil btw snel en std.??
Dit bericht is ge-edit door willyp op 11-5-2003 17:34
|
|
da-da |
|
Blijhoofd |
11-5-2003 18:23 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: willyp
ik zei dus 16 mm ik weet dit omdat ik het heb opgemeten en ten 2e iemand suggestie pin eruit te halen??
enne lol het is wel een 49 cm3 dus geen snelle dan toch??? maakt het veel verschil btw snel en std.??
tis cker een snelle orgi komt getuned nog nie boven 7 k en snel is ook 49 cc
welke pin bedoel je ???
Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 11-5-2003 18:25
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|